Perheenrikkoja tässä moi

Nukun yöni hyvin

Päätin siirtää viestini muutamin täsmennyksin tuolta yhdestä ketjusta ihan omaksi avauksekseen, koska täällä(kin) saa jatkuvasti lukea kaikenlaista katkeraa hevonpaskaa meistä eksän uusista.

Kun tapasin mieheni, hän oli todella onneton liitossaan. Eukostaan oli tullut vuosien saatossa ihan järkyttävä, itseriittoinen nalkuttaja, joka ei arvostanut mitään, mitä mies perheen eteen teki. Ämmällä ei ollut kummoistakaan koulutusta ja oli sitten jäänyt lapset saatuaan kotiin istumaan uskotellen itselleen, että hänellä on siinä oikein loistelias ura, mitään muuta ei tarvitse tehdä tai osata. ***** oli levinnyt kuin pullataikina, eikä panostanut olemukseensa muutenkaan ollenkaan, kun kuvitteli ilmeisesti, että ei sitä enää tarvitse, kun kerran aviossa ollaan. Että kunhan nyt takapuolensa pyyhkii ja hampaat pesee edes välillä niin pitäisi riittää. Ja minkäänlaista henkistä yhteyttä ei kuulemma ollut, ei naurua, ei syvällisiä keskusteluja.

Tuttavuus syveni ystävyydeksi ja ystävyys lopulta rakkaussuhteeksi. Olin kuullut juttua, että puutteessa elävät aviomiehet on sängyssä ihan ykkösiä, kun ne on niin kiimaisia ja kiitollisia saamastaan huomiosta, ja se seksi oli kyllä sellaista, ettei väite taida olla ihan tuulesta temmattu.

Sen yön jälkeen homma oli aika selvä, mies sanoi, että silmät olivat vihdoin avautuneet ja että hän ei aio haaskata enää yhtäkään päivää ainoasta elämästään sen happaman noidan kanssa.

Onnellista yhteiseloa on nyt takana useamman vuoden ajan. Olen kuullut, että eksä on aika katkera ja syyttää tietysti minua, kuinkas muutenkaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että hän petasi osansa ihan itse, olisi pitänyt parempaa huolta avioliitostaan. :)

245

11317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otan osaa

No tuota, en minä sinun sijassasi niin taivaallisen onnellinen olisi miehestä, joka on ollut niin tyhmä, että vasta kantapään kautta opittuaan tajusi, mitä elämältään halusi.

Onnettoman liiton syntymiseen tarvitaan kaksi ihmistä, joilla ei keskenään synkkaa. Tyhmä miehesi 1. vaimo on ollut jo silloin, kun miehesi hänet nai, niin että tyhmä on myös miehesi, kun ei opetellut tuntemaan tyttöystäväänsä, ennenkuin meni naimisiin ja teki tämän kanssa lapsia.

• mieeees 27v

Niiin,niinkö sinä uskot että parisuhteessa toinen voi olla vain hyvä ja toinen paha..voivoii...kyllä juttu on niin että parisuhteessa on aina kaksi ihmistä.Molemmat on omalla osuudellaan vastuussa parisuhteesta ja sen laadusta.Mistä tiedät ettei ukko syöttänyt sinulle pajun köyttä,niinhän monet itsesääliset miehet/naiset tekee.Ja joka kerta,se toinen on se paskiainen joka pilasi suhteen tavalla tai toisella...nääimpä nääin.

Ja mitenkä nyt koulutus liittyy tähän...itse ainakin arvostan kotiäitejä,jotka hoitavat lapset ja hoitavat kodin.Kovaa hommaa jossa ei puhuta ruoka tai kahvitauoista.Joten,tuollainen väheksyvä asenne kertoo sinusta nekatiivista kieltä aika paljon.

• kaamoskaappi

OIKEIN TEIT. Kyllä kummankin osapuolen pitää pitää itsensä kuosissa ja olla toisilleen haluttavia. Suhteessa pitää toimia Psyykkinen ja Fyysinen puoli
        täydellisesti. Näin se vaan on. En minäkään jaksaisi katsoa lihavaa laiskaa muijaa.
        Mielummin eläisin sinkkuna

• No huh huh!

Opettele ensin kirjoittamaan oikein ja tule vasta sitten tänne kommentoimaan!!!

• azku1

Olen kanssasi aivan samaa mieltä!

• Huh huh?
        No huh huh! kirjoitti:

Opettele ensin kirjoittamaan oikein ja tule vasta sitten tänne kommentoimaan!!!

Huh huh? Pääasia kai on, että saa itsensä ymmärretyksi. Ihmisellä voi olla luki-häiriö, vajavainen kieliopin tuntemus, huono näkö jne. Tärkeintä kai on itse ajatus,ei pilkunviilaus

• myös se toinen naine

Tluossakin on varmaan monta tekijää, harvoin se liitto yhdestä asiasta huononee. Keskustelutaidon puute tuossa tuli jo aiemmin esille, sitä pitäisi pystyä harjoittelemaan kaikissa ihmissuhteissa, enkä tarkoita vain puhumista, vaan aitoa keskustelua ja välittämistä.
        Kyllähän se mieskin varmaan ilostuu uusista kuvioista, mutta ehkä ne vanhatkin asiat olisi saatu toimimaan jos olisi haluttu. Olisihan se vaimon takamuskin varmaan saatu kuosiin jos oltaisiin lähdetty yhdessä ulos ja nautittu terveellisestä ruoasta. Minulle tulee mieleen että tuo mikään ei riitä ja lihominen on yhteydessä toisiinsa, on ollut jokin asia joka harmittaa, se nalkutus on tullut ja varmaan se lohturuokakin ja toisena osapuolena on ollut todellakin se mieskin, ei vain vaimo.. kukaan ei ole parisuhteessa yksin, mutta voi toki olla hyljättynä.
        Olen saanut kanssa huomiota miehiltä aika helpostikin, joukossa on ollut myös noita "väärinkohdeltuja", yhden otin rakastajaksi, useimpien kanssa vaan keskustelin.. yhden kanssa mentiin pidemmälle. Hänen kanssaan juttelin missä perimmillään on vika, haluaako hän sen liittonsa takaisin, uuden alun. Juttelimme siis kuukausia silloin tällöin, viimeisin yhdeydenotto oli vaimolta, hän kiitti kun oli kuullut tästä "maallikkoterapiasta", keskusteluyhteys oli siinä perheessä löytynyt ja miehen kanssa keskustellessa oli suunta selvä, silloin ainakin mentiin takaisin kohti sitä rakasta ihmistä, ei palattu vanhaan, vaan samalta pohjalta uutta tuulta, uutta elämänvaihetta.

• aviossa32 vuotta
        mieeees 27v kirjoitti:

Niiin,niinkö sinä uskot että parisuhteessa toinen voi olla vain hyvä ja toinen paha..voivoii...kyllä juttu on niin että parisuhteessa on aina kaksi ihmistä.Molemmat on omalla osuudellaan vastuussa parisuhteesta ja sen laadusta.Mistä tiedät ettei ukko syöttänyt sinulle pajun köyttä,niinhän monet itsesääliset miehet/naiset tekee.Ja joka kerta,se toinen on se paskiainen joka pilasi suhteen tavalla tai toisella...nääimpä nääin.

Ja mitenkä nyt koulutus liittyy tähän...itse ainakin arvostan kotiäitejä,jotka hoitavat lapset ja hoitavat kodin.Kovaa hommaa jossa ei puhuta ruoka tai kahvitauoista.Joten,tuollainen väheksyvä asenne kertoo sinusta nekatiivista kieltä aika paljon.

Ukolla oli 9-10 naista joita puöritti ja naiskenteli.Kertoili että vaimo on lespo että siksi.Totuus että rakastunut uskova nätti työssä oma koti vaimo.Ja naiset uskoi.Kaluosasto syövän runtelema,viina dementia,kurtussa.Säälin .Vienkö vanhainkotiin?Uskovat puolusti huoraamista kaikkein eniten,arvaa ketkä-arvaatko?

• lukutaitoinen1
        aviossa32 vuotta kirjoitti:

Ukolla oli 9-10 naista joita puöritti ja naiskenteli.Kertoili että vaimo on lespo että siksi.Totuus että rakastunut uskova nätti työssä oma koti vaimo.Ja naiset uskoi.Kaluosasto syövän runtelema,viina dementia,kurtussa.Säälin .Vienkö vanhainkotiin?Uskovat puolusti huoraamista kaikkein eniten,arvaa ketkä-arvaatko?

aviossa32 vuotta...Tästä kirjoituksestasi ei kyllä ottanut mitään tolkkua. sorry :)

• lukutaitoinen1
        Huh huh? kirjoitti:

Huh huh? Pääasia kai on, että saa itsensä ymmärretyksi. Ihmisellä voi olla luki-häiriö, vajavainen kieliopin tuntemus, huono näkö jne. Tärkeintä kai on itse ajatus,ei pilkunviilaus

Huh huh?... vaan kun ainakaan minä en ymmärtänyt tuosta "aviossa32 vuotta" kirjoituksesta mitään. Eli silloinhan hän ei ole saanut itseään ymmärretyksi. Jospa sinä vaikka voisit tulkata tänne sen mitä tuossa kirjoituksessa oikein tarkoitettiin, jos kerran ymmärsit. Kiitos.

• leski*
        myös se toinen naine kirjoitti:

Tluossakin on varmaan monta tekijää, harvoin se liitto yhdestä asiasta huononee. Keskustelutaidon puute tuossa tuli jo aiemmin esille, sitä pitäisi pystyä harjoittelemaan kaikissa ihmissuhteissa, enkä tarkoita vain puhumista, vaan aitoa keskustelua ja välittämistä.
        Kyllähän se mieskin varmaan ilostuu uusista kuvioista, mutta ehkä ne vanhatkin asiat olisi saatu toimimaan jos olisi haluttu. Olisihan se vaimon takamuskin varmaan saatu kuosiin jos oltaisiin lähdetty yhdessä ulos ja nautittu terveellisestä ruoasta. Minulle tulee mieleen että tuo mikään ei riitä ja lihominen on yhteydessä toisiinsa, on ollut jokin asia joka harmittaa, se nalkutus on tullut ja varmaan se lohturuokakin ja toisena osapuolena on ollut todellakin se mieskin, ei vain vaimo.. kukaan ei ole parisuhteessa yksin, mutta voi toki olla hyljättynä.
        Olen saanut kanssa huomiota miehiltä aika helpostikin, joukossa on ollut myös noita "väärinkohdeltuja", yhden otin rakastajaksi, useimpien kanssa vaan keskustelin.. yhden kanssa mentiin pidemmälle. Hänen kanssaan juttelin missä perimmillään on vika, haluaako hän sen liittonsa takaisin, uuden alun. Juttelimme siis kuukausia silloin tällöin, viimeisin yhdeydenotto oli vaimolta, hän kiitti kun oli kuullut tästä "maallikkoterapiasta", keskusteluyhteys oli siinä perheessä löytynyt ja miehen kanssa keskustellessa oli suunta selvä, silloin ainakin mentiin takaisin kohti sitä rakasta ihmistä, ei palattu vanhaan, vaan samalta pohjalta uutta tuulta, uutta elämänvaihetta.

Mielestäni juttu on niin että, jos toista OIKEESTI rakastaa niin sillä jos toiselle tulee kiloja lisää vuosien varrella ei oikeesti ole mitään merkitystä. Tärkeintä pitäisi olla se ihminen siellä kilojen alla. Voihan sitä toinen pyytää sitä lihonnutta puolisoaan lenkille (kävelylle) ym, ja siten auttaa myös sitä toista.

Itsellä ainakin oli pitkä avioliitto (30v ) ja itselleni niitä kiloja tuli vuosien varrella. Synnytin 4 lasta ja viimeisen raskauden jälkeen kilot ei enään lähtenytkään pois (äidilleni oli käynyt ihan samoin. eli kai se on jokin perinnöllinen juttu).

Sitten vuosien mittaan kun tuli kelpaamattomuuden tunne ja avioliitssa ei oikein ollut enään mitään sisältöä niin kiloja tuli lisää koska sitten sitä söi siihen ahdistukseen mitä koki. Se kaikki mikä johti mihinkin ei ole niin mustavalkoista, eikä se mies ihan syytön ole siihen miten avioliitossa menee. Omakin mieheni alkoi katsella nuoria naisia kun tulli 50v täyteen...sehän on miehillä ihan normaalia oman nuoruutensa etsimistä paniikissa kun huomaa että alkaa vanheta.
        Varmaan miehenikin kertoili nuorille naisille miten kamala vaimo hänellä on ym...Tosiasia kuitenkin on että hoidin lapset aikuiseksi, hoisin kodin hyvin...aina oli siistiä ja ruokaa perheelle. Rakastin miestäni ja koitin tehdä kaiken niin että hänellä olisi hyvä olla. Mutta hän vain halusi etsiä kadotettua nuoruuttaan...ei hän erota halunnut, kuka hänestä, vahenevasta miehestä, olisi sitten huolta pitänyt. Ei ne nuoret naiset siihen olisi alkaneet. Kiitollinen olen siitä että jaksoin rakastaa miestäni loppuun saakka, kaikesta huolimatta Viimeisen puolivuotta hän sitten rauhottui kotiin ja oli se vanha oma itsensä...tosin me ei tiedettyi että se oli hänen viimeinen kesänsä. No, lopulta jäi ihan hyvät muistot hänen jälkeensä kun hän äkillisesti menehtyi.

Mutta sen se minulle opetti että en koskaan enään ota miestä. On paljon stressitömämpää elämä kun ei tarvitse pelätä sydänsuruja eikä tarvii miettiä mitä se toinen seuraavaksi keksii ja vieläkö hän on kotona kun tulen kotiin töistä tms. Lämmöllä mistäni kuitenkin muistan ja olen kiitollinen kaikista yhteisistä vuosista joihin kuului niin almäkeä kuin ylämäkeäkin. Minulla on ihanat lapset ja lastenlapset....voiko sitä ihminen enempää toivoa

• Lenkille, mars!
        leski* kirjoitti:

Mielestäni juttu on niin että, jos toista OIKEESTI rakastaa niin sillä jos toiselle tulee kiloja lisää vuosien varrella ei oikeesti ole mitään merkitystä. Tärkeintä pitäisi olla se ihminen siellä kilojen alla. Voihan sitä toinen pyytää sitä lihonnutta puolisoaan lenkille (kävelylle) ym, ja siten auttaa myös sitä toista.

Itsellä ainakin oli pitkä avioliitto (30v ) ja itselleni niitä kiloja tuli vuosien varrella. Synnytin 4 lasta ja viimeisen raskauden jälkeen kilot ei enään lähtenytkään pois (äidilleni oli käynyt ihan samoin. eli kai se on jokin perinnöllinen juttu).

Sitten vuosien mittaan kun tuli kelpaamattomuuden tunne ja avioliitssa ei oikein ollut enään mitään sisältöä niin kiloja tuli lisää koska sitten sitä söi siihen ahdistukseen mitä koki. Se kaikki mikä johti mihinkin ei ole niin mustavalkoista, eikä se mies ihan syytön ole siihen miten avioliitossa menee. Omakin mieheni alkoi katsella nuoria naisia kun tulli 50v täyteen...sehän on miehillä ihan normaalia oman nuoruutensa etsimistä paniikissa kun huomaa että alkaa vanheta.
        Varmaan miehenikin kertoili nuorille naisille miten kamala vaimo hänellä on ym...Tosiasia kuitenkin on että hoidin lapset aikuiseksi, hoisin kodin hyvin...aina oli siistiä ja ruokaa perheelle. Rakastin miestäni ja koitin tehdä kaiken niin että hänellä olisi hyvä olla. Mutta hän vain halusi etsiä kadotettua nuoruuttaan...ei hän erota halunnut, kuka hänestä, vahenevasta miehestä, olisi sitten huolta pitänyt. Ei ne nuoret naiset siihen olisi alkaneet. Kiitollinen olen siitä että jaksoin rakastaa miestäni loppuun saakka, kaikesta huolimatta Viimeisen puolivuotta hän sitten rauhottui kotiin ja oli se vanha oma itsensä...tosin me ei tiedettyi että se oli hänen viimeinen kesänsä. No, lopulta jäi ihan hyvät muistot hänen jälkeensä kun hän äkillisesti menehtyi.

Mutta sen se minulle opetti että en koskaan enään ota miestä. On paljon stressitömämpää elämä kun ei tarvitse pelätä sydänsuruja eikä tarvii miettiä mitä se toinen seuraavaksi keksii ja vieläkö hän on kotona kun tulen kotiin töistä tms. Lämmöllä mistäni kuitenkin muistan ja olen kiitollinen kaikista yhteisistä vuosista joihin kuului niin almäkeä kuin ylämäkeäkin. Minulla on ihanat lapset ja lastenlapset....voiko sitä ihminen enempää toivoa

"Sitten vuosien mittaan kun tuli kelpaamattomuuden tunne ja avioliitssa ei oikein ollut enään mitään sisältöä niin kiloja tuli lisää koska sitten sitä söi siihen ahdistukseen mitä koki. "

Mulla on tämä sama "ongelma".

Vaikka olen kyllä sitä mieltä, että tärkeää on se, mitä ihmisen sisällä on..

• huoruus on synti
        aviossa32 vuotta kirjoitti:

Nimimerkille aviossa32 vuotta. Kyllä arvaan! Ne, ketkä olivat antamassa synninpäästöä ilman, että piti mennä pyytämään anteeksi vaimolta, jota kohtaan oli rikkonut ja jotka antoivat synninpäästön aina vain uudelleen, ja jotka olivat miehiä! Mutta saihan mies "palkkansa" = "kaluosaston syövän"! Harmi, että toimi täysin väärin, sillä onnellinen avioliitto palkitaan monenlaisella hyvällä, mutta haureudesta tulee Jumalalta aina tuomio. "Haureelliset Jumala tuo9mitsee." - Sanoipa ne uskovat mitä tahansa, jotka haureutta puolustelevat millään argumenteilla! Aviorikos on aina RIKOS! Siis rikos Jumalaa kohtaan, joka antoi käskyn "älä tee huorin" ja rikos omaa puolisoa kohtaan, koska petti aviuolupauksensa, ja rikos omaa itseään kohtaan, koska pettää itseään ja luulee olevansa oikealla tiellä, ja rikos petoskumppania kohtaan, joka ei edes saata tietää, että mies pettäää häntäkin lupauksillaan ja sanomalla, että vaimo on lesbo tai muita tekosyitä huoraamiseen.

• aviossa 32 vuotta
        lukutaitoinen1 kirjoitti:

aviossa32 vuotta...Tästä kirjoituksestasi ei kyllä ottanut mitään tolkkua. sorry :)

Vaimolla valmis koti johon ukko tuli.Nätti vaimo ,työssä.Uskovat uskovat mitä vaan.Kostanko nyt,vai?Paskannan uskovien uskolle,vieläkin lirputtavat että ota minut.Useimmat tekouskovia.Joko ymmärrät?

• opettele ilmaisemaan
        aviossa 32 vuotta kirjoitti:

Vaimolla valmis koti johon ukko tuli.Nätti vaimo ,työssä.Uskovat uskovat mitä vaan.Kostanko nyt,vai?Paskannan uskovien uskolle,vieläkin lirputtavat että ota minut.Useimmat tekouskovia.Joko ymmärrät?

Ei tässä ole vieläkään päätä eikä häntää :D

• Synti on ihan jees
        huoruus on synti kirjoitti:

Nimimerkille aviossa32 vuotta. Kyllä arvaan! Ne, ketkä olivat antamassa synninpäästöä ilman, että piti mennä pyytämään anteeksi vaimolta, jota kohtaan oli rikkonut ja jotka antoivat synninpäästön aina vain uudelleen, ja jotka olivat miehiä! Mutta saihan mies "palkkansa" = "kaluosaston syövän"! Harmi, että toimi täysin väärin, sillä onnellinen avioliitto palkitaan monenlaisella hyvällä, mutta haureudesta tulee Jumalalta aina tuomio. "Haureelliset Jumala tuo9mitsee." - Sanoipa ne uskovat mitä tahansa, jotka haureutta puolustelevat millään argumenteilla! Aviorikos on aina RIKOS! Siis rikos Jumalaa kohtaan, joka antoi käskyn "älä tee huorin" ja rikos omaa puolisoa kohtaan, koska petti aviuolupauksensa, ja rikos omaa itseään kohtaan, koska pettää itseään ja luulee olevansa oikealla tiellä, ja rikos petoskumppania kohtaan, joka ei edes saata tietää, että mies pettäää häntäkin lupauksillaan ja sanomalla, että vaimo on lesbo tai muita tekosyitä huoraamiseen.

Ei rikos jumalaa kohtaan ole mikään rikos. Mitä oikein höpötät? Onko kinder-munien syöminen jouluna sitten rikos pääsiäispupua kohtaan? MInkä takia nuo satuolennot pitää aina vetää mukaan näihin keskusteluihin.

Ei kannata mennä naimisiin ettei tule tehtyä aviorikosta. Avorikosta ei ole vielä onneksi keksitty. Tai ehkä se on rikos jotain keijukaisten kuningasta kohtaan.

• antti.

"Eukostaan oli tullut vuosien saatossa ihan järkyttävä, itseriittoinen nalkuttaja, joka ei arvostanut mitään, mitä mies perheen eteen teki."

Antille tuli oikeen paha mieli :( nyyhkyä ;-(

Eli kyseessä oli http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html joka oli tämän lisäksi vielä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/pomottava-nainen.html

Tossa voisi moni mies jopa ajatua alkoholistiksi tai tehdä jotain todella pahaa itselleen... Onneksi hän pääsi kamalasta eksästään eroon! Sinä olet UPEA NAINEN! Kaikkea hyvää sinulle toivottaa antti. ;)

• Äitipuolen asema.

Äitipuolen rooli on vaikea ja arka, äitipuolet yrittävät olla usein moninkerroin biologisia äitejä parempia, päästäkseen ikävästä leimasta.
      Onko sinulla kokemuksia uusperheen arjesta?

Yle uutiset 8.4.2013, lue juttu, kommentteja, kommentoi.

http://yle.fi/uutiset/millaista_on_uusperheen_arki/6568932
      ------------

• ap........

En ole minkään valtakunnan äitipuoli. Minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta ryhtyä minkäänlaiseksi keino- tai osapäiväemoksi heille. Olen heidän isänsä puoliso ja mahdollisimman mukava aikuinen, siinä se. En siis yritä olla tässä asiassa heidän äitiään parempi (monessa muussa asiassa sitten olenkin parempi jo ihan heittämällä...:))

• jämpti on näin
        ap........ kirjoitti:

En ole minkään valtakunnan äitipuoli. Minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta ryhtyä minkäänlaiseksi keino- tai osapäiväemoksi heille. Olen heidän isänsä puoliso ja mahdollisimman mukava aikuinen, siinä se. En siis yritä olla tässä asiassa heidän äitiään parempi (monessa muussa asiassa sitten olenkin parempi jo ihan heittämällä...:))

"Olen heidän isänsä puoliso"

Eli äitipuoli.

• jämpti on näin 2
        jämpti on näin kirjoitti:

"Olen heidän isänsä puoliso"

Eli äitipuoli.

Ja jos olet puolisosi lapsille vain mukava aikuinen, siis niille jotka ovat varmasti yksi tärkeimmistä asioista puolisollesi, , , ensimmäinen riidansiemen on kylvetty!

• Nainen*
        ap........ kirjoitti:

ap...mielestäni olet erittäin ylimielisen ja epämieluisan oloinen ihminen. Varo vaan, joku päivä edessäsi on se tilanne kun et enään viehätäkkään miestäsi kun hän haluaa vaihtelua...taas nuoremman ja kauniimman. Katsos sinäkin vanhenet. Miehet vaikka vanhenevat niin he aina kuitenkin haluavat nuoren ja kauniin naisen (ainakin useimmat miehet) omasta miehestäsihän sinulla on jo se kokemus että hänhän ei vanhenevan naisen kanssa jaksa / halua eläää, vaan vaihtaa sitten nuorempaan ja mjielenkiintoisempaan. Mistäpä sen tiedät kuinka monta kalaa hänellä on koukussa tälläkin hetkellä.

Minä ainakin jos olisin mies niin etsisin kyllä lämpöisempää naista. Vaikutat nimittäin kirjoitustesi perusteella todella kylmältä ja epäielyttävältä naiselta.
        HUHHUH ... Kylmä tulisi rinnallasi :(

• uskollinen vaimo
        ap........ kirjoitti:

ap:lle kommenttiin klo 21.47
        Tänne saakka HAISEE SUN OMAKEHUSI! Hyi olkoon!
        Kunhan olet sen toiselta viettelemäsi miehen kanssa muutaman kymmenen vuotta ollut ja hän sinua siinä välillä pettänyt nuorempien ja kauniimpien kanssa ja sitten passaat sitä vanhaa, raihnaista ja omaa typeryyttään katuvaa ukkoa hänen elämänsä loppuvuodet ja jäät yksin miehen lasten periessä isänsä omaisuuden, tajuat, miten TYPERÄ AKKA OLIT!!
        Luulit itseäsi muita paremmaksi, paremmaksi sitä, johon mies alunperin oli hyvin rakastunut ja jonka kanssa perusti perheen elääkseen siinä lopun ikäänsä, mutta koska ei osannut hoitaa omaa parisuhdettaan, vaan vilkuili muualle, lankesi kaltaisesi itseään täynnä olevan loukkuun, jota aivan varmasti jossakin myöhemmässä vaiheessa tulee katumaan syvästi, kuten useimmalle pettäjälle ja perheensä jonkun viettelijän takia menettäneelle käy.
        Mies ei vielä tajua, millainen ylpeä naikkonen olet, mutta saat kyllä oisasi vielä, kun vuodet kuluvat! Teeskentelemällä mukavaa naista ei kukaan kauaa pysty pitämään valhekuvaa yllä, vaan se valhe paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Olet osallinen avioRIKOKSEEN ja "mies, joka sinulla nyt on, EI OLE SINUN MIEHESI", vaikka olisittekin vihille menneet. Edellä mainituin sanoin sanoi Jeesus kerran eräälle samarialaiselle naiselle!
        Siinäpoä sinulle ylpeilyn aihetta, aviorikokseen osallinen!

• Ninttu$
        ap........ kirjoitti:

Teidän juttu ei tuu kauaa toimiin, jos oot noin kylmä miehes lapsia kohtaan. Ne lapset menee toivottavasti sun edelle ja sä jäät yksin kylmän sydämmes kanssa. Olis varmaan kannattanu iskee mies jolla lapsia ei oo. Sääliks käy niitä mukuloita, kun joutuu tollasen itserakkaan harpun seurassa oleen. Yritätkö nostaa omaa itsetuntoos mollaamalla miehes ex-vaimoo? Sähän et sitä naista henkilökohtaisesti tunne? Todella lapsellista toimintaa... Ja ikää oli? GROW UP!

• ronja3
        ap........ kirjoitti:

ööööö, ja ikää oli....????

• onnea

No onpa miehellä käynyt tsägä! Happaman noidan tilalle noin sydämellisen kuuloinen nainen. ;)

• onnellisessa suhteessa

Juu jos toi tarina on tosi niin nössykkä miestä vie ensin yksi nainen ja sitten toinen. Mitäköhän tämä uusi laittaa miehen kestämään ajan kanssa. Mistä tollasia miehiä oikeen löytyy.

Oma mieheni on mies eikä pomppisi akkojen pillin mukaan. AP.n kaltaista naista ei katsoisi. Meillä on yhdessä urheilua ja liikunnallista seksiä ettei kumpikaan pyöristy.

jos taas nainen joutuu tyytymään monen lapsen isään niin ei hän voi kovin haluttava olla. Normimiehet kiertää AP.n kaukaa. Ainoastaan painajaissuhteessa elävä huolii.

Kyllä siun vässykän taas joku sinua pahempi ehtii vielä varastaa. :D

• jutut senkun paranee
        onnellisessa suhteessa kirjoitti:

Juu jos toi tarina on tosi niin nössykkä miestä vie ensin yksi nainen ja sitten toinen. Mitäköhän tämä uusi laittaa miehen kestämään ajan kanssa. Mistä tollasia miehiä oikeen löytyy.

Oma mieheni on mies eikä pomppisi akkojen pillin mukaan. AP.n kaltaista naista ei katsoisi. Meillä on yhdessä urheilua ja liikunnallista seksiä ettei kumpikaan pyöristy.

jos taas nainen joutuu tyytymään monen lapsen isään niin ei hän voi kovin haluttava olla. Normimiehet kiertää AP.n kaukaa. Ainoastaan painajaissuhteessa elävä huolii.

No ei se ole tosi. Se on gradu joita kirjoitellaan kun halutaan uskotella ihmisille kaikkea mahdotonta joltain tieteen alueelta. Nyt lanseerataan äitipuoli nimitystä näkyville, koska sitä ei ole olemassakaan.

• ap__

"AP.n kaltaista naista ei katsoisi. Meillä on yhdessä urheilua ja liikunnallista seksiä ettei kumpikaan pyöristy." Miten teidän jörnimisenne liittyy aloitukseeni? :D Minun kaltaistani naista? Siis millaista?

• ap___
        jutut senkun paranee kirjoitti:

No ei se ole tosi. Se on gradu joita kirjoitellaan kun halutaan uskotella ihmisille kaikkea mahdotonta joltain tieteen alueelta. Nyt lanseerataan äitipuoli nimitystä näkyville, koska sitä ei ole olemassakaan.

Viestisi on niin äärimmäisen sekava ja epälooginen, etten oikein tiedä, minkälaisen tarkentavan kysymyksen esittäisin. Annan siis olla.

• mä taas
        ap__ kirjoitti:

"AP.n kaltaista naista ei katsoisi. Meillä on yhdessä urheilua ja liikunnallista seksiä ettei kumpikaan pyöristy." Miten teidän jörnimisenne liittyy aloitukseeni? :D Minun kaltaistani naista? Siis millaista?

No jos miehellä on tasokas nainen niin ei hän vaihda tasottomaan. Jos mies on itse älykäs niin ei jaksa katsella säälittävää bimboa. Tosin tuskin olet nainen vaan olet mies provoilija.

• en ymmärrä
        mä taas kirjoitti:

No jos miehellä on tasokas nainen niin ei hän vaihda tasottomaan. Jos mies on itse älykäs niin ei jaksa katsella säälittävää bimboa. Tosin tuskin olet nainen vaan olet mies provoilija.

Tarkottaako se tasokas niinku et vaimo on niinku Audi eikä Lada vai mitä?

• en ymmärrä
        en ymmärrä kirjoitti:

Tarkottaako se tasokas niinku et vaimo on niinku Audi eikä Lada vai mitä?

Meinaan mä tiedän hyvinkin monta laadukasta naista jotka ajaa Ladalla, mut tosi sikamaista tyyppiä jotka ajaa jollain tekobemulla kultakellot kädessä vaika tyyli näkyy läpi, yök!

• harrikka.
        en ymmärrä kirjoitti:

Meinaan mä tiedän hyvinkin monta laadukasta naista jotka ajaa Ladalla, mut tosi sikamaista tyyppiä jotka ajaa jollain tekobemulla kultakellot kädessä vaika tyyli näkyy läpi, yök!

Eihän Ladoja enään ole suomessa ei ainakaan katukuvassa näe yhtään ladaa....

• Höyste

Niih,kun on suolat kohallaan niin ihminen ei ole hapan eikä mätä.Hik.

• kengurukeppi
        ap__ kirjoitti:

Älä AP välitä noista valittajista. Oikein teit ja elämää tässä eletään. Hauskinta mielestäni on ns. "tavaraihmiset" jotka viettävät "laatuaikaa" kauppakeskuksissa ja IKEA:ssa jne. Peiton alla ei taida tapahtua kun heille merkitsevät pinnalliset asiat enemmän kuin suhde.
        Parisuhde on suhde jossa kummankin tulee tehdä töitä suhteen eteen, myös oman kropan kunnossa pitäminen on tärkeää, jotta spiritti suhteessa säilyy.
        Että tämmöstä

• Että nauratti!

Joo aika lapsellisen kuuloista, lähes provosoivaa juttua heittää tämä aloittaja.
        Mikähän nenttihörhö taas mahtaa olla liikenteesä.Heh-heh!

• sormetaitteeslujaa

heheheheheheheheheheh,pomppiihanse sunkii vässykkäukkos ,sunpäällä sunpillismukaan nakkiojossa.

• kohta 40 v aviossa

Ja jos ap, et tajunnut tuon kommentin "happaman noidan tilalle noin sydämellinen nainen" käänteishuumoria, niin suomennan:
        miehen vaimo ei ollut hapan noita, joksi häntä ylimielisyyttäsi nimität
        sinä olet sydämetön nainen, ja se tulee ilmi kirjoituksistasi

• sokeeko oot
        harrikka. kirjoitti:

No kylläpäs niitä Ladoja näkyy.

• volga
        sokeeko oot kirjoitti:

No kylläpäs niitä Ladoja näkyy.

Jaa missä??? Venäjälläkö eihän ladoja enää edes valmisteta.

• harrikka. kirjoitti:

Sokeako olet?
        Kyllä niitä Ladoja täällä näkyy!

• ...
        Venlastiina kirjoitti:

Sokeako olet?

Niin siis missä?

• skp.
        Venlastiina kirjoitti:

Sokeako olet?

Ladan maahantuonti on loppunut Suomeen edellisvuonna, sanoo Wikipedia.
        Eikä niitä enään edellisvuonna monikaan ostanut kuka nyt sellasta pas-kaa ostaskaan.

• sanoisin että

kuulostat happamalta noidalta..Taisi mies hypätä ojasta allikkoon..

• ap___

Etkö mitään muuta solvausta keksinyt? Kopsasit vaan aloituksessa olleen sanaparin. Olisit nyt yrittänyt edes vähän! Hupaisan laiskaa heittelyä varsinkin ottaen huomioon, että teksini on sisällöltään loppujen lopuksi hyvinkin positiivinen, eihän mulla ole liiemmin negatiivista sanottavaa tilanteestani. Olen kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen ja huomattavasti vähemmän noita kuin nämä tämänkin keskustelupalstan rutisevat pirttihirmut.

• voi, voi, elämä on
        ap___ kirjoitti:

Etkö mitään muuta solvausta keksinyt? Kopsasit vaan aloituksessa olleen sanaparin. Olisit nyt yrittänyt edes vähän! Hupaisan laiskaa heittelyä varsinkin ottaen huomioon, että teksini on sisällöltään loppujen lopuksi hyvinkin positiivinen, eihän mulla ole liiemmin negatiivista sanottavaa tilanteestani. Olen kaiken kaikkiaan erittäin tyytyväinen ja huomattavasti vähemmän noita kuin nämä tämänkin keskustelupalstan rutisevat pirttihirmut.

Itse solvaat henkilöä josta kirjoitat, mutta sinuun ei saa kohdistaa kritiikkiä? Hei mene kotiin takaisin kasvamaan äityliinin helmoihin ja palaa, kun olet aikuistunut.

• Mietippä vähän
        ap___ kirjoitti:

AP...sinun epäkypsyytesi, kylmyytesi, ylemmyydentuntosi ym paistaa läpi ihan ensimmäisestä kirjoituksestasi saakka. Ihan kuin olisit katkera miehesi exälle???

Kukaan fiksu ihminen ei kirjoita noin miehensä entisestä puolisosta ja hänen lastensa äidistä. Jos et edes tunne ihmistä muuten kuin miehesi puheitten perusteella, en paljon viitsisi kirjoitella tuollasta. Mistä sinä tiedät mikä on oikea tosuus. Miehelläsi on voinut olla vaikka kuin hyvä vaimo, mutta mies saattaa olla läpi mätä joka haluaa vaihtaa puolisoa kun entinen alkaa tympiä ja tulee taas nuoremman naisen kaipuu. Voipihan olla myös niin että se exä on kyllästynyt miheensä ja heittänyt hänet ulos ja mies on katkera ja siksi haukkuu vaimoaan ja on sanonut itse jättäneensä tämän. Mistä tiedät kuinka monta naista miehellä on ja miten hän puhuu sinusta niille muille. Se miten hän puhui sinulle ex vaimostaan, antaa ymmärtää miten hän puhuu sinusta myös kun tapaa seuraavan naisen ja pitää taas puolustella miksi pettää vaimoaan.

• vai oletko sairas?

Oikein hyvä kun itse tajuaa ongelmansa. Tajuatko että siihen saa myös apua? Mutta jos nyt pysytään toduudessa, niin kirjoituksesi on keksitty lähinnä ärsyttämään heikkohermoisia, jotka uskovat kaiken mitä kirjoitetaan.

Sulla on tarina hallussa, oletko ajatellut sadunkertojan uraa?

• 43843284328jf

Argumentointisi on epäjohdonmukaista. Jos olet sitä mieltä, että tarina on selvästi tekaistu, eihän ap:lla silloin voi mitenkään olla tarina hallussa. Vähän tarkkuutta nyt.

• 436789789

Miksi muuten lähdet siitä, että tarina on keksitty? Mikä siinä on niin äärettömän epäuskottavaa? Että pienten lasten vanhemmat eroavat? Joo-o, se olisi tosiaan ennenkuulumatonta!

• hohhoijakkaa taas

Kyllä pettäjä on aina syyllinen eroon, ei petetty eikä se kolmas pyörä.
      Että et sinä ap mikään perheenrikkoja ole, vaikka sitä titteliä luuletkin kantavasi.
      Jos heillä mennyt huonosti jo ennen sinua, niin oli vain ajan kysymys koska eroavat. Mies olisi vaan voinut tehdä sen paremmin eikä pettämällä.
      Toisen huono kunto tai lihoaminen ei ole mikään sellainen asia, joka oikeuttaa käymään vieraissa. Ei ole olemassa mitään syytä mikä oikeuttaa tekemään niin.
      Plus sinuna en olisi ylpeä pettäjä-tyypin saamisesta omalle kontollesi ;)
      Sinä oot seuraava, joka joutuu petetyksi, odotahan vain..

• Jokunaikkone

Näinpä!
        Jos mies/nainen kerran sortuu pettämään. Seuraa vaa kertaa odotellessa! ;) Pistää vihaks tuollaset ihmiset niin kuin tuo aloittaja... tuntuu just siltä,että on nii hemmetin ylpee siitä ja tänne piti tulla siitä vielä kertomaan. :D

• tuttavapiiristä näin

Pettäjä, pettää toistekin. Ja seuraavalle ne samat jutut "miten vaimo ei ymmärrä".

• kohta 40 vuotta avio

Ja vielä kun ratkaisemattoman ongelman huomattuaan ihmiset eroais, ja vasta ajan kanssa etsisivät uutta kumppania! Se hetken tuntu, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen ei kanna kauan!

• petos on rikos
        kohta 40 vuotta avio kirjoitti:

Ja vielä kun ratkaisemattoman ongelman huomattuaan ihmiset eroais, ja vasta ajan kanssa etsisivät uutta kumppania! Se hetken tuntu, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen ei kanna kauan!

Erota ei kannata sen takia, että toiselle tulee ylikiloja, sillä ne ylikilot voi karistaa pois, tai jos ovat tulleet esim sairauden takia, niin miten voit taata, ettei itselläsi ole pian joku muu vamma, vaikka liikenneonnettomuuden seurauksena, ja silloinko on ok hylätä toinen? Onpa täysin rakkaudetonta sellainen meno ja elämä!

Ongelmat tulevat, jotta niihin yhdessä etsiättäisiin ratkaisuja, ja jos ei molempia tyydyttävää löydy, niin kompromissi, tai toinen joustaa, ja vuorotellen näin.
        Kenenkään avioliitto ei ole täysin ongelmaton, eikä niin suurta ongelmaa ole, joka katkaisisi avioliiton, ellei ihmiset sitä itse tee.
        Se on tahdonvalinta, kuten vieraisiin hyppääminenkin! Aika lusmu luuseri pitää miehen (tai naisen) olla, että vieraan petiin hyppää, ja toisen, jos tietää, että tällä on jo puoliso ja perhe.
        Aviorikoksessa ei ole mitään kehuttavaa eikä kaunista, saati hyvää! Kaikki pelkkää petosta, myös sille kakkoselle!

• dfsafhg

Miehen olisi pitänyt olla rehellinen vaimolleen ja olla avoin tunteistaan. Toisen ihmisen pettäminen on aina väärin, vaikka kärsisikin suhteesta. Pitää vain olla pokkaa sanoa se ääneen, että mitä tuntee ja ajattelee. Miehelläsi ei siihen ollut rohkeutta eikä selkärankaa. Voi olla että tämä kostautuu sinullekin myöhemmin kun tulee ongelmia parisuhteessanne, mikä on vääjäämätöntä. Sinulla on mies, joka kokee oikeudekseen pettää sinua, jos et kykene tyydyttämään hänen emotionaalisia tarpeitaan. Saattaa olla että sellaisiakin vaiheita tulee teidän elämässänne vastaan, että ette kykene antamaan toisillenne sitä mitä tarvitsette. Se on itse asiassa melko päivänselvää. Toivottavasti hän ei tuolloin pakene uuden naisen luo ja petä sinua.

• nohhohhoijjjakkaa..

No mikäs sinusta noin katkeran miehesi eksälle teki, että pitää ihan netissä haukkua?

Oletko mustis?

• Vanha kaava

Oletko avaaja ajatellut, että jos miehesi on jossain asiassa tyytymätön sinuun, hän ei kykenekään kertomaan sitä sinulle suoraan, vaan etsii (vanhaa kaavaa noudattaen) uuden eukon happaman noidan tilalle? Noidan, jonka kanssa seksi ei enää olekaan niin maata järisyttävän ihanaa, kun suhteen alkuaikoina. Tässä pientä pohdittavaa öitesi ratoksi. ;)

• 57frfh

No onpas hyvä, että herra löysi onnellisen parisuhteen vaa miksi sinä tätä vuodatat? Oletko sinä jotenkin katkera sille entiselle eukolle, kun noin tunteikkaasti häntä kuvailet?

• hohaa1234

Hahahahaha no voi kai sitä tuostaki olla ylpeenä. Sainpahan taas päivän naurut.

• t.baarimikko

kuinkaha moni näistäkii on joku ränsistyny ja väsyny aviovaimo :D Hhahah! "mun pertti ei kattois sua päikään" voi vittuku tietäsitte :D

• Baarimaija

Niinhän se on kun ne ihanat "koti-jampat" lähtee irrotteleen, niin siinä ei nirsoilla. Kuka vaan kelpaa, kun tuheroa pitää kodin ulkopuolelta saada.

• miehen pelastajat

Mä kans oon rikkonut varmaan kolme liittoa. Eikä tunnu missään. Miksi miehen pitäisi kärvistellä siinä jos ei ole kivaa ja lapset rasittaa?
      Monesti se lapseton nainen on miehen pelastus. Joskus ne tenavat käyvät täällä äitpuolta halaamassa ja tumassa kukkia.. mutta siitä mä viis veisaan.

Haluisivat muuttaa tänne, mutta mä en suostu. Hoitakoon oma äiti kun on ne halunnutkin. Minä en maksele toisten tenavia.

• mä tuhoan ne

Mä en pelasta yhtään varattua miestä mä tuhoan ne ruuppanat ja painuvat hyvin nopeasti häntä koipien välissä vaimon kainaloon ja osaavat arvostaa!

Ylistäkää mua! Olen tosi mahtava!!!!!!

• lissu hei....

Voi lissu sun mielenvikaisia juttujasi.

• dddddd555

Huhhuh, onko tullut mieleen, että isä hoitaa myös lapset, koska on ne hankkinutkin.

• eihekota

etkä tulevia omiaskaan,joutava patja ,tumassa kukkia ,opettele patja oikeinkirjoitus

• KALLE KELLO

Kuule "miehen (olisit kirjoittanut tuonkin monikossa) pelastajat". Oletko koskaan miettinyt elämääsi eteenpäin? Ketähän pelastelet muutaman vuoden päästä, kun olet kulunut rupsahtanut nainen? Voin kertoa, että sinunlaisesi jakorasiat vanhemmiten ovat kamalan näköisiä, kun yrittävät pukeutua kun 2-kymppiset ja pakkelia on naamalla 2-3 senttiä. Ja ajattele, jos sellainen ihme tapahtuu, että sinä RAKASTUISIT johonkin mieheen tulenpalavasti, pelottaako että rakkautesi kohde saa tietää pikkupuuhistasi? Muista, minkä taakseen jättää, sen eestään löytää.

• JukkaJalonen4.sija
        lissu hei.... kirjoitti:

Voi lissu sun mielenvikaisia juttujasi.

Mikä tää Lissu juttu oikeen on????? Kertokaa?

• nainen1323

oot aika sairas mieleltäsi varmaan "miehen pelastaja" huh huh onko sulla moraalia ollenkaan

• lapsille uusi äiti

Mä en välitä ono mies naimisissa vai ei.. kunhan on mulle sopiva. En ksokaan päästä miestä joka on ihana. Lapset tykästyy minuun ja voin alkaa heille äidiksi jos oma äiti ei jaksa lapsiaan, minä voin kasvattaa. Mutta pääasia että mies on semmoinen jonka kanssa tulen toimeen, muut tulee sitten siinä sivussa. Usein se uusi vaimo pelastaa sen miehen piinasta ja nalkuttavalta akalta, ja kiukuttelivilta lapsilta. Mitä pahaa siinä on?

Ex vaimot vaan itkee kun heitä parempia naisia on hänen mihellään, mutta viis heistä, pääasia että mies on onnellinen ja lapset haluavat isän uuden naisen kanssa elää ennemmin kuin äidin.

• voi sua

Tämä nalkuttava vaimo tekis sinun elämästäsi tosi hankalaa. Entisenä koulukiusattuna tiedän tasan tarkkaan miten satutetaan toista lakeja rikkomatta. Elämäsi muuttuisi ja pian se mies ja minä kylkiäisenä ei tuntuisi kovin hyvältä kaupalta. Lapsetkin on helppoja manipuloitavia ihan ilman, että miehesi huomaa mitään. Mutta onnea vaan, sitä tulet tarvitsemaan. :)

• CatCat juttu

"Usein se uusi vaimo pelastaa sen miehen piinasta ja nalkuttavalta akalta, ja kiukuttelivilta lapsilta. Mitä pahaa siinä on?"
        Tämähän sama lause on kuultu aikoinaan jo Virpi Kätkän suusta, silloin kun hän pelasti Tauskin aikoinaan.

• KALLE KELLO

Näitä kirjoituksia on täällä miljoona, ja asia joka on pistänyt silmään on se, että melkeinpä kaikki kuvittelevat vai sanoisiko luulottelevat itselleen (paikkaako tuolla omaa huonoa omaa/itsetuntoaan), että "ex-vaimot vaan itkee".. Eipä ole kauaakaan aikaa kun luin, että naiset pääsevät erosta paljon paremmin yli kuin miehet. Yleensä miehet jos ei ole heti uutta naista jo varattuna, alkavat ryyppäämään tai etsivät heti uuden äidin ja ovat täten "paremmin yli päässeitä". Kuitenkin suurin osa eronneista miehistä syntää heti uuteen suhteeseen eivätkä käsittele eroaan mitenkään ja jossain vaiheessa ne tulevat esiin uuden kumppanin kanssa, ja soppa on valmis. Naiset varmasti itkevät eroa, itkevät sen ulos ja jatkavat elämäänsä uusin voimin eteenpäin. Epäilempa, että ne "uudet, ihanat naiset" saavat sitten sen sonnan silmillensä jossain vaiheessa. Meneekö vuosi vai kaksi, sen näkee sitten.

• KALLE KELLO
        CatCat juttu kirjoitti:

"Usein se uusi vaimo pelastaa sen miehen piinasta ja nalkuttavalta akalta, ja kiukuttelivilta lapsilta. Mitä pahaa siinä on?"
        Tämähän sama lause on kuultu aikoinaan jo Virpi Kätkän suusta, silloin kun hän pelasti Tauskin aikoinaan.

Ja mites kävi

• Äidiksi äidin paikal

Mä olen aina ottanut perheellisen miehen. Ne vaan on ollut just sellasia joista tykkään. Sattumaa on ollu et ovat naimisissa, mutta ainahan eroo voi. Kaikki on mun takii eronnutkin, joten ei siinä mitään ongelmaa olekoskaan ollut. Kersat olen otanut kasvatettavaksi kyllä ihan suosiolla. Ja voin sanoo et hyvin oonkin kasvattanu rakastaa mua kuin äitiään. Pitää osaa vaan käyttää narraustekniikkaa ja vähän älyyttää lapsia, niin kyllä ne tottelee ja narraamalla onnistuu kaikki.

• mieskin vieras

Et sitten omia lapsia saanut?

• äidiksi äidin paikal
        mieskin vieras kirjoitti:

Et sitten omia lapsia saanut?

On on omia, muta ei niistä voi puhua samaan aikaan näiden tenavien kanssa, Omat katsos kun ovat fiksuja sekä osaavat käyttäytyä ja ovat pienest pitäen olleet esimerkillisiä.
        Nyt puhunkin kasvatettavista ja suuren suuresta työstä jota teen näiden miehen kakrujen kanssa. Siinä on iso urakka... moni luovuttaisi.

• harrastuksena provo?
        äidiksi äidin paikal kirjoitti:

On on omia, muta ei niistä voi puhua samaan aikaan näiden tenavien kanssa, Omat katsos kun ovat fiksuja sekä osaavat käyttäytyä ja ovat pienest pitäen olleet esimerkillisiä.
        Nyt puhunkin kasvatettavista ja suuren suuresta työstä jota teen näiden miehen kakrujen kanssa. Siinä on iso urakka... moni luovuttaisi.

Kumma miten sun lapsista tuli fiksuja, no ehkä ne peri sen jostain kauempaa. Et sinä koskaan päässyt toisille äidiksi ja ne kyllä reagoivat sitä. Ei ne kaikki ilkeitä olleet. Eivät vain pitäneet sinusta.

• lissu on hullu
        äidiksi äidin paikal kirjoitti:

Älä lissu provoile, sinut on jätetty ja nyt olet alkoholisoitunut yksinäinen katkera vanha ämmä ja et enään koskaan tule miestä edes saamaan. Ei sulla ole miestä saatikka mitään lapsia.

• iltasatu luettu

Tämä olikin hyvä juttu.Olet AINA ottanut perheellisen miehen?Sinulla on siis ollut monen eri miehen lapsia.Ovatko ne lapset,kun yksi mies lähti ja toinen tuli jääneet kaikki sulle?Kasvatat siis monen eri miehen lapsia.Keksi parempi juttu.Et taida saada vapaatakaan miestä.

• Nainen*

"Aidiksi äidin paikalle"...No ei ole sit ne liitot kuitenkaan kanssasi kestänyt kun kerta ilmeisti olet useamman ukkomiehen ottanut ja KAIKKI on takiasi eronneet...eronneet myös susta :)
        Kirjoituksesi jo antaa ymmärtää että olet ehkä hmmm...miten sen nyt nätisti sanoisi...kelpaamaton vaomoksi. Siis et hyvää vaimo materiaalia kun kaikki eronneet on myös susta eronneet...vai miten se meni ;)

Paljonkohan sulla nyt sitten on jo noita ottolapsia ketä oot kasvattannu?

Voi teitä onnettomia naisia...jos olisitte onnellisia oikeesti ei teidän tarviis näistä asioista täällä avautua ja niin kamalasti koittaa tuntemattomille todistella omaa erinomaisuuttanne :D

• KALLE KELLO

"Äidiksi äidin paikalle". Kuule, vaihda tuota nimimerkkiäsi. SINÄ ET OLE ÄITI. Toivon mukaan sinusta EI KOSKAAN TULEKAAN äitiä, olet niin idiootti. Ai että mä odotan sitä päivää, että ne pikkupiltit, joita nyt kuvittelet "kasvattavasi" saavat kunnon murkkuiät. Se olisi sulle ihan oikein. Saisi ÄITI (et sinä) levätä, toivottavasti ne kakarat käyttää sua lattiarättinä.

• Minävaan53

Mä en kyllä ymmärrä, miten kukaan oikeasti älykäs ja menestyvä mies haluaisi pettää vaimoaan teidän kirjoittajien kanssa? Sivistymättömyys ja alhainen koulutustaso näkyy jo siinä ettette osaa kirjoittaa hyvää suomenkieltä. Ap on ainoa, jonka kirjoituksesta sai jotain selvää ja voin hyvin uskoa, että tarina on mennyt juurikin noin ja hän on saanut itselleen hyvän miehen. Pettäminen tietenkin on typerää ja toista loukkaavaa, mutta joskus asiat menevät niin.

Aivan hirveää lukea siitä, miten käytätte lapsia koston välineinä ja ylennätte itsenne paremmiksi kuin lasten omat äidit. Idiootteja olette!

• omaan nilkkaan

"Sivistymättömyys ja alhainen koulutustaso näkyy jo siinä ettette osaa kirjoittaa hyvää suomenkieltä."

Sivistymättömyys ja alhainen koulutustaso näkyy jo siinä, (pilkku) ettette osaa kirjoittaa suomen_kieltä.

Vaihtoehtoisesti "sivistymättömyytenne ja alhainen koulutustasonne---".

• myös 53

Just joo, siinähän se kun ne aivot raksuttaa siellä haarukassa! siinä on aika usein järki kulta kaukana ja ei osata nähdä asioiden seuraamuksia sitä haarukkaa kauemmaks!

• KALLE KELLO

"Minävaan53"

Onneksi tänne saa kirjoittaa kuka vain, sanoa mielipiteensä mistä vain. KAIKKI tänne kirjoittavat osaavat kyllä tuoda ajatuksensa ja mitä ajavat takaa esiin.
        Onko sinulla noin kova pätemisen tarve. Me emme käy nyt koulua. Kukin meistä kirjoittaa, kuten parhaiten taitaa ja kaikki on kyllä ymmärretty. Olet väärässä seurassa, hae itsellesi akateeminen keskustelupalsta.

Oikein hyvää jatkoa sinulle neropatti. Kirjoitusvirheillä EI OLE tämän keskustelunaiheen mitään tekemistä.

• Katalat naiset

Ap, onko seksi mielestäsi rakkautta, minun mielestä ei ole.

Puhut myöskin miehen lasten äidistä pullataikinana, todella huono kieltä. Jos ihminen jätetään yksin, kuten monesti käy lapsten teon jälkeen äideille, miehet juoksevat kuin kollikissat muualla, saattaa lihoakin.

Toivottavasti sinäkin pullautat lapsen ja lihot, mitäs tykkäät jos sinusta sanotaan samoin.

• Lasse, Lasse liten

Tietenkin nukut hyvin. "Ennen maa reppee ko huora häppee" sanoi äitini.

• Hahaha

Loistava sananparsi! :) Täyttä totta myös, esimerkit ei tästä maailmasta lopu.

• nainennnnnnnnnnnnnnn
        Hahaha kirjoitti:

Loistava sananparsi! :) Täyttä totta myös, esimerkit ei tästä maailmasta lopu.

Ja huorimus-miehen kohdalla se on vieläkin harvinaisempaa...

• usko pois

Äkki päätöksen miehesi teki kuin vain yhden yön kokemusten jälkeen
      sinusta tullee samanalainen kuin exä uskopois.OLe vain
      nyt ylpee ku sait ukkomiehen narutettua .ei sinun ..... oo niin
      hyvvää ko luulet.Takuu varmasti sama kohtalo exän kanssa.
      Tulee aina uusi nainen p........n

• neljäsmies

Asiaa kirjoitat! Katkerat ja saamattomat nyt tietysti mollaavat aloittajaa, mutta ei välitetä niistä. Hyvää jatkoa sulle!

• homo-omo

Huomaa että aloitus kolahti aika moneen naiseen :D

• nikistä päätellen

Homoihin sitten ehkä ei????

• ....................

Miksi kysyt, jos et ole varma?

Kysymyksillä on aina joku tarkoitus, josta asianomainen "hakee takaa".

• ei ikuna

En ikinä koskisi tikullakaan varattuun mieheen, saati sellaiseen jolla on lapsia! Jos on niin kömpelö sosiaalisesti, ettei ensin osaa erota tai saa suhdetta taas toimimaan, niin ei ne sosiaaliset taidot siitä yhtään kehity uudessakaan suhteessa!

Jotkut ämmät on niin vinksahtaneita päästä, että aina pitää saada varattu mies itelleen, vaikka maailma on pullollaan miehiä ja vapaita! Kielii huonosta itsetunnosta moinen käytös!

• .........

Minäkään en koske varattuun tietoisesti. Nuo ukkomiehet vaan eivät aina kerro totuutta. Ihan vinkkinä vaimoille...käykää tsekkaamassa treffit. Siellä on hälyttävän paljon varattuja ukkoja.

• ihanoikeamies

ja sitten tuo ihanuuksien ritarisi siirtyy seuraavaan kohteeseen kun kyllästty sinuun,,heh,heh,,luulempa että tällähetkelläkin ruikuttaa jo seuraavalle uhrillen kuinka sinusta on tullut kylmä ja huolimaton,joka ei tyydytä hänen tarpeitaan,,,,joo en ole katkera akka,,,,

• Maarit651111

Mun mielestä omasta olemuksestaan on hyvä pitää huolta. Niin miesten kuin naisten. Paitsi että se on yhdenlainen osoitus että välittää toisesta niin oman terveyden takia myös. En ihmettele että kiinnostus loppuu kun kiloja tulee kymmenittäin lisää.

• Taasnäitä

Tuntuu, että suurin osa tänne kommentoijista on aloittanut kehonrakennuksen heti kun on saanut miehen koukkuun ja massakausi on vaan jatkunut penikoitten jälkeen. Ne tietää itsekin olevansa flegmaattisia ällötyksiä ja tietysti pelkää, että mies löytää jonkun ihmisen näköisen sielunkumppanin ja pistää vanhan mätisäkin kiertoon.

• En ole sika

Itse olen ihan komea yli 30v mies ja herkkä & osaan kaikenlaista. Rakastelu & seksitaitojakin on exät ja naiset kehuneet. Ongemani on itseni polkeminen ja hyvätahtoisuuteni & sinisilmäisyyteni.

En ole noteerannut mitään kehuja koskaan koska olen ajtellut että " Muutkin osaa siinä missä minäkin ja paremmin" . Mitä itsetuntoon muuten tulee ajattelen että mulla ei ole muuta osaa kuin hyväksyä suurinpiirtein se mitä nainen sanoo..

Noh, hiukka tajusin että ei tartte olla potkupallo vaan omiin tunteisiin & mielipiteisiin *& päätöksiin on oikeus. Asun nyt omassa kämpässä ja nainesi joka ei arvostanut, vaan nalkutti kaikesta on ns. tyhjän päällä miesten suhteen.

Silti tykkään hänestä mutten voisi ajatella että ainakaan ilman näkyvää ja tuntuvaa muutosta meillä olisi mitään.

• tuulihatut <3 bimbot

Tekstisi uuden miehesi eksästä kuulostaa jotenkin niin strereotyyppiseltä että on tainnu upota kunnolla ukkelin nyyhkytarinat.

Mies ei ole luultavasti nähnyt enää mitään hyvää pettämässään ex-vaimossa, vaikka sitä olisi ollutkin. Todennäköisesti on ainakin lapset hoitanut. Miehiltä ja etenkin tuulihattu-miehiltä kun sekin homma usein tuppaa jäämään sille leikkimis-asteelle. Sillä välin lasten äiti joutuu tekemään kaiken ja unohtamaan itsensä.

No, te olette nyt onnenne kukkoloilla, keskustelette syvällisiä, jyystätte toisianne puhki. Onneksi olkoon! Senhän halusit kuulla. Olettehan aina yhdessä ja uskollisia toisillenne? Ei sitten lapsia ikinä kuvioihin, jookoskookos. Joudut vaan yksin hoitamaan lapsia. Tiedät kyllä mikä riski siinä on.

• IhanastiSinkku

Olipas surkuhupaisa aloitus, josta kuultaa läpi, että ehkei kaikki mennytkään niin kuin ap luulotteli itselleen, kun ukkomiehen kelkkaan kellahti :)

• Kaikki kasvavat kun ikää tulee. Joskus vaan kasvetaan eri suuntaan kun saadaan vaikutteita erinlaisista asioista. Mielestäni ero on parempi kuin onneton suhde. Mielestäni se ei ole reilua vastakkaista osapuoltakaan kohtaan jos jatketaan suhteessa, joka on huono etkä ole onnellinen tilanteeseen. Kertominen toiselle osapuolelle omasta ahdistuksesta on tietenkin vaikeaa, varsinkin kun välit ovat jo päässeet huonontumaan. Loppupelissä asiassa kuin asiassa on tärkeintä kommunikointi ja se miten asiat saatetaan päätökseen. Vahinkojen minimointi on mielestäni tärkeimpiä asioita.

• Tikulla silmään..

Rakkaus voi löytyä monestakin paikasta, ja uskon kyllä myös joskus sen oikean olevan naimisissa väärän henkilön kanssa.

Kuitenkin jäin miettimään, että kuinka hyvin tunnet miehesi entisen vaimon? Toki miehen ajatus naisesta on varmasti hyvin negatiivinen, ja monenkin mielestä oma puoliso nalkuttaa jne. On myös luonnollista, että ihminen muuttuu elämänsä aikana, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Tosin en missään nimessä puolustele lihoamista tai fyysistä passiivisuutta, sillä terveellä (edes perheellisellä) ihmisellä ei ole niin hyvää tekosyytä, etteikö huolehtisi itsestään! Ja on höpöhommaa keneltäkään väittää, että "ei se ulkokuori, vaan se sisältö..", sillä kyllä fyysisestikin viehättävä puoliso on aina eduksi parisuhteen hyvinvoinnille.

Sivuraiteille pudottuani palaan kuitenkin siihen, että puhut todella ilkeästi entisestä vaimosta ja ylpeilet omalla "suorituksellasi". Kuitenkaan TUNTEMATTA läheisesti entistä vaimoa? Kyllä, on loistavaa, että te olette rakastuneet ja elätte onnellisina yhdessä. Kuitenkin voisit kunnioittaa entistä vaimoa edes sen verran, että jättäisit hänen arvostelunsa väliin ja antaisit hänelle rauhan nuolla haavojaan..

Ja ei, en ole pettänyt, jättänyt, ollut kolmas osapuoli tai ollut petetty. Ja kyllä, olen perheellinen. Sen verran tunnen itseäni, että en ikinä alentuisi moiseen.

All in all, onnea tulevaisuuteen.

• Et rikkonut perhettä

Et rikkonut perhettä ap., koska perhe oli rikki jo ennen sinua, vain kulissit enää pystyssä. Nuku yösi rauhassa rakkaasi kainalossa.

• Arvostelija4

Levinnyt kuin pullataikina, itseriittoinen nalkuttaja??!?!? Mikä itse olet?!!?! USKOMATTOMAN TYPERÄ KIRJOITUS. AIVOTON IDIOOTTI:

• murheet kullakin

Niin, tuota noin, ja mikähän olisi se alkusysäys tälle avautumisellesi? Selväksi tuli, että ko. exä on mielestäsi arvoton hylkiö, kun kohteli huonosti herttaista pikku kullannuppuasi ja sinä se pelastava enkeli joka rakastelit pikkuisen kullannupun tajunnan takaisin huomaamaan kuinka äärettömän erinominen olet, ilmeisesti siis kaikin puolin. No, tilittää kuka mitäkin, mutta varohan vanhuuden tuomaa rupsahtelua ettet itse jää rannalle ruikuttelemaan, kun uusi syli herättää kullannuppusi tajunnan. :)

• nainennnnnnnnnnnn

Paitsi että rupsahtanut on voinut jo mieskin eikä enää sitten kenellekään kelpaa. :)

• tämäelämä

Miksi kenenkään pitäisi olla pahoillaan siitä, että jonkun tai joidenkin elämä on saanut paremman käänteen. Tavalla tai toisella, tästä yhdestä ainoasta upeasta elämästä on tehtävä niin hyvä kuin on mahdollista. Jotain menee aina rikki, jotain sattuu aina, semmoista elämä on. Mutta ei siitä syystä pidä hyssytellä ja antaa oman elämän mennä ohitse. Hyvä että olette yhdessä miehen kanssa, todennäköisesti hänen eksänsä elämäkin tulee olemaan paljon parempaa kuin kuolleessa suhteessa. Huonosta suhteesta pitää aina lähteä pois, tavalla tai toisella. Sitä on elämä.

• kahdesti sortunut

Itseähän se mies oli eukkonsa valinnut. Ja usko pois, sitten kun alottaja alkaa olla miehen mielestä vanha ja kulunut, samanlaisata soopaa mies valittaa uusimmalleen. Voi olla poikkeuskia, mutta fiksu mies ei hauku uudelle puolisolle entistä. Hän ymmärtää, että kaksi erilaista ihmistä ei ollutkaan samalla aaltopituudella. Miksihän mies oli aikoinaan alkanut seurustella sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ei ollut henkistä yhteyttä. Onhan jotain pitänyt olla.

Itse olen kahdesti ollut naimisissa miesten kanssa, jotka ovat vaimonsa jättäneet takiani. Olen tullut molempien kohdalla tuloskeen, että eivät ole osanneet arvostaa vaimojaan. meilläkin meni hyvin niina kauan, kun pönkitin miesten itsetuntoa ja uskoin entisten vaimojen olevan niin kauheita, niin kauheita.

Enää en edes vilkaise varattuun mieheen. Miehet haukkuvat suotta entisiä vaimojaan ja me naiset olemme niin tyhmiä että uskomme. Miehet haukkuvat siksi, että mielestään antavat siten oikeuden olla uskottomia. Kerran uskoton on aina uskoton.

• tosi on

Siis tuo "Kerran uskoton on aina uskoton" pitää niiiin paikkansa. Usko vaan niin joku kaltaisesi lumppu pokaa kohta miehesi

• markettainen.

Puolisoni lähti aikoinaan ap:n kaltaisen naisen hameen alle ja erohan meille siitä tuli. Hän ja uusikko parjasivat meikäläistä laajasti, onneksi maltoin olla ryhtymättä samaan. Elämä lähti sujumaan oikeastaan oikein hyvin ja kaipa sen huomasi exäkin koska alkoi soitella puhuakseen selän takana pahaa uudesta rakkaastaan. Onneksi taaskin maltoin olla ryhtymättä samaan ja pyysin heiltä molemmilta, että ratkovat ongelmansa itse kun ne eivät johdu minusta vaan heistä itsestään. Siitä asti uusikko on ollut mielettömän mustis ja täynnä luuloja minun ja exän suhteesta, jota ei ole. Hän uskoo että mies parjaa häntä minulle, mikä ei ole totta, emme ole missään yhteydessä. Lasteni suhde isään on vaikea uusikon mustasukkaisuuden takia. En oikein tiedä mitä tehdä, kun kerran en ole tehnyt mitään, vain antanut vapauden. Kestävää uusiorakkautta toivon heille. Itse asiassa ero oli mielestäni hyvä ratkaisu enkä kaipaa mitään.

• KALLE KELLO

Hienoa! Tämä lienee ensimmäinen kerta, kun "toinen" nainen tekee tunnustuksen täällä. Asiasta, jonka me varmasti jokainen elämää nänhyt tiedämme, mutta nämä noviisit eivät tiedä tai eivät halua tietää, mutta elämä opettaa heitäkin. Antaa heidän uskoa ukkojen puheita, kyllä hekin aikanaan oppivat nämä sanahelinöiden koukerot tuntemaan ja tunnistamaan.

• hänkin on ihminen

En ymmärrä miksi pitää selän takana haukkua ja ruotia exää. Hänellä voi olla syynsä ongelmiin, ei ketään voi siksi haukkua.

• Hehheeh..

Aika kiva provo. Noo ei mitään ja vastasinhan minäkin =) Hauskaa kesää!

• Glider ut

Onnekis kaikilla on vaan yksi elämä jonka voi kuluttaa haluamallaan tavalla.

• kfj 9099089ioi9

Pitäkää housut jalassa niin ei tule tuollaisia mokia

• tuttu juttu

Olen samaa mieltä,, ero menossa ja minä olen seuraus paremman elämän hakemisesta, ei kaduta,, olemme onnellisia ja rakennamme omaa suhdettamme pikku hiljaa,, taakse jäänyt ei ole minun vaan miesystäväni. Mikä lapsiin tulee,, luottamus saavutetaan, sitä ei oteta, oma äiti on aina oma ja isää en lapsilta vienyt,, päinvastoin kannustan kaikessa ja tuen kasvatuksessa häntä.
      Muu tulee pikkuhiljaa,, paha noita tai äitipuoli en tuu koskaan olemaan.

• saija8

Oletpas sinä itseesi tyytyväinen, kun voitit tuon toisen naisen. Sääli että se oli jo niin levinnyt ja ärtyisä, ettei sen voittamiseen tarvinnut kuin kerran antaa. Oletkos itse alkanut epäiilä Pyrhoksen voitoksi tätä, kun näin revittelet sitä täällä? Jos olisit voittanut Kimin Jenniltä, se olisi ollut jo jotain mutta mutta.

• nainennnnnnnnnnnn

Kim ei olisi kummoinen voitto, huonomoraalinen mies tiettävästi.

• eLÄ

Sen miehen olisi pitänyt ottaa vaimostaan ero ja sitten olla sinun kanssasi.

• !!!

Tämä aloitus ja ketju on väärällä palstalla. Kuuluu Suhteet - Uskottomuus palstalle.

" Sen yön jälkeen homma oli aika selvä "
      Ap. nappasi tietoisesti naimisissa olevan miehen. Mies oli varattu ja ap. päätti levittää reitensä petturimiehelle. Seksiä tyrkyttämällä kakkosen paikalta ykköseksi ja vielä ämmä kehtaa haukkua miehen ex-vaimoa.

Aika lutkamaista ja laskelmoivaa toimintaa. Tähän ei voi muuta sanoa ap:lle ... tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

• annas tulkoon---

onneksi olkoon sinulle jos olet saanut "hyvän" liiton. Kirjoituksiss tulee ilmi "ei kuulemma ollut".

Näkemys aika yksipuolinen.

MINÄ olen sieltä aidan toiselta puolelta. Mies kertoi jatkuvasti miten "rakastunut" minuun oli, ja kaiken piti olla hyvin, oli seksiä- olimme yhdessä raskaana.- ero- uusi nainen. uusi lapsi.

onnellinen toivottavasti kuka yhteen hänen kanssa päätyi. SE MAKSOI PALJON surua minulle-kukapa sitä ajattelisi.

• 32v aviossa

Sellasta se on, kun ei ymmärretä että me kaikki muututaan enemmän tai vähemmän. Kaikki. On helppoa syyttää toista ja sitten todeta, että nyt mä tiedän oikeesti mitä olen aina halunnut. Hyvässä parisuhteessa seksi ei ole ainoa asia. Olen kuullut ennenkin kuinka miehet itkee ja valittaa ettei vaimo ymmärrä heitä. No, onnea teille. Sä olet kuullut vain miehen tarinan "hänen" näkökulmastaan. Sun ikävä, ruma tapasi kirjoittaa miehesi entisestä, kertoo sinusta kaiken.

• gkfkfmjg

Ei varmaa mitenkään kiva mies jos puoliso on ollut niin masentunut ettei ole jaksanut panostaa itseensä. Ehkä henkistä väkivaltaa. Oletkohan samanlainen viiden-kymmenen vuoden kuluttua.

• ckhlgk

Hyvässä parisuhteessa kumppania kannustetaan.

• et silleen

Onnellista yhteiseloa, mistäs tiedät mitä miehesi juttelee nykyisille naisilleen sinusta?

• 14+2

No, joku ongelma näyttää nyt kyllä itselläsikin olevan kun noin kovasti mietit miehesi exää ja vielä tänne tuolla tavalla tilität.

• Idioottiko

Valitettavasti en voi olla kommentoimatta, mutta monet naiset muuttuvat henkisesti sekä fyysisesti aika paljon kun saavat ensimmäisen lapsen, Ei kaikki, mutta omakohtaista kokemusta on edellisestä avioliitosta, jossa kävi melkein samalla tavalla kuin kirjoittaja kommentoi. EX lopetti työnteon heti kun vain oli tilaisuus, perse levisi kuin jokisen eväät, mutta ei sekään vielä haitannut, luonto joskus levittää persettä raskauden aikana ja jälkeen, so what, mutta luonne muuttui täysin, exän maailmaan ei mahtunut enää muuta kuin kakarat ja oma itsensä. ja järjestys oli itse ensin ja sitten vasta kakarat. Seksiä ei ollut kuin hyvin harvoin, kun olin sen verta väsynyt ettei jaksanut harrastaa itsepalvelua, jonka vuoksi tuli vielä 2 kakaraa lisää. Olisi pitänyt lähteä heti avioliitosta kävelemään ekan lapsen jälkeen, mutta olin niin typerä, että ajattelin lasten etua ja kärsin 6 vuotta avioliittoa. Nyt kyseisellä akalla on 9 kakaraa, joista 6 viimestä on kaikki eri isille... Eikä koskaan aio mennä töihin, tosin häntä enää kukaan töihin huolisi. Eli onko tämä mainitsemanne "Kotiäiti"tyyppi? Mielestäni yhteiskunnan pitäisi jo puuttua moisten lehmien lisääntymiseen. Ainoa synti, mitä itse olen tuossa tehnyt, mennyt alttarille ja sanonut vahingossa tahdon. Olis pitäny uskoa isävainaata ja polkasta kerran akkaa takaapäin ja juosta karkuun... Mutta silloin olin nuori ja hölmö, nyt en ole enää kuin hölmö.
      Niin ja toisessa avioliitossa sain 2 lasta jotka on aivan ihania kuten vaimonikin. Luultavasti elämme yhdessä niin kauan kunnes tulee noutaja.

• KALLE KELLO

"Idioottikko". No aika idiootilta kuullostat. Luulen, että SINULLA EI OLE KAIKKI KUNNOSSA. Ensimmäinen vaimosi levisi ja läpä läpä, toinen vaimo onkin sitten itse ihanuus. Kirjoitat toisesta liitostasi LUULTAVASTI, siis LUULTAVASTI elämme.... ET OLE VARMA.. Mitä vikaa sinussa on? Tai eihän sinussa omasta mielestäsi ole vikaa, mutta jos elämäsi on nyt ihanaa ja täydellistä, ei pidä kirjoittaa LUULTAVASTI. Sinulla on jotain mielessä.. No muista nyt kuitenkin, että sinäkin rupsahdat, tämä tosin miehiltä unohtuu, he kuvittelevat olevansa ikuisesti adoniksia vain ämmät kulahtaa, rupsahtaa, levii, tulee v***ksi

• KALLE KELLO

Kuule idiootti, jäi senverran vielä kysymättä, että ihanko isekseen se exä sikisi... vai postimieskö hommat hoisi? Jos ihan omiasi oli, niin miten se homma hoitu, kun niin ällöttävä sun exäs oli?

• Idioottiko
        KALLE KELLO kirjoitti:

"Idioottikko". No aika idiootilta kuullostat. Luulen, että SINULLA EI OLE KAIKKI KUNNOSSA. Ensimmäinen vaimosi levisi ja läpä läpä, toinen vaimo onkin sitten itse ihanuus. Kirjoitat toisesta liitostasi LUULTAVASTI, siis LUULTAVASTI elämme.... ET OLE VARMA.. Mitä vikaa sinussa on? Tai eihän sinussa omasta mielestäsi ole vikaa, mutta jos elämäsi on nyt ihanaa ja täydellistä, ei pidä kirjoittaa LUULTAVASTI. Sinulla on jotain mielessä.. No muista nyt kuitenkin, että sinäkin rupsahdat, tämä tosin miehiltä unohtuu, he kuvittelevat olevansa ikuisesti adoniksia vain ämmät kulahtaa, rupsahtaa, levii, tulee v***ksi

KALLE KELLO:llekko

En tiedääkseni ole viestissäni kertaakaan sanonut, että olisin joku komistus tai nykyinen vaimoni? Molemmat ollaan aika rupsahtaneita, mutta v*tun väliä sillä.
        mutta näyttää että sinulla on joku suuren luokan ongelma, luultavasti kuulut tuohon mainitsemaani sossupummilehmäkerhoon, jonka voisi kiikuttaa pohjoiskoreaan.
        Niin suomen talouskin lähtisi varmaankin nousuun.
        Palatakseni aiheen viereen, onko se normaalia, että nainen porsii joka ukolle pennun ja äijä lähtee sen jälkeen kävelemään. Vikahan taitaa olla mielestäsi vain sovinistisissa miehissä. Lehmissähän ei ole mitään vikaan...

Mutta suosittelen LEHMÄN KELLO:lle lukemisen ymmärtämäisen kurssia, kirjoitin että perse levisi, mutta so what... Jos vain muuten elämän alueet on kunnossa, niin ei sillä lärvillä paljoa tee. Tosin olisi se ihan kiva, jos vaimo tai mies huomioisi puolisonsa mm. pukeutumalla joskus hieman nätimmin kuin virttyneisiin verkkareihin ja lahonneeseen t-paitaan tms.

• KALLE KELLO
        Idioottiko kirjoitti:

KALLE KELLO:llekko

En tiedääkseni ole viestissäni kertaakaan sanonut, että olisin joku komistus tai nykyinen vaimoni? Molemmat ollaan aika rupsahtaneita, mutta v*tun väliä sillä.
        mutta näyttää että sinulla on joku suuren luokan ongelma, luultavasti kuulut tuohon mainitsemaani sossupummilehmäkerhoon, jonka voisi kiikuttaa pohjoiskoreaan.
        Niin suomen talouskin lähtisi varmaankin nousuun.
        Palatakseni aiheen viereen, onko se normaalia, että nainen porsii joka ukolle pennun ja äijä lähtee sen jälkeen kävelemään. Vikahan taitaa olla mielestäsi vain sovinistisissa miehissä. Lehmissähän ei ole mitään vikaan...

Mutta suosittelen LEHMÄN KELLO:lle lukemisen ymmärtämäisen kurssia, kirjoitin että perse levisi, mutta so what... Jos vain muuten elämän alueet on kunnossa, niin ei sillä lärvillä paljoa tee. Tosin olisi se ihan kiva, jos vaimo tai mies huomioisi puolisonsa mm. pukeutumalla joskus hieman nätimmin kuin virttyneisiin verkkareihin ja lahonneeseen t-paitaan tms.

Idiootti mikä idiootti. Johan tuo kirjoittamasi esseekin sen kertoo. Sinussa on jotain vikaa, ja se näkyy entistä enemmän kirjoituksissasi, olet moukkamainen. Kun kutsut minua LEHMÄKSI, niin vastavuoroisesti voinen sanoa sinusta TÄYSI MULKKU. Se sinä olet.

• minäsinähän
        KALLE KELLO kirjoitti:

Kuule idiootti, jäi senverran vielä kysymättä, että ihanko isekseen se exä sikisi... vai postimieskö hommat hoisi? Jos ihan omiasi oli, niin miten se homma hoitu, kun niin ällöttävä sun exäs oli?

miks kirjoitat niin ilkeesti? Ei se ole keskustelua, jos parjaa toisia jotka kertovat tarinansa. Koeta ihmistyä.

• kiher3406

Onnea vaan odotteluun, kun miehesi ystävystyy seuraavan "silmien avaajan" kanssa, ja sinä jäät ihmettelemään mitä tapahtui.

Kuten joku totesi tuolla, niin liitossa on aina kaksi ja sinä tiedät vain miehesi värittyneen kertomuksen. Kuinkahan ihana aviomies miehesi on edelliselle vaimolleen ollutkaan?

Vanha sanonta "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" pitää edelleenkin paikkansa, joten älä liikoja pety kun metsä sinulle vastauksensa antaa.

• typerys minäkin

Mistä teitä typeryksiä oikein sikiää? Jos kaiken tuon ystäväsi on sinulle kertonut, mietippä mitä hän sinusta seuraavalle kertoo.

• Ihmettelen minäkin

Tässä ketjussa ilmeisesti moni muukin, laillani, ihmettelee, mistä ammennat luottamuksen tällaiseen mieheen, joka puhelee nykyisestä puolisostaan tuollaisia?
      Eikö ensimmäisen riidan, teidän välillänne, koittaessa, epäilys herää sisimmässäsi: "kenellehän tuo sama mies nyt tilannettaan ja ymmärtämätöntä puolisoaan vaikeroi"??

• kalle ahola

sinulle "idioottiko" joka kirjoitit ex vaimostasi:

"Mielestäni yhteiskunnan pitäisi jo puuttua moisten lehmien lisääntymiseen. Ainoa synti, mitä itse olen tuossa tehnyt, mennyt alttarille ja sanonut vahingossa tahdon.

Niin ja toisessa avioliitossa sain 2 lasta jotka on aivan ihania kuten vaimonikin. Luultavasti elämme yhdessä niin kauan kunnes tulee noutaja. "

EIKÖS NE edellsen liiton lapset ole myös ihania? syysi on sinussakin...

• jossU

Minäkin olen monia miehiä baarissa tavannut ja muualla, joilla se surkea liitto-ainahan se on- ehkä seksiä miesten kanssa joo, mutta perhettä en ole rikkonut. :)

• Idioottiko

Sen kun tietäisi, EX piti huolen siitä, etten ole nähnyt lapsia vuosiin avioliiton jälkeen. Kun ei ilmaannu tapaamiseen ja myrkyttää lasten mielen, niin eipä siihen hirveästi lisää tarvita.
        Ja jos luet viestini, niin siellähän lukee "Seksiä ei ollut kuin hyvin harvoin, kun olin sen verta väsynyt ettei jaksanut harrastaa itsepalvelua,"
        Eli en ole pettäjätyyppiä, vaan yritin edellisessä liitossa kaiken, mitä vain pystyy menettämättä järkeään, mutta joskus on parempi lähteä kuin jäädä kärsimään. Mutta näyttää vahvasti siltä, että tällä kirjoittelee ihmiset, joiden kauhein kokemus oli se, kun katsastusmies hylkäsi auton.

Niin ja viel jatkaakseni keskustelua, nykyinen vaimoni on keskustellut exän kanssa ja todennut aivan saman, kuin minä, myös ystäväni on sanoneet samaa, miten v*tussa jaksoin sitä akkaa...
        Eli vika ei todellakaan aina ole molemmissa.
        EXäni taitaa olla narsistinen sosiopaatti, mene ja tiedä, tosin ei enää hirveästi kiinnosta.
        Lasten kohdalla olen ajatellut niin, että ne kyllä etsii minut, jos niin haluaa, kun aika koittaa. Jolloin he saavat tietää minun version asiasta ja muutaman ystävänikin, jos vain haluaa kuulla.

- Suojelin itseäni, eli olen paha ihminen, Joo-oh

• tosiasiaa

Ja aloittaja on ihan varma että mies oli rehellinen kertoassaan tästä kauheasta vaimostaan? Miesten mielestä kun se että vaimo ei palvo miestään ja salli tälle millaista käytöstä vain tarkoittaa sitä että se vaimo on ihan kauhea noita-akka. Sitten on se väistämätön tosiasia että ihmisen ulkonäkö ja keho muuttuvat iän myötä. Myös sinun ja siinä vaiheessa kun itse olet yli kolmekymppinen voi käydä niin että sinä olet se joka vaihdetaan nuoreen ja sirovartaloiseen. Monen miehen mielestä se on kuin joku henkilökohtainen loukkaus miestä kohtaan että tyttö ei säily ikuisesti tyttönä vaan muuttuu aikuiseksi naiseksi. Lasten saaminenkin väistämättä muuttaa kehoa jonkin verran vaikka treenaisi kuinka. Olet selvästikin nyt vielä hyvin nuori mutta jossain vaiheessa todennäköisesti haluat lapsia. Kannattaa miettiä haluatko tehdä niitä miehen kanssa joka todennäköisesti jättää sinut jos et pysy 20-vuotiaan hennon tyttösen näköisenä (ja voin vakuuttaa ettet pysy). En sano tätä siksi että haluaisin olla sinulle ilkeä. Sanon sen siksi että avaisit silmäsi sen ihanan ukkosi suhteen.

• nainennnnnnnnnnn

Hei hei, ei vanhaa akkaa niin vain nuoreen sirovartaloiseen vaihdeta. Kas kun nuorten sirovartaloisten keskuudessa on parempiakin uroksia tarjolla... ei ne tytöt paljon perheenisien perään katsele. :)

Todennäköisempi nappaaja on joku 3-kymppinen lapseton sinkkunainen, joka haluaa vielä lisääntyä. Tuolloin sopivanikäiset miehet on usein jo aviossa ja siksi katse kääntyy heihin päin...kun riittävästi vapaita ei markkinoilla.

• pellaronna.
        nainennnnnnnnnnn kirjoitti:

Hei hei, ei vanhaa akkaa niin vain nuoreen sirovartaloiseen vaihdeta. Kas kun nuorten sirovartaloisten keskuudessa on parempiakin uroksia tarjolla... ei ne tytöt paljon perheenisien perään katsele. :)

Todennäköisempi nappaaja on joku 3-kymppinen lapseton sinkkunainen, joka haluaa vielä lisääntyä. Tuolloin sopivanikäiset miehet on usein jo aviossa ja siksi katse kääntyy heihin päin...kun riittävästi vapaita ei markkinoilla.

Samaa mieltä, kyllä kaunis hoidettu nainen saa vapaitakin miehiä, eivät edes katsele ukkomiehiä. Aloittaja ei ole saanut vapaata, on nyt polleaa kun pystyi edes rikkomaan avioliiton. Kai liitto olisi kariutunut ilman apuasikin, älä ota kunniaa itsellesi, mies sattui olemaan herkässä mielentilassa. Sama toistuu kohdallasi, jos ukkeli ei sairastu tai kuole.

• äiti ja vaimo

Itse en luota mieheen joka haukkuu vaimoaan ja lastensa äitiä. Ei aloittaja ihmistä kummempi ole, sinäkin rupsahdat väistämättä. Ukkosi ei saata huomata omaa rupsahtamistaan, luulee impotenssina johtuvan sinusta, alkaa taas marina siitä millainen olet seuraavalle uhrille.
      Olette kyllä sopiva pari, elätte toisten mollaamisesta, koitatte päteä noin säälittävällä tavalla.

• naimaton on huoleton

Parisuhdesotkut on elämän haaskausta!

• joopa joo..

Tänne tulee ihan varmasti närkästyneitä kommentteja noilta lihavilta rumilta keski-ikäisiltä hiekkapilluilta jotka levittää pelkkää vittuuntuneisuutta ympärilleen.

Olen itsekin avioliitossa, mutta olemme mieheni kanssa aivan käsittämättömän onnellisia, pystymme aina ennakoimaan mitä toinen ajattelee tai tekee, olemme jotenkin vaan ihan symbioosissa keskenämme ;)

Mutta avioliitto ei ole mikään pyhä tila mitä pitäisi puolustaa vaikka se olisi paskaa ja toinen tai molemmat osapuolet kärsisi. Elämä on lyhyt, siitä pitää nauttia kun voi. Nuku vaan yösi hyvin, ei sinulla ole mitään syytäkään olla nukkumatta. Tosiasiassa sinä et ole se perheenrikkoja, vaan se perhe oli rikottu jo kauan sitten. Se ei ole rakkautta, että asutaan saman katon alla.

Onnea teille, eiköhän se lihava harppu mene etsimään seuraavaa tohvelia jostain paikallisesta räkälästä ;)

• yökssis

ei kukaan nainen kirjoita näin rumaa tekstiä!

• sattuukun rikkoo oo

Mun mies lähti toisen matkaan, kuvio "kunnossa" on nyt naimisissa, on lapsi , perhe, on kaikki niin kaunista. mutta sekin tosiasia on että petturi mikä petturi, ja hakkari.

Se maksoi aika kovan hinnan. Nainen tiesi että olin miehelle raskaana jne. Eipä välittämisen häivääkään.

Onnelilsta elämää siis heille. Toivottavasti ovat onnellisia.

• kaikkea hyvää

Näitä kommentteja kun lukee, saa melko kattavan kuvan suomalaisten henkisestä tilasta. Ihmiset eivät voi hyvin ja se näkyy. Ei toisen ihmisen onni ole keneltäkään pois - järkevät ihmiset pystyvät rakentamaan omasta elämästään sellaisen, että voivat olla siihen tyytyväisiä ilman toisen ihmisen tuomitsemista tai arvostelua.

Jokaisella on oikeus onneen, toivottavasti kaikki löytävät oman onnensa!

• kiesus sentään

Läpä läpä. Onko Ap ajatellut exän lasten onnea? TUSKIN: Omaa ihanaa napaansa vain.

Ap vieläpä tuomitsee ja arvostelee miehen eksää rankasti- sekö sitten on puhtoista ja hyväksyttävää? Nythän kaikki pitäis olla nyt hyvin ja naikkosen pitäis pitää suunsa sievästi supussa. Osoittaa vain jotain olevan vinksallaan kun joutuu täällä todistelemaan onneaan ja upeaa seksiä, Äitien jutut palstalla. Menis nyt kuuseen. Tuskin on itse äiti ja toivottavasti sellaiseksi ei tulekaan.

Siinä olet oikeassa että minäkään en voi hyvin kun luen aloittajan kaltaisia sepustuksia. Pölöjä pettureita ei tarvi kenenkään sietää.

• BaneTheRebel

Piti oikein koulutus tuoda esille huhhuh. Mutta eikös se näin vähän mene jotta ihan minkälainen friikki saat nykyään olla mutta et kouluttamaton. Niin ja aloittaja on kyllä melkoisen sokea/pelle.

- The fire rises!

• hyvveeötyä

Minun puolestani saat nukkua yösi tosi hyvin.

Itselläni oli vuosia turhaan venynyt masentava avoliitto masentavan akan kanssa. Lähdin viimein itse loputtoman kyllästyneenä ja kaiken toivoni sen suhteen menettäneenä.

Harmi, etten ottanut onkeeni ja lähtenyt toisen mukaan aiemmin, olisi hyviä vuosia säästynyt.

• ei muuttunu

Lopulta siinä käy niin, että vaimo on hyvin onnellinen kun pääsee pettäjämiehestä eroon. Voisi vaikka kiittää kakkosta.

• Miehinen1

Minä taas olen onnellinen sinun ja miehesi puolesta.Jos kaikki todella on ollut ja tapahtunut kuten kerroit niin vaikuttaa siltä että miehesi entinen suhde on ollut jokatapauksessa tuhoon tuomittu.Joku kirjoitti ettei sinun kannata olla taivaallisen onnellinen miehestäsi!Ihmeellistä puhetta.Tottakai saat olla jos häntä rakastat!
      Jos olette olleet yhdessä jo monta vuotta ja onnellisesti kuten sanoit niin etteköhän te silloin sovi toisillenne ihan hyvin.Mustamaalaajista ja syyttelijöistä, joita täälläkin näyttää olevan älä välitä,pääasia että olette onnellisia yhdessä.

• Ålennainen

Aloitusteksti ei ollut tasapainoisen ja onnellisen ihmisen kirjoittama.

• sampovaa

Vaikuttaa tosiaan keksityltä tarinalta. Mutta kyllähän nykyaikaa kuvaa tämä "rakas sinusta on tullut pullukka " meininki. Seuraavassa tv-sarjassa laitetaan kouluun huonosti koulutetut ja työttömät.

• KALLE KELLO

Mitä yrität todistella? Epäilen, että liitossasi ei ole kaikki hyvin, kun tuollaista skeidaa kirjoittelet vuosien (onko peräti KAKSI vuotta jo kulunut). Voi voi, odottele nyt vielä, kohta on uusi kierroksessa ja sinä olet ämmä jolta ei saa jne..

• Nukun yönihyvin

vedäakkasvittupäähäslänkyttäjä

• JokaisellaOmansa

Näin niin kuin ulkopuolisen kommenttina minusta aloittajalla on lievästi alatyylinen tapa ilmaista entisen naisen ominaisuuksia. Minä ainakin tunnen sääliä tämän naisen puolesta, koska hän ei ole onnistunut tekemään elämässä asioita, joita hän on aidosti halunnut. Hän ottanut itselleen miehen, joka ei pidä häntä kuosissa.

Hyvä, että löysitte toisenne, koska ilmeisesti sovitte paremmin toisillenne. Toivottavasti tämä edellinenkin nainen löytää sopivan kumppanin itselleen.

Itsekin olen ollut todella onneton ja nariseva nainen monissa edellisessä liitoissani, kunnes löysin nykyisen mieheni. Hän on aivan täydellinen. Hän on fiksu, huomaavainen ja haluaa minun tavoin kehittyä elämässään henkisesti eikä halua tuhlata aikaansa pelkästään pilvilinnojen rakentamiseen.

• Joku raja

Häpeä
      Ei ole yhtäkään tarpeeksi hyvää syytä,miksi voi rikkoa toisen avioliiton!!
      Itellekö sä noita syitä selittelet??
      AVIONRIKKOJA TODELLAKIN OLET!!!!
      Taidat olla sellasta tyyppiä,että vapaa mies ei kelpaa,mitä varatumpi sen herkullisempi. Olet törkeä!!!

