Tarvisin apua, perustin tässä facebookin kirppiksen (suljetun ryhmän) ongelmana on se että sitä ei löydy selaimesta , miten saan sen selaimeen että kaikki löytävät sen jotka hakevat kirppareita? Kiitos paljon.
FB kirppiksen löytäminen selaimista?
8
129
Vastaukset
- kirppistäti
Eikö kukaan tiedä?
- kirrpistäti
Eikö kukaan osaa auttaa?
- kiihottunutLERSSI
mulla ois munaa antaa
- p3nis seppo
Sairastan Diabetestä, harrastan parkouria ja teatteria. Olen jo ala aste iässä kirjoitellut omia sanoituksia jne. tähän mennessä olen tehnyt yhteensä 3 kunnollista sanoitusta. Olen myös hieman masentunut mutta olen päässyt ystävieni avulla pois siitä. Masennuin uudestaan kun tyttöystäväni petti minua parhaan kaverini kanssa. En ole jutellut hänelle sen jälkeen. 2 viikkoa tapahtuneen jälkeen erosimme. Vitutti hieman kun Olin luvannut opetella soittamaan kitaralla erään biisin hänelle ja sitten kun olin opetellut sen n. 50% niin sain selville pettämisen. Teatteria olen harrastanut 6 vuotta ja olen saanut koulussa sen takia Homon leiman mutten välitä siitä nimittäin pidän teatterista enkä halua luopua siitä
- HANKI ELÄMÄ
Aha! joskus olis hyvä hankkia elämä, te kurjat paskat.
- kirppistäti
Eikö kukaan oikeasti tiedä?
- kirppistäti
Up!
- Kapa_1231
Löytyy Facebookin omista ryhmistä, kait asetukset välilehden kautta. Ei liity selaimeen mitenkään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249