Onko kyseinen ase hyvä? Kannataako ostaa? Muitakin aseita saa ehottaa 200-250e
koska pitäis eka sähkö ase ostaa
g&g cm16 raider
7
356
Vastaukset
Cyma AK, MP5, G36
JG MP5, G36
Kalash AK
Siinä ainakin hyviä. Suosittelen päälle perushuoltoa atom airsoftissa. Koska tämä vie takuun voi aseen huoletta ostaa vaikka taiwangunista (tällä hetkellä ilmainen toimitus) josta mukaan saa älylaturin, akun ja kuulia halvalla.- Softaaja800
Osta JG G36 hinta laatu suhde hyvä itselläni on paitsi ei kannata alkaa ampumaan minuutin sarjaa menee moottori rikki mutta lentää ihan hyvin ja ei paina paljoo. miinusta et on muovi runko mutta on kestänyt silti kun on tippunut kiveen/kantoon. Suosittelen
- Softaaja800
Softaaja800 kirjoitti:
Osta JG G36 hinta laatu suhde hyvä itselläni on paitsi ei kannata alkaa ampumaan minuutin sarjaa menee moottori rikki mutta lentää ihan hyvin ja ei paina paljoo. miinusta et on muovi runko mutta on kestänyt silti kun on tippunut kiveen/kantoon. Suosittelen
Ja halpa!!
- 1212
oisko kellään kokemusta kyseisestä aseesta
- airsoftfin
finsoft kirjoitti:
Osta mielummin joku yllä mainitsemistani.
On noi "finsoftin aseet" paljon parempia aseita aloittelijoille.
- That0neGuy
Totta helvetissä!!!
https://www.proairsoft.com/airsoft/sahkoaseet/gg-sahkoaseet/gg-cm16-raider-sahkoase-musta-p-3758.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358