Minulla on siis yksi mekko jota pitää kaventaa, ja kaverini äiti on luvannut tehdä sen. Mutta tämä asia hieman pelottaa ja ahdistaa minua, koska en osaa luottaa häneen tarpeeksi joten en haluaisi päästää häntä niin lähelle. Olisiko jollakulla vinkkejä miten selviäisin tästä? Asia ihan oikeasti pelottaa minua!
Kokemuksia MEKON kavennuksesta?
3
4191
Vastaukset
- minä
Helpottaisi jos joku edes kertoisi mitä tapahtuu kun mekko kavennetaan ja näin. Ihan vain kokemuksia!
- stylist
Mekon kavennus on aika yksinkertainen juttu. Eli ommellaan sivusaumoista mekkoa kapeammaksi tai vaihtoehtoisesti tehdään joko taakse tai sivulle muotolaskokset (kavennukset). Mekkoa täytyy sovittaa että ompelija näkee paljonko hänen pitää sitä pienentää.
- ......
Jos mekko on vuoritettu, niin vuori pitää kaventaa myös, muuten alle jää rumia laskoksia. Jos vuori on ommeltu kiinni hameen päärmeisiin, niin sitä pitää sitten vähän purkaa että pääsee kaventamaan sekä päälliskangasta että vuoria. Vuorittoman mekon kavennut menee niin kuin jo aiemmin neuvottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813