Hauskaa vappua kaikille!

Ei ole nyt niin väliä, että juhlitaanko vappua pakanallisena toukojuhlana, kristillisenä Valpurgin pyhimykseksi julistamisen päivänä vai työväen juhlana, mutta vietetäänhän kaikki hauskaa juhlaa, kukin omalla tyylillään.

13

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blindwatchmaker

Hauskaa vappua!

• totuus on tiedossa

Hahaa solonilla ei oo kavavereita ku täällä toivottelee. Evokit on säälittäviä pellejä!!

• blindwatchmaker

Tässähän tuli jälleen esille kreationistien ja evojen ero. Solon1 toivotti ystävällisesti ja tasapuolisesti kaikille hauskaa vappua. Ensimmäinen kreationistikommetti oli pottuilua.

No, kreationisteilla ja kiihkouskovaisilla onkin, kuten he itse mielellään mainostavat, absoluuttinen ja muita ylevämpi moraali ...

• blindwatchmaker

Taidat vain yksinäisyyttäsi projisoida ...

• näin 0n taas
        blindwatchmaker kirjoitti:

Tässähän tuli jälleen esille kreationistien ja evojen ero. Solon1 toivotti ystävällisesti ja tasapuolisesti kaikille hauskaa vappua. Ensimmäinen kreationistikommetti oli pottuilua.

No, kreationisteilla ja kiihkouskovaisilla onkin, kuten he itse mielellään mainostavat, absoluuttinen ja muita ylevämpi moraali ...

Hahaaa bwm ei ole kavererita.Tyhjät evokkomiti pääty rummuttaa toisia.

• näin 0n taas kirjoitti:

Ei sinun olisi pakko projisoida omaa surkeaa elämääsi tälle palstalle. Minulla oli oikein hauskaa eilen ystävien seurassa ja tänään jatkuu vaan. Olen siten onnekas, että pystyn viettämään loppuviikon vapaata.

• kyrliö parlio
        näin 0n taas kirjoitti:

mene vauveliin evokkomiti päädyistäsi puhumaan . tämä on kreationismipalsta

• Kiitokset! Ja minun puolestani myös hauskaa Vappua myös sinulle kuin muillekin palstalaisille.

• solon1 kirjoitti:

Samoin! Ei ehkä liity palstan aiheeseen täysin, mutta oletkos nähnyt nämä pätkät?

http://www.youtube.com/watch?v=_J4QPz52Sfo

http://www.youtube.com/watch?v=40YIIaF1qiw

Kaikilta löytyy huumoria, mutta itse tykkäsin erityisesti Neil deGrasse Tysonin osuudesta :)

Pätkät tuli Dawkinsin sivuille muutama viikko sitten.

Joo, olen itseasiassa nähnyt tuon, mutta ei tuo video haittaa yhtään palstallakaan. Tyson on suvereeni esiintyjä :-)

• Epäjumalienkieltäjä

Hauskaa Vappua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5310
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2347
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      111
      1572
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      227
      1524
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      288
      1078
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe