Joko muistat kuka todella olet?

olen minä

Olet rakkaus. Se on suurempi kuin mikään synti. Syntiä ei lopulta olekaan. Se vain kuviteltiin. Et ole koskaan ollut syntinen eikä Jumala ole koskaan rangaissut ketään. Sinua on johdettu harhaan muistamattomuudesta. Anna anteeksi itsellesi ja toisille. Tunne rakkaus joka olet.

1

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakolaisen elämää

Ja hölöhölö!

JUMALA on rakkaus, ei kukaan ihminen!

Ihmiset ovat syntisiä joka ikinen, eikä heissä ole "mitään hyvää", sanoo jo Raamattukin. Siksi tarvitsemme Jeesuksen sovitustyön osaksemme, sijaissovittajan, sijaiskärsijän.
      Tällaiseksi Jumala maailman järjesti sen jälkeen, kun ihminen lankesi syntiin Paratiisissa, täydellisessä olotilassa.

Nyt ollaan Paratiisin pakolaisia!

Kuninkaallemme annoimme synnytyslaitokseksi eläinten karjasuojan.
      Hän joutui pakolaiseksi Egyptiin heti kohta synnyttyään!
      Papit juonittelivat Häntä vastaan, Hän ei ollut heidän intressiensä mukainen!
      Kansa pilkkasi Häntä: mikä luulet olevasi, muka "kuningas"!
      Sit me tapoimme oma Kuninkaamme ristiinnaulaamalla.
      Kruunasimme Kuninkaamme orjantappurakruunulla!

Jumala tiesi kaiken, miten kohtelemme Häntä, koska siten kohtelemme toisia ihmisiäkin, varsinkin niitä, joita emme hyväksy. Kuten tänään Jeesusta ja Häneen uskovaisia.

Vaikka me kohtelimme omaa Kuningastamme kaltoin, ei Hän tee niille niin, jotka katuvaisina lähestyvät Häntä rukouksin, anteeksianoen omaa syntisyyttään, pyytäen päästä Hänen omakseen.
      Muille Hänen olemassaolonsa on ihan sama, so what. Ja käyvät ikuisesti Paratiisin pakolaisina kohtai Kadotusta, iankaikkista eroa Jumalasta, jota he eivät tarvinneet elämäänsä!
      Katuvaisilleen Hän antaa Taivasten valtakunnan kultakatuineen ja helmiportteineen, järjestää ennenkuulumattomat juhlat, kruunaa jokaisen kultakruunuin ja ympäröi kaikkinaisin kalliin kivin: rubiinein, safiirein, kalsedonein, onyxin, topaasein, akvamariinein, smaragdein, beryllein, ...
      Eikä heidän elämänsä pääty koskaan ...

Ettäkö ihminen muka hyvä?
      Kyllä se niin on, että ihminen on paha loppuun saakka, mutta vain ottamalla Kristuksen sydämensä valtaistuimelle ihmisestä tulee kanssamatkaajilleen edes jotensakin siedettävä, koska hän saa Jumalalta rakkautta sydämeensä, sitä aitoa agapéa, joka on jumalallista rakkautta, joka on pitkämielinen ja lempeä, ei katkeroidu, ei lue kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan totuudesta.
      Jeesus on itse TOTUUS!
      Hänet vastaanottamalla ihmisen silmät avautuvat näkemään, mikä on ihmisen elämä, mistä tulee, minne menee, ja mikä on se perimmäinen elämän tarkoitus!
      Helppoa kuin heinänteko!!!

Ala siis lukea Raamattua, mutta aloita Uudesta Testamentista, ja ota Jeesus vastaan sydämeesi! Tällaista kehotusta itse aloin tosta vaan noudattaa vuosikymmeniä sitten, ja yllätykseksi itsellenikin uudestisynnyin ymmärtämämään, että Jeesus on ja ELÄÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe