hei vaan.olen ollut omaisena aivan järkyttynyt miten hengityshalvauspotilasta hoidetaan.hoitajat valittelevat miten haasteellista kohdata omaisia ym.kuka kysyy miten haastava tilanne omaiselle.keinotekoinen letkuruokinta,mauton muusattu ateria täysin syötettävä kun käsistä mennyt voima.kun ei aikaa kuntoutusharjoittaa ylläpitää tarvittavaa syöntiliikerataa,eikä omaisena aina mahdollista olla paikalla.suuri suru rakkaan omaiseni kohtelusta.mikäpä hätä hoitajilla.hoitavat vain 'työnsä'.juuri piittaamatta miten omainen kokee.
hengityshalvauspotilaan hoito
1
344
Vastaukset
- hhp:n hoitaja
Hei.
Minä taas hengityshalvauspotilaan hoitajana ihmettelen sitä miksi omaisten pitää olla niin ilkeitä hoitajille. Eivätkö omaiset ymmärrä, että hoitajat mahdollistavat hhp:n kotona asumisen?
Ymmärrän sen että on vaikea hyväksyä kun läheinen menee tuohon tilaan. Ja kun kotona on vieras ihminen 24/7.
En tarkoita sinua joka tämän keskustelun avasit, vaan ihan yleisestikin; miksi ei keskitetä jäljellä olevia voimavaroja mahdollisimman hyvään loppuelämään? Miksi pitää puuttua hoitajien asioihin ja nalkuttaa kaikesta? Lopulta tilanne menee siihen, että hoitajia ei enää löydy ja potilas joutuu laitoshoitoon.
Tämä on psyykkisesti raskasta työtä, usko pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907