17vuotias, jouluna 18 vuotias tyttö tahtoo omaan kämppään.

17 go in to 18

Tiivistettynä miten tarinani menee:

Asun äitini kanssa omakotitalossa enkä tule enää toimeen tuon natsin kanssa, minulla on töitä ja tuloni suht hyvät ja koska asun vielä äitini kanssa menoja ei mene kuin vähän eli kuukaudessa jää hyvin rahaa säästöön ~ 1000euroa. Olen alaikäinen vielä toistaiseksi eli vasta joulukuussa täytän 18 jolloin muutto olisi varma. Mutta en kestä enää kuin muutaman päivän tuon natsin kanssa joten mitä tehdä? Asunto olisi jo ja voisin hyvin muuttaa mutta entä luvat?

Help me here! Tarvin tietoa lisää ja netistä tosi vaikee löytää alle 18 vuotiaan muuttojutuista :s

Oon kiitollinen kaikista vastauksista!

4

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17 go in to 18

Lisään vielä sen että äitini ei allekirjoita vuokrasopimustani kanssani, sillä hän vastustaa muuttamista. Miten voin kiertää tämän?

• jee vai ei

Jonkun aikuisen on tehtävä vuokrasopimus. Siinäpä pähkäiltävää.

• dolan24

Moro.
      Joo mäki täytän täs 24.joulukuuta 18 ja mul on ihan sama tilanne paitsi etten (asu omakotitalossa vaan kerros talossa) ja tosiaan haluun myös muuttaa koska tääl on aika ahdasta eikä oo yhtää omaa tilaa ja esim vanhemmat tulee kuulustelee ku jotaki rikollista jos oon ulkona vähä myöhempää, joskus en ees haluu mennä himaa nukkuun :/ ja mun milelest tää muutenki haittaa mun opiskeluu.
      Mut mul on siis tilanne näin et oon löytäny yhen asunnon (kerrostalossa) ja se on aika hyvä mut tarviin kämppiksen joka haluis maksaa mun kaa puokkii sen vuokran , mun vanhemmat suostuu allekirjottamaa mulle luvan. Jos yhtää kiinnostaa nii kirjota mulle takas :)
      Ja asun sit stadissa.

• dolan24

Ja siis sopimuksen voi kiertää niin et vaikkapa mä kirjotan paperit siihen asuntoon (mun vanhemmat siis kirjottaa mulle suostumuksen paperille) ja sä voit olla siel asumassa niin et ettet asu virallisesti ja me kummatki maksetaa puolet ja ku oot 18 voit jo rekisteröityy asuntton jolloinka sit myös allekirjottaa paperit asuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe