Jokaiselle matkailialle tarpeellinen varuste!!

siruu1993

11

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piruu1969

Mun pussit on kans vesitiiviit ja itsestääntäyttyvät, mutta poistoletkun kautta saa tyhjennyksen onnistumaan mukavasti.

Onko oma, isin, siskon vai heilan firma, jonka tuotteita lobbaat seillä täällä sivustoilla?

Tiesitkö, että mainonta ei ole sallittua, ei edes piilomainonta?

• Joo, siis ei

Verkkokauppa kaiketi on nykyään johtava alan sälän myyjä. Itse en ole käyttänyt vesitiivistä pussia lomilla, sen sijaan lenkeillä ja vesillä kylläkin. Vesitiiviiden pussien ongelma on, etten vielä ole nähnyt mallia, jolla voisi kuvata. Myös kuuluvuus on heikko, mutta parempi kuin kastuneella kännykällä.

Lomamatkalla täytyy joka tapauksessa olla älypuhelin, johon saa paikallisen prepaid dataliittymän. Nykyisillä roamingmaksuilla se on ainoa järkevä tapa.

• ranta lomalle

ranta lomalle

• Ilmankin pärjää

Onx pakko mennä rannalle ja ottaa se kälätin vielä mukaan?

• en ymmärrä

minun lomalla ei kännykkä ole edes mukana rannalla....miksi se pitäisi mukaan ottaa....eikö sitä olla lomalla. Nytkin Thaimaahan 3 viikoksi enkä ota kännykkään mukaan lainkaan.,...mitä sillä tekee loman aikana...

• Alle euron

Minigrip toimii mainiosti.

• MinneVaan007

Matkoja on niin erillaisia. Jos menee viikon valmismatkalle missä ei tarpeen suunnitella eikä miettiä mitään niin ei ole varmaan puhelimella paljonkaan käyttöä. Mutta eihän se känny siellä ainakaan meillä soittelun takia niinkään ole vaan netiyhteyden jne. Omatoimimatkalla erittäin kätevä. Minulla toimii vähän muistikirjanakin.

• kuolen nauruun

muistikirjana...ja rannalla.....kuolen nauruun. Ja vielä pitäisi laittaa muovipussiin....

• MinneVaan007

No mä työnnän sen kapulan pyllyyni, värinähälytys päälle, ja ei muuta kun puheluita
      odottelemaan!

• neppisleppis

Edellinen ei kyllä ole saman MinneVaan kirjoitus..Uskomattoman lapsellista touhua täällä. Alkuperäinen nimim. MinneVaan007

Ja juuri reissulta palanneena voin sanoa että hyvin toimi muistikirjana:)

• kuvaaja2

Kännykällä voi soittaa oppaalle ja monesti hekin viestivät siihen esim. jos lähtöajat muuttuu.. samoin matkatoimistosta voivat soittaa siihen. Entä jos olet keskellä vierasta paikka ja tarvitset aspua esim. ambulanssin tai poliisin. Ja itse lataan siiohen karttoja selattavaksi offline kaupunkilomilla. Eikä mulla ole erillistä kameraa vaan kännykamera kytössä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe