Lihasbiopsia

AaaPuuuVa

Löytyisikö täältä joku, jolle on tehty lihasbiopsia? Itse olin sellaisessa parisen viikkoa sitten. Nyt haluaisin tiedustelle, että miten kauan kipua koepalan ottokohdassa voi ilmetä?? Minulla on aina vain aika kovaakin kipua reidessä ja kävely tuottaa tuskaa.

6

3888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgiugoo

Minulle ei jäänyt kipua ollenkaan.

• .5.

Pari päivää sitten tehtiin ja ihmettelen ettei annettu kävelykeppejä mukaan, itselle tuli ainakin yllätyksenä miten poissa pelistä jalka on seuraavina päivinä.

Nyt kyllä on parantunut vauhdikkaasti mutta minulla on myös lisäravinteet sellaiset että kropan pitäisi muutenkin toipua hyvin eikä tulehdusta pitäisi tulla.

• .5.

Lisättäköön vielä se, ettei ole mitään heikkohermoisten puuhaa, edes ihoa ei puudutettu täydellisesti ja lihaksen suhteen ei ole juuri mitään puudutusta. Toki kevyttä hyttysen purentaa verrattuna johonkin Syyrian haavoihin ilman mitään lääkeaineita tai desinfiointia.

• historiaavxxz

Puudustus rasva leikkaus tikkin solmunkiristys ainut jonka eden huomasin ei muistaakseni kipua muutoin. Varmasti yksilöllistä. Mut se tutkimustulos oli sit täyttä latinaa. Siitä kyl vaikea sanoa äkkiseltään mitään. Ilmeisesti ei löytynyt mitään.

• biobsia

Kokemukset riippuu paljolti siittä, mistö lihaksesta lihasbiobsia tehdään.
      Itselle tehtiin surkastuneesta reisilihaksesta n 10 cm polvilumpiosta ylös ulkosyrjää kohti.
      Tuttavalta otettu pohjelihaksesta ja meidän kokemukset ovat aivan erilaiset.

• Aina-sattuu-ja-tapahtuu

Vanha ketju, mutta vastaan kuitenkin. Itselleni tuo lihasbiobsia tehtiin 1970 -luvulla paikallisessa keskussairaalassa. Mitään kipuja ei jäänyt siitä toimenpiteestä. Ainoa huono puoli asiassa oli, ettei hoitava neurologi silloin täysin ymmärtänyt patologin biobsiasta antamaa vastausta. Noh, joskus noita sattuu! Mitään ratkaisevan dramaamaattista siinä patologin vastauksessa ei liene kuitenkaan ollut, koska olen edelleenkin elossa ja hyvissä voimissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe