17v. Raskaana(ko)?

Jenni11.02.96

Heips, elikkä olen ollut nyt muutaman kerran yhdynnässä ilman kondomia ja päivämäärät ovat osuneet juuri ovulaation aikaan. Minulla on ollut kaikkia mahdollisia oireita mitä nyt raskaana onkaan. Menkat kumminkin tulivat mutta kestivät vain päivän.. Ja ihan väärään aikaan, vaikka kuulautiskiertoni on säännöllinen. Tein raskaustestin ja negatiivista näytti, viikon päästä tein uudelleen ja negatiivista taas.. Vaikka joku epämääräinen haamuviiva siinä oli. Silloin mietin että ei
raskaus voisi olla mitenkään mahdollista. Mutta oireet vaan jatkuvat.. Tästä on jo jonkin aikaa ja tuntuu että mahakin olisi alkanut vähän pömpöttää, mutta sekin voi vaan olla itseni psyykkaamista. Olen myös lihonnut 8kg yhtäkkiä mikä on myös aika outoa. Luin että positiivinen tulos ei näkyisi kaikilla jos jua runsaasti alkoholia, mitä minä teen aika paljon. Minulla on myös ollut 2tulehdusta ja antibiootti kuurit, voisiko se myös estää tämän näkyvyyden? Mutta menkat ovat tulleet 2kertaa kumminkin ollut, jonk takia tämä mietityttää enemmän, että voiko olla mahdollista, tosin menkat ovat olleet todella oudot ja ihan väärinkäytöstä aikoina.. Mikä voisi olla vikana.. Olisiko mitään mahdollisuuksia että olisin raskaana? Tai onko kellään mitään vastaavanlaisia kokemuksia?

3

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoopo provo?

Painon nousu ei ainakaan viittaa raskauteen, sillä alkuraskaudessa ei pitäisi tapahtua painonnousua, vaan pikemminkin paino alkuraskauden ruokahaluttomuuden vuoksi laskee.

"osin menkat ovat olleet todella oudot ja ihan väärinkäytöstä aikoina.." what?

• Jennii

Hei, kiitos tästä! Ja tuossa on tullut jokin virhe kun kännykällä olen kirjoittanut niin teksti välillä vähän heittää..

• verikoe

Mee lääkäriin testiin, jos kotitesti flippaa. Ne ottaa labrassa verikokeen ja se tesi on varma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe