Etsin siis mahdollisimman nopeaa internet yhteyttä taiplsaaren vehkataipaleelle...
Nyt on dna:n mokkula käytössä ja pankki asioihin on ihan OK. Mutta muuhun tekemiseen vähän syvältä...
Harrastan lannittamista pelaamista yms. Mutta olen vasta 15v niin ei pääse muuttamaan pois ja JOS löydän jonkun nopeamman ja tasaisemman yhteyden kuon mokkula tänne alueelle max40e/kk.
Ja olen tutkinut että soneran kiinteää laajakaistaa ei saa, tutkittu on!
Tuhannet kiitokset jos löydätte mulle jonkun yhteyden!:)
Kiitos
Nopein internet taipalsaarelle?
6
142
Vastaukset
- ei sovellu pelaamise
Mikään mokkula ei sovellu pelaamiseen, piste!
- internet riippuvainen
Tiedän, mikään mokkula ei sovellu pelaamiseen... Tuo oli jopa hieman turha kommentti koska kaikki sen tietävät...
Mutta olisiko tuonsoneran sateliittilaajakaista yhtään parempi? Kenelläkään kokemusta?
- Satellitpekka
Satelliittilaajakaistassa on suuret viiveet jopa yli 10 sekuntia.
- internet riippuvainen
Jaa... Sonera mainostaa satelittilaajakaistasta "nopeaa" ja hyvää laajakaistaa kaikkialle... Viive voi olla yli 10 sekkaa, joo, uskon sinua mutta olisiko se yhtään parempi kuin mokkula?
- Satellitpekka
Ei oo parempi. Datarajat ja hidas.
- Computer2.
Sonera! Se on kallis mutta parhaat verkkoyhteydet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337