Ostaisin Hamsterin!

hamsterirakas

Moi! Eli oon jo pitkään halunnu hamsterin ja äiti nyt miettii et saanko ostaa sellassen. Mut mul on yks ongelma. Mäen tiiä mistä. Haluisin sellassen kääpiö hasterin tai siis sellassen pinen hamsterin. Ni voisitko kertoa mitään eläin kauppoja Päijät-Hämeestä/Lahdesta.

5

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

Viralliset kasvattajat täällä:
      http://www.hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/

Kannattaa kysellä sähköpostilla esim. joltain pääkaupunkiseutulaiselta saisiko hän hamstereita kulkemaan Lahteen. Onnistuu usein, eikä välttämättä maksa mitään. Kasvattajalta saatava varmasti kesy hamsteri on paljon suositeltavampi vaihtoehto kuin eläinkauppaotus.

• White Snow

Suosittelen Lahden prismaa.Siellä yläkerroksessa on faunatar,jossa todella saa todella hyviä vinkkejä ja tietoa :)

• Hamsterin omistaja

Mulla on kääpiöhamsteri ja se ostettiin Launeen prisman yläkerrasta :)
      Mun kääpiöhamsteri on tosi hyvä käytöksinen ei oo purrut kun 2 kertaa ja sillonki vaan siksi koska se luuli et peukkuki on ruokaa koska annoin sille herkkuja kädeltä :D
      Se oppi myös tosi hyvin kädelle.. Eli ilmeisesti niillä on ollut jo hyvät oltavat siellä kaupassa :)
      Tottakai sekin on henkilökohtaista minkälainen luonne on , mutta kuitenkin!
      Eli mäkin suosittelen sitä Launeen Faunatarta :)29

• Sedä

Jos ostat eläinkaupasta, muista ainakin kysyä mistä hamsteri on sinne tullut. Osta vain jos ne ovat kotimaiselta kasvattajalta. Osa eläimistä tulee kauppoihin ulkomailta eläintukusta, jossa emot ovat vain poikakoneita saaden koko ajan poikasia. Poikaset vieroitetaan usein liian nuorina, ja niitä kuolee runsaasti matkalla kauppoihin :/ Jos eläinkauppa ei osaa kertoa mistä eläimet tulevat ne ovat luultavati tukusta :/

• Talvikot

Kyl mäkin suosittelen sitä launeen prisman faunatarta! 💕🐹 itekki saan varmaa ens viikolla talvikon ku on ollu kaka syrkkii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe