Hei!
Olen lukenut viljar.com -sivustolta että Miniatyyrihevoset tarvitsee heinää 2kg/vrk. Onko se siis ok jos annan aamulla, joskus klo 8,00 heinää sen 0,6kg, päivällä, joskus klo 14,00 0,7kg ja illalla, joskus klo 20,00 sen 0,7kg heinää? Täytyykö siis antaa enemmän vai vähemmän? Olen kuullut että suolakivi täytyy olla aina ja myöskin vettä saatavilla karsinassa/aitauksessa. Vesi varmaan sen kädenlämpöistä? Olenko oikeassa? Ja sisältääkö suolakivi mineraaleja ja vitamiineja? Täytyykö illalla antaa jotain muutakin kuin heinää? Esim: Kauraa ja melassia? Onkos suolakivessä myöskin kivennäistä? :).
Olisi todella kiva jos auttaisitte! Hevoset on tosiaan 1v tamma ja 3v ori.
Amerikan Miniatyyrihevosen ruokavalio
jaska.joku123
1
232
Vastaukset
- jaska.joku123
Onkos sekin ok, jos laitan ponit aamulla ulos ja illalla sisälle, vai laitanko päivällä ulos ja illalla sisälle? Minusta aamulla ulos ja illalla sisälle on järkevämpi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299