Sirkuksessa on hauskempia pellejä kuin show-painissa. EI kuitenkaan ehkä yhtä läskejä!
Ketä oikeasti pellepaini kiinnostaa?
8
325
Vastaukset
Aika moniakin kiinnostaa. Trolleja ei kiinnosta.
- hermanni-
Pellepaini kiinnostaa sirkusväkeä.
- wwe4ever
minua ja about 40 miljoonaa muuta ihmistä
- pellefantit painii
Miksi moinen harjoiteltu pelleily kiinnostaa ketään?
- hobidee
''Harjoiteltu''. Siinäpä se. WWE:nkin kehään astuvat harjoittelevat liikkeitä vuosia.
Ja niille, jotka valittavat siitä, että showpaini on näyteltyä eikä sillä siksi ole mitään merkitystä, mitä merkitystä siinä tapauksessa on millään tv-sarjoilla tai elokuvilla? Kertokaapas se.
Antakaa ihmisten viihdyttää itseään silleen miten jokainen itse haluaa, älkääkä jauhako paskaa täällä. Ette te ''pellepainiksi'' showpainia nimittävät showpainia seuraavia parempia ole.
- vince
jos ei kiinnosta vittuako itkette tänne
- Ei ole vapaapainia
Ainoa juttu, mikä tässä saippuaoopperassa ketuttaa on se, että sitä vieläkin kutsutaan Suomessa vapaapainiksi. Mitä se ei todellakaan ole. Olkoon sitten vaikka SHOWpainia.
- WWE kansa puhuu
wwe on viihdettä josta ihmiset pitävät,joten antakaa ihmisten katsoa mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056