Tiivistettynä miten tarinani menee:
Asun äitini kanssa omakotitalossa enkä tule enää toimeen tuon natsin kanssa, minulla on töitä ja tuloni suht hyvät ja koska asun vielä äitini kanssa menoja ei mene kuin vähän eli kuukaudessa jää hyvin rahaa säästöön ~ 1000euroa. Olen alaikäinen vielä toistaiseksi eli vasta joulukuussa täytän 18 jolloin muutto olisi varma. Mutta en kestä enää kuin muutaman päivän tuon natsin kanssa joten mitä tehdä? Asunto olisi jo ja voisin hyvin muuttaa mutta entä luvat?
Help me here! Tarvin tietoa lisää ja netistä tosi vaikee löytää alle 18 vuotiaan muuttojutuista :s
Oon kiitollinen kaikista vastauksista!
17vuotias, jouluna 18 vuotias tyttö tahtoo omaan kämppään.
4
273
Vastaukset
- 17 go in to 18
Lisään vielä sen että äitini ei allekirjoita vuokrasopimustani kanssani, sillä hän vastustaa muuttamista. Miten voin kiertää tämän?
- jee vai ei
Jonkun aikuisen on tehtävä vuokrasopimus. Siinäpä pähkäiltävää.
- dolan24
Moro.
Joo mäki täytän täs 24.joulukuuta 18 ja mul on ihan sama tilanne paitsi etten (asu omakotitalossa vaan kerros talossa) ja tosiaan haluun myös muuttaa koska tääl on aika ahdasta eikä oo yhtää omaa tilaa ja esim vanhemmat tulee kuulustelee ku jotaki rikollista jos oon ulkona vähä myöhempää, joskus en ees haluu mennä himaa nukkuun :/ ja mun milelest tää muutenki haittaa mun opiskeluu.
Mut mul on siis tilanne näin et oon löytäny yhen asunnon (kerrostalossa) ja se on aika hyvä mut tarviin kämppiksen joka haluis maksaa mun kaa puokkii sen vuokran , mun vanhemmat suostuu allekirjottamaa mulle luvan. Jos yhtää kiinnostaa nii kirjota mulle takas :)
Ja asun sit stadissa.- dolan24
Ja siis sopimuksen voi kiertää niin et vaikkapa mä kirjotan paperit siihen asuntoon (mun vanhemmat siis kirjottaa mulle suostumuksen paperille) ja sä voit olla siel asumassa niin et ettet asu virallisesti ja me kummatki maksetaa puolet ja ku oot 18 voit jo rekisteröityy asuntton jolloinka sit myös allekirjottaa paperit asuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748