• petetty54

Miten kehtaat aukoa läpees muille! Olet perheen rikkoja eli olet HUORA! Käytöksesi on tosi alaarvosta, et kunnioita avioliittoa tai muutakaan parisuhdetta. Tunnen sinunlaisia suhteen rikkojia. Oletko muka jokin ihmissuhde terapeutti? Olet pelkkä HUORA!!! Et mitään muuta.

• Ei kannata

hermostua. Aloittaja vaikuttaa sen sortin ihmiselle joka aukoo läpeensä, kaikkia niitä, kelle hyvänsä.
        Kunhan vakuuttelee olevansa parisuhteessa. Tuollaiseen ihmiseen ei mies koskisi edes tippurisella hepillä:)

• sivistys

On jotenkin surkuhupaisaa huomata, miten ihmisten kirjoitusvirheet kulkevat käsi kädessä tulisen temperamentin kanssa.

• Nukun yönihyvin

homo

• KALLE KELLO
        Nukun yönihyvin kirjoitti:

homo

"Nukuni yöni hyvin" Taitaa nyt olla miettimisen paikka. Yritän nyt muita nimittelemällä kohentaa taas kerran omaa itsetuntoasi. Sinulle sanoisin, että lue nyt toiseenkin ja vaikka kolmanteenkin kertaa neuvot joita täältä olet saanut ´ja saat lisää. Yksinkertaistettunä: VAIN TYHMÄT NAISET USKOO NUO P****N JAUHANNAT. Sinulla on samat asiat edessäsi, joten valmistaudu jo nyt henkisesti olemaan "lihava, veemäinen, nalkuttava jne ämmä". Se, että tulet maistamaan omaa lääkettäsi, onkin sinulle kova pala.

• Olipas säälittävän

katkera provo.

• Rene7

Et ole niinkään vastuussa ihmisille tässä tapauksessa, mutta Jumalalle olet. Siihen auttaa ainoastaan anteeksiantamus, jonka voi löytää. Tätä et ehkä vielä ymmärrä, mutta rukoile, että jonakin päivänä ymmärtäisit. Toivottavasti et liian myöhään.

• fdlfgdslksdfö

Huoraksi tuollaisia kutsutaan.

• ryaetgfea

huora ottaa maksun AINA, aloittaja ei nähdäkseni näin tehnyt.

• Ymmärtämisestä

Kypsymättömät nyxät haukkuvat kumppaninsa exiä, ymmärttämättä mistä on kyse. Tuntematoman ihmisen syyttely on helppo laji, riittää että uskoo uuden kumppaninsa puheisiin, toisen ymmärtämättömän joka suu vaahdossa syyttää vain exäänsä onnettomasta mennestä liitostaan, tuomatta esiin omaa osuuttaan.

Yirtetään kuitenkin katsoa laajemmin lyhyesti.

"Eukostaan (myöhemmin ämmä oli tullut vuosien saatossa ihan järkyttävä, itseriittoinen nalkuttaja"
      Eukko/ämmä -sanat lienee miehen suusta, vaimojaan alistavat miehet kutsuvat vaimojaan näin ala-arvoisin, sivistymättömin nimin. Nalkutus johtuu useimmiten siitä että on riittävän pitkään elänyt parisuhteessa alivastuullisen kanssa, sellaisen joka ei ota vastuuta kodista, perheen taloudesta tai vanhemmanvastuutakaan, sellaisen jolla pitää olla omaa kivaa, joka ajaa yli lastenkin hyvinvoinnin.

"ei arvostanut mitään, mitä mies perheen eteen teki."
      Mitä se teki, paitsi petti?

"Ämmällä ei ollut kummoistakaan koulutusta ja oli sitten jäänyt lapset saatuaan kotiin istumaan"
      Useimmiten toisen kotiin jääminen on perheen yhteinen päätös.

"levinnyt kuin pullataikina, eikä panostanut olemukseensa"
      Syyllistävä ja pilkkaava ja henkistä väkivaltaa käyttävä mies vie vaimonsa itsetunnon. Alivastuullinen mies juoksee omia juoksujaan, joten vaimo ei voi harrastaa, jonkun pitää hoitaa lapset.

"ei naurua, ei syvällisiä keskusteluja."
      Avioliitto alivastuullisen miehen kanssa ei naurata, ja keskustelut päättyvät, kun toteaa että on sama mitä sanoo, mies ei muuta itsekästä käytöstään.

"Sen yön jälkeen homma oli aika selvä"
      Aliovastuullinen mies etsii pakotietä, ja sen hänelle tarjoaa vieras nainen. Paraskaan seksiyö ei ole fiksulle ihmiselle järkisyy rota, mutta tyhmä tekee siitä astinlaudan omaan pakoonsa.

"Onnellista yhteiseloa on nyt takana useamman vuoden ajan"
      Joko on lapsia? Alivastuullisilla miehillä on toinen puoli, he ovat mitä hurmaavimpia ja rakastavampia miehiä silloin kun romantiikka uudessa suhteessa yhä kukoistaa eikä heidän tarvitse ottaa vastuuta itselleen liian vaikeista asioista. Toinen minänsä voi astua esiin vasta vuosien kuluttua, kun jokin vaikeus tulee elämässä vastaan, ja niitä tulee aina kaikilla, joskus.

"Olen kuullut, että eksä on aika katkera ja syyttää tietysti minua"
      Uskot, taas tässäkin, itsellesi edullisiin kuulopuheisiin.

Ihminen, joka haukkuu ja vihaa kumppaninsa exää on kypsymätön. Hänen kannattaisi etsiä vihansa todellinen syy. Kenties se onnellinen liitto on avannut vaiston, että kaikki ei olisi hyvin. Syyllinen on heelppo löytää vaikka vuosein takaa, vanhasta exästä, jos ei uskalla katsoa totuutta silmiin siitä mitä omassa nykyelämässä on korjattavaa. Ei kannata painaa villaisella nykysuhteensa ongelmia ja piilottaa niitä itseltään menneitä exiä vihaamalla.

• Eletään

Tämä olisi voinut olla minun tekstiäni. Aloittaja voi miettiä, miksi exvaimosta tuli sellainen kuin kertoi kuulemma hänen olevan. Miten mies häntä kohteli?
        Aloittaja nukkuu hyvin kunnes v-vuodet tulevat, sitt auttaa Progynova (=v-vuosipilleri).

• Urvelo oot

Jätäppä se exän molliminen.Mietippä vaikka asiaa näin että ukkosi on heppiänsä heilutellut exässään enempi kuin sinussa ;)..Heh!

• aloittajan ukko

ja sinussa

• menni5

No noinhan se meilläkin,meni paitsi että olin 3 vuotta jo miettinyt asiaa.Viimeinen naula oli se blondibimbo joka sitten oli NIIN ihana ja nauravainen..Minun nauruni katosi työssäkäynnin jälkeen aikuisen miehen jälkiä siivotessa.lasten kasvatus jäi minun harteille,kun perheestä puuttui toinen aikuinen.Onnea vaan AP:lle.Olet varmasti tehnyt hyvän valinnan.Niin minäkin tein,silloin kun lähdin !

• Urvelo oot

Jätäppä se exän molliminen.Mietippä vaikka asiaa näin että ukkosi on heppiänsä heilutellut exässään enempi kuin sinussa ;)..Heh!

• kokenut mummeli

Usko vain muutaman ajan kuluttua olet se nalkuttava ämmä.
      näin se asia vain menee,kun ei toiselta osapuolelta kysytä mitään.

• yxmies35v

Onnea uudelle yhteiselolle, toivon menesystä suhteeseen koko sydämmeni pohjasta!!! Onnettoman ja surullisen elämän omaava mies sai elämänsä takaisin.

Mies osoitti suunnatonta rohkeutta muuttaa elämäänsä ottamalla luopuo kaikesta tähän astisesta yhteisestä kodista ja ehkä perheestä jos lapsia oli.

MInulla oli samanlainen tilanne, tosin rohkeutta ei ollut jättää tätä nalkuttajaa. Pelkäsin luopua kaikesta yhteisestä, koska pelkäsin että jos uusi suhde ei toimikaan. Jos kaikki on vain hetken huumaa, jonka arki pikapuolin tasoittaa ja muuttaa samaan pisteeseen. Olisin silloin samassa tilanteessa ilman asuntoa ja kaikkea muutakin. Panos olisi ollut kova, mutta ihanaan ja rakkautta tihkuvaan elämään verrattuna pieni hinta. En vain uskaltanut, nyt kautuako vai ei? Panos olisi ollut kova, olisi luovuttava 3 kerroksisesta omakotitalosta, edustusluokan ökyautosta ja muusta omaisuudestani.

Lisäksi en tiedä mikä tuota noita-akkaa kohtaan oleva kirous minulla on. Jostain syystä murehdin, että miten hän pärjää jos jätän hänet. Jotenkin tuntuu olevan vastuullani hänenkin tulevaisuus.

• perus2

Sinulle perheenrikkoja tiedoksi jos vaimo avioliitossa muuttuu PULLUKAKSI ja NALKUTTAVAKSI häntä on mies pahasti laiminlyönyt.Pullukka ja nalkuttava vaimo ei ole saanut hellyyttä eikä rakkautta,niin ei ole osannut,eikä jaksanut itsekkään sitä antaa.Ei kukaan nainen ET MYÖSKÄÄN SINÄ,ole sen ihmeellisempi kuin joku muukaan,eikä miehesi eksä ole sen enempää petanut mitään,toivon sinulle s......n perheen rikkoja :MINKÄ TAAKSEEN JÄTTÄÄ SEN EDESTÄÄN LÖYTÄÄ
      Jos sinunkaltaisia ymmärtäjiä ei olisi ,perheet pysyisivät koossa ja lapset saisivat pitää molemmat vanhempansa ,joka on heidän kehitykselleen ehdottoman tärkeää.Sinun kaltaisille pitäisi olla noita seksipalveluita enemmän.Avioliitto on muutakin kuin makukamari.VARO ETTET ALA PIAN KYLLÄSTYTTÄÄ MIESTÄSI JA MUUTU SAMALAISEKSI PULLUKAKSI kuin hänen eksänsäkin, hänelle toivon rinnalle todellista miestä,ja onnea.

• oletko noin hölmö

hah hah, alotuksentekijä taitaa luulla ittestään liikoja, totuus ei koskaan ole noin kuin alottaja kertoo,
      et tule saamaan kenekää kunnioitusta,
      olet todella se perheen rikkoja,
      menee hieman aikaa, ja sun nykyinen löytää taas uuden rakkauden , kertoo taas saman stoori " vaimoni on hirviö, ei ymmärrä " hah hah tässä on sinun tulevaisuus,
      voi olla jo että hänellä on jo uusi katsottuna,
      sillä p i l l u n makuun päästyään mies himoitsee aina uutta, tämä on totuus,

• hohhoh hoijaa

Haukkui vaimonsa kun halusi pillua, ja sinä hötky annoit ja uskoit paskan jauhamisen.
      Jos oli niin huono ja onneton liitto niin miksi ei aiemmin tehnyt mitään.

• eroako

(avioliito) ei ole kuin alle kirjoitettua eroamista.......!!!!!!!!!! :)

• Aikuinen tasapainoin

Voi sinua raasua en voi kunnioittaa naisia enkä joka hyppää suoraan seuraavaan suhteeseen, varastettu onni ei kestä. Tää toinen suhde on yleensä hoitosuhde tottakai mies nauttii kun saa kaiken huomiosi eikä ole velvollisuuksia perhettä kohtaan. Yleensä jossainvaiheessa kuitenki perhe voittaa ja mies alkaa haikilemaan takaisein perheen pariin. Kyllä ne lapset on yhdistävä tekijä ja yhteinen pitkä historia. Mies kun saa etäisyyttä perheeseen niin alkaa sieltä tuleen mienleen niitä hyviä mustoja. Olisit antanut miehn kaikessa rauhassa erota ja ¨punnita tilannettaan, en itse alkaisi seurusteleen vasta eronneen kanssa, kyllä siinä saa sen miehen perheen mukaan siihe seurustelusuhteeseen. Itse halua kypsän tasapainoisen miehe jolla ei ole luurankoja kaapissa eikä käsittelemättömiä ihmissuhdeongelmia. Ootko todella niin naivi että syytät vain ex-vaimoa tilanteesta. Odottele vielä muutama vuosi niin oot samassa tilanteessa kun hän. Älä vaan ala lapsia hankkimaan että he eivät sitten joudu kärsimään.

• Jätetty ja petetty.

Pakko on vastata tuohon kirjoitukseesi.
      Ensiksikin elämä on riitelyä, anteeksi antoa ja jatkamista taas eteenpäin.
      Jos joku sanoo etteivät riitele koskaan he valehtelevat, tai sitten se toinen on tossun alla ja tekee / myöntyy kaikkeen mitä toinen sanoo tai käskee.
      Ihmiset muuttuvat iän ja vuosien myötä ja rakastavat yleensä toisiaan tai ainakin tykkäävät.
      Toiset lihovat ja toiset laihtuvat mutta yhdessä eletty hyvä elämä kannustaa heitä jatkamaan.
      Minun ukkoni oli makuuhuoneessa tosi tyytyväinen muttei se riittänyt hänelle vaikka meillä meni tosi hyvin ja en pihtaillut.
      Hän vain ihastui toiseen naiseen joka alkoi liehitellä häntä miehen puutteessa.
      Minä sain jäädä kuin nalle kalliolle niinkuin sanonta kuuluu.
      Ensin mies kuitenkin varmisti että se toinen nainen haluaa / huolii / ottaa hänet.
      Ei ollut enää sen jälkeen mielessä vaimo tai lapset.
      Monet miehet ovat kertoneet että se uusi " Onni " ei kuitenkaan kestänyt vaan häntä koipien välissä palattiin perheen tai vaimon luokse takaisin.
      Olen seurustellut eron jälkeen muutaman miehen kanssa tai yrittänyt seurustella huonolla tuloksella.
      Miltei jokainen heistä on kiinni entisessä elämässään vaikka ovat eronneet, ja mietinkin että onkohan heillä joku tuollainen ero kuin sinun miesystävälläsi nyt !
      Muka vaimo tuollainen kuin kerroit ?
      Epäilen monasti että vaimot on jättäneet nuo miehet kun eivät ole enää jaksaneet heidän kanssaan ja sinäkin huomaat pian tuon miehesi tavat tai tottumukset etkä ajan päälle ole suhteessasi enää tyytyväinen.
      Ei aina pidä uskoa mitä toinen kertoo entisestä puolisostaan.
      TÄMÄ KOSKEE NIIN NAISIA KUIN MIEHIÄKIN.

• 20+10

Oikeassa olet "jätetty ja petetty"

Moni tosiaankin palaa sen exänsä luokse häntä koipien välissä :)

Pahin mies on se joka ei osaa valita vaan seilaileen riitojen jälkeen kahden naisen luokse vuorotelleen. Aina vähätellen sen toisen. Miehet kun ovat pikkulapsia jotka eivät riitoja ja totuuksia kestä.

• Jumalan,luonnonlapsi

Hän haluaa vain osallistua lapsenkasvatukseen ja on siiksi nyt itse itseriittoinen. Hänen älyllisyyden osansa eivät lue virhettä, ja se on sairaalloisuus, nimeltää väkivalta. Se tarkoittaa mm. lapsenkasvatuksen puuttumista, ja samansukupuolisen seksisuhteen avulla 1, sen puuttuessa, harjoitettua osoittelemista.
      Hoito-alan ammatit ovat vähän sairaita.
      Toiminta oli kristillisten luomus, jopa sairaalasta.
      Hän esittää siten täydellisyyttä, valheellisesti, että osaa muiden ihmisten joukossa esim. tarvittavia taitoja, kuten seksuaalisuutta.
      Viiittaat myös tekstissä kuolleille lasten nussimiseen mainoksen osalta, ja siihen kuinka on oikeus saada persettä, mm. pojallani.
      Se liittyy maaseudun käyttäytymiseen, kuten frustraatio-defenssin luomiseen, ja omaneduntavoittelemisella turvallisuuden hakemiseen.
      Sisimmällisesti tämän sijaan teidän on koettava mieltymyksenä aggressioita miehen kasvoilta, ja tämä on ihan eilistä pyhäpäivääkin vastaava kokemus esim. seurakunnan toiminnan piiristä. Tässä käytetään aina toista ihmistä, ei koskaa pakkomielteistä suljettujen tilojen pakkomiellettä, kuten toisen ihmisen lähestyminen ja keholta osoitteleminen ja ohjaaminen, esim. terveyttä haittaamalla.

SiniSabotage: " Me ollaan tuhottu hänen koko perhe."
      - Minulta on tuhottu häveliäisyydestä, yleis-sivistyksen siirtämättä jättämisestä perhe.
      Sun pitää ymmärtää ensin, mikä on Jumala.
      Se ei ole onnistumisen elämyksettömyyden kätilö, joka hakee lapsenkasvatusta.

• Ihmiskunta Sinde

Koko palikka puuttuu lapsenkasvattamisesta ja haluaisitte tälläkin vielä kilpailla. Mahdollisuus on vain siten, että ympäristössä tosiaan on kilpailemisen vaikutelma sosiaalityöntekijän lapsi, hänen omaisensa.

-Miten lapselle voi kertoa, että hänen ympäristössään on sairas ihminen? pohti ajatteleva olemus, ja nuori. Olin silloin 5-vuotta. Hän halusi kertoa henkisestii väkivaltaisen persoonallisuuden merkityksestä, joka ei ollut hänen omansa, että hän oli henkisesti sairas, sisimmällisesti mielipuoli,esittäen ja vain turvallisuuttansa,hakien.
        - "V...... on joku hätänä..." olemus ajatteli, peloissansa perusturvallisuutensa rikkoutumisesta, järkytyksestä kaipauksen suruun.
        - "Pelkään, mutta mistä saisin apua?" Hän pelkäsi veljensä puolesta, ja sellainen pilaileminen oli kiellettyä hänen takiaan. Hän haki apua minulle. Ehkä...
        Tulevaisuuden arjen osana-kokemyksena tulisi vastata lähinnä absurdia silmien osalta. Tämä ion kiva kokemus seksuaalisuudesta. Siihen kuuluu myös fantasiaan reagoiminen, erityisenä opittuna ihmisen kehon osana coping-keinona, heijaste-kiinnityksiä ja heijaste-siimoitusten nähtyä ominaisuutta vastaten. Se muistutti hieman Japanilaista kultturiakin.
        Hän haki apua minulle, kiristäjästä.
        Maaseudulla joku poika saattoi joutua viettämään iltaaa viikonloppuna kylillä, ihan omien lastensa seurassa, heihin kytkettynä. Kokemus lapselle oli hieno, turvallisuutta kotona edustaen. Se oli paikallaan pysymistä. Edusti omaa yksinolemista. Pelkäsin, että häiritsin. Kokemus ahdisti, siitä saatettiin, jopa pidättää. Ulkona oli kylmä. Keskitalvi oli valoton, pimeä ja vain keskustan tien räikeät valot loivat avaruutta kirkkaina, hektisinä loistoina keskellemme. Hengitys oli kuuma. Olemuksen eleet olivat järkyttyneitä, hermostuneen kiihtyneitä. Aivan kuin hermoromahdus, ja itku olisivat painaneet. Kävelijä oli hyvin nuori. Minua hävetti katselin toista ihmistä.
        - " Joo, hän on pilannut kehon synnytyksiin. Mene heti pois. "

• ?????

”Äiti, madonna, h…a” , Miehen mielessä: Äiti = omien lastensa äiti, madonna = oma äiti, , , mikä rooli sinulle jääkään?

• montapuolta

Saa nähdä koska se mies pettää sinua :) Pettäjä kun pettää AINA.

Ja eihän se mies nyt voinut sitä exäänsä sinulle kehumaan alata kun pettämistielle alkoi. Harva exiään kehuisi hyviksi eron jälkeen en oikein moneen sellaiseen ole törmännyt. (Jos kehuisi niin siinähän miettisi että miksi erosivat)

Oletko miettinyt että miehessäkin voi jopa olla jotain vikaa. Ehkä se tulee teidänkin suhteseen ja kohta itsekin huomaat olevasi se ex nalkuttaja jota mies seuraavalle ihastukselleen haukkuu..

• lildis

samaa mieltä :) parisuhteessa ja avio liitossa pitää toista kohdella kunnioittaen ja rakastaen,mutta jos nalkuttaa ja on veemäinen kokoajan eikä huomioi toista niin silloin ajaa toisen osapuolen muualle,

• KALLE KELLO

Kukaan täällä ei ilmeisesti ajattele sitä puolta (varsinkaan nämä kakkoset, kolmoset), että miksi on saanut/vampannut varatun miehen tai naisen. He ovat täysin unohtaneet sellaisen seikan, että nämä nykyiset ovat varmasti menneet rakkaudesta naimisiin sen ex-puolison kanssa ja perustaneet perheen. Ovatko he koskaan miettineet sitä, mikä/miksi on mennyt pieleen. Miksi esim se ämmä tai akka, kuten täällä ex-vaimoista puhutaan, on alkanut nalkuttamaan (jos oikeasti on), miksi se ex-puoliso on tyytymätön. Johtuisiko se kuitenkin siitä silloisesta puolisosta? Ei riitoja saa yksin aikaiseksi. On miehiä (pääsääntöisesti), joilla on addikti ja jotka pettävät, pettävät ja pettävät loputtomiin, niin kauan kunnes ovat vanhoja ja kykenemättömiä ja silloinkin vielä yrittävät. Sitten nämä kakkoset/kolmoset (taitaa olla 99,9 %:sti naisia) tulevat tänne kirjoittelemaan suorastaan tyhmiä "ex-ämmistä", "pihtareista" jne.. tuntematta edellisen elämän koukeroita ja sitä ex-puolisoa sen paremmin ja vain yksipuolisella tietämyksellä, vain sillä mitä se "kaltoin kohdeltu" mies kertoo. Kukahan ihan oikeasti on tyhmä? Miettikääs sitä naiset, sitten kun itse olette niitä nalkuttavia pihtariämmiä (näin se äijä sitten kertoilee uusille naisille), niin miettikääs miten itse reagoitte? Elämä on aika metkaa, ja jos ei osaa ennakolta ajatella tulevaisuuttaan eteenpäin, on pudotus aika kova.

• nii perkele
        KALLE KELLO kirjoitti:

Kukaan täällä ei ilmeisesti ajattele sitä puolta (varsinkaan nämä kakkoset, kolmoset), että miksi on saanut/vampannut varatun miehen tai naisen. He ovat täysin unohtaneet sellaisen seikan, että nämä nykyiset ovat varmasti menneet rakkaudesta naimisiin sen ex-puolison kanssa ja perustaneet perheen. Ovatko he koskaan miettineet sitä, mikä/miksi on mennyt pieleen. Miksi esim se ämmä tai akka, kuten täällä ex-vaimoista puhutaan, on alkanut nalkuttamaan (jos oikeasti on), miksi se ex-puoliso on tyytymätön. Johtuisiko se kuitenkin siitä silloisesta puolisosta? Ei riitoja saa yksin aikaiseksi. On miehiä (pääsääntöisesti), joilla on addikti ja jotka pettävät, pettävät ja pettävät loputtomiin, niin kauan kunnes ovat vanhoja ja kykenemättömiä ja silloinkin vielä yrittävät. Sitten nämä kakkoset/kolmoset (taitaa olla 99,9 %:sti naisia) tulevat tänne kirjoittelemaan suorastaan tyhmiä "ex-ämmistä", "pihtareista" jne.. tuntematta edellisen elämän koukeroita ja sitä ex-puolisoa sen paremmin ja vain yksipuolisella tietämyksellä, vain sillä mitä se "kaltoin kohdeltu" mies kertoo. Kukahan ihan oikeasti on tyhmä? Miettikääs sitä naiset, sitten kun itse olette niitä nalkuttavia pihtariämmiä (näin se äijä sitten kertoilee uusille naisille), niin miettikääs miten itse reagoitte? Elämä on aika metkaa, ja jos ei osaa ennakolta ajatella tulevaisuuttaan eteenpäin, on pudotus aika kova.

osaane miehetkin olla vittuja,alistajia juoppoja väkivaltaisia,eine kaikki ole enkeleitä

• hieman nähnyt...

No en mää jaksa alkaa tsiisustelemaan ja moralisoimaan tuossa kohdin, että hyi hyi sitä ja hyi hyi tätä. Jokainen tekee tavallaan ja tuohonkin on vaadittu kaksi osapuolta, joten se on teidän valintanne.

Mutta sen verran pakko silti sanoa, että oli nyt oikeasti onneton suhteessa tai vain vähän onneton suhteessa tai halusi muuten vain vaihtaa, (No jokainen nyt vetää toki versiossaan kotiin päin, mitä enemmän on itsessä huolia ja vikaa niin sitä enemmän juur se toinen aina tuppaakin olemaan se nalkuttaja ja suhteen heikko lenkki. Oli kummasta vain kyse), niin kerran lennossa pikana vaihtanut on monesti taipuvainen tekemään sen uudelleenkin. Toisilla se on eräänlainen sisäänrakennettu ominaisuus, että tuppaa olemaan liikkuvaista sorttia sitten lopunpelin aina kun alkaa kyllästyttää tai edes uutuudenviehätys katoaa.

Eli jos tuo on nyt teidän true love joka kestää hautaan asti, mikäs siinä sitten. Mutta yhtälailla älä sinäkään sitten ylläty jos olet joskus itse se puheissa nalkuttava pullukka joka jää kun parempi tulee eteen. Siinä ne mitä tuossa pelikädessä on.

• nollaapukkaa

Mistä näitä aikuisikään päässeitä lapsia oikein tulee ?

Siis ei mitään tajua elämästä, ainoat suitset näyttää löytyvän joko lompuukista tai haarukasta !

luulis isossa päässä olevan tilaa vähän enemmällekkin ymmärrykselle.

• Hukattomat

Mitä vielä.Hai puuhailevalle Martallehan on kaikki sallittua.

• Petaamassaan makaa

Vai nalkuttava akka. No, jos mies ei ole ollut nalkutuksen aiheuttaja, sama jos on löytänyt sinut. Annapa ajan kulua ja elämänkokemuksen karttua. Mieti sitten missä syy jos itsekin nalkutat.

• ........ ... . . . .

Mitä AP haluaa tuolla kirjoituksellaan ajaa takaa? Haluaako hän moittia vain miehensä ex-vaimoa vai haluaako hän nostaa itseään esille? Provolta juttu vaikuttaa, mutta jos ajattelee, että juttu olisi totta, niin enpä arvostaisi tippaakaan miestä enkä hänen uutta vaimoaan.

Pikkulapsiaika on aina rankkaa. Varsinkin jos mies kuvittelee, että ei tarvitse tehdä mitään, koska kyllä se akka pennut hoitaa. Ei ihme, jos nainen siitä ärsyyntyy vuosien mittaan eikä sitä aikaakaan jää välttämättä kuntosalikäynteihin tms, jos mies on aina ylitöissä.

Jos parisuhteessa oikeasti olisi asiat huonosti, niin kyllä se on sen tehtävä ottaa asiat esille, jota tilanne vaivaa (tässä: mies). Silloin pitää miehen sanoa, että nyt en enää kestä tätä tilannetta, jossa vaan huudetaan, seksi on huonoa ja haluttomuuttakin on. Silloin sitä lähdetään vaikka parisuhdeterapeutille käymään läpi asioita, jotta saadaan asiat korjattua. Jos kerran lapsia on tehty, on tosi tärkeää yrittää saada suhde toimimaan. Lapsettomilla pariskunnilla asia on vähän toinen, jolloin eroaminen ei ole niin iso asia.

• Minun mielestä on oikein että vaihtaa kumppania jos ei mikään suju kotona. Suomalainen nainen on turhan usein just tämmöinen. On saatu ukko naimisiin ja mukulat tehtyä, niin sitten ei tartte välittää omasta ulkonäöstä mitään, ajatellaan että ei se äijä ketään saa vaikka kotona ei irtoakkaan. Meitä on myös siihen junaan jotka vaihtaa kun alkaa eukko rupsahtaa, tai aletaan pillua pihtaamaan. Naisia on maailma pullollaan, aina siellä semmoisiakin on jotka haluaa pitää miehen kotona ja tyytyväisenä.

• 35 v parisuhteessa

Kun kulli seisoo niin järkikin seisoo. Niin se vaan menee. Kyllä se arki pamahtaa jokaisen kohdalla, ja mikä pitää suhteen silloin koossa? Yhteinen omaisuus/velka/lapset/asema? Veikkaan että avioliitossa, jossa on eletty vuosia, tunnetaan puoliso tosi hyvin, hänen kanssaan on koettu kaikenlaista, joskus jopa kuumaa rakkautta. Sitten kun se kulli ei enää seiso, tulee muut arvot ajankohtaisiksi ja usein entinen puoliso muistuukin mieleen hyvänä ystävänä, ymmärtäjänä, tukijana. Koskaan et tule saamaan tästä uudesta miehestä vakaata elämänkumppania. Ellet sitten jaksa seuraavat vuodet pysyä hoikkana, houkuttelevana ja jaksat aina olla saatavilla, kun mies sitä haluaa ja keksit seksielämäänne aina jotain uutta ja entistä houkuttelevampaa. Siinäpä sinulla on haastetta!

• Mirkkunen938

Kannattaa levittää niitä jalkoja sitte päivittäin..
      Vielä tulee se päivä ku ukkos löytää jonku keltä saa kiihkeämpää seksiä kuin sinulta..
      Äläkä erehdy tekemään lapsia.. Ukkos näkee sussa pelkän väsyneen äidin. Eikä peitto enää heilu.. Entä jos sun perse repee synnytyksessä.? Sen jälkee seksiä ei enää olekkaan..
      Äijäs hakee sitä toisaalta.. Samaan aikaa. Sä itket kotona millasta sun elämäs on! Haahhahah.

Silmäpussit on valtavat, ku vauva huutaa yöt läpensä.. Sua ei edes huvita imasta äijäs mulkkua.. Mielekkäänpi vaihtoehto on syödä pikaruokaa ja ottaa tyyny kainaloon ja vetää unta.. Väsymyksen vuoksi alat unohtelemaan asioita.. Alat myös. Muistuttaa noitaa. Huom lihavaa noitaa.. Koska et jaksa panostaa ruoanlaittoon.. Miehes alkaa olee enemmän pois kotoa.. Alkaa suojelemaan ouhelinta. Huomast että se on usein äänettömällä.. Yks päivä äijä tulee kotiin ja ilmottaa lähtevänsä 20vuotiaan mirellan matkaan.. Mirella ei kuulema nalkuta kotitöistä ja on aina viimeistellyn näköinen. Ja seksi.... Voiko kukaan edes taipua sellaisiin asentoihin? Niin sä jäät yksin kakaras kanssa ja joudut muuttaa itä-helsinkiin johki kivaa kaksioo ku sul ei oo enää miestä elättämässä..

Onnea elämää ! Tuleva exäs on peto sängyssä

• Kamala, arkinen elämä

AP, älä erehy tekemään uusia lapsia tälle iki-ihanalle uudelle miehellesi. Voip olla, että hää saa teistäkin tarpeekseen vielä joku päivä :DDD

• Kannattaja

Voi kauhistus mitä settiä te kirjoitatte... Jos