iha vaan kiinnostaa paljon cheekin julisteella on arvoa? (chhek ite antanu sen mulle)
paljo cheekin julisteella on arvoa :D
cheekinarvo
5
97
Vastaukset
- 20centtiä
50 centtiä
- voi voi
varmaa 2-5e joku 9v jätkä voi maksaa ehkä 10e
- _-pexuu
siinä on vissiin nimmari kanssa? jos olis kylkeen valokuva siit hetkestä, olis enemmän arvoinen..en tod usko et kukaan maksais edes kymppiä..muutamia kolikoita..tai no ei sitä tiedä, tyhmähän ei oo se joka pyytää..
- Girlll901
Mä voisin ostaa itse Cheekin, jos jollain on myytävänä.
- cheek fani
rïippuu varmaan ihmisestä paljon maksaa, mutta tietääkö kukaan cheekin nimmarin arvoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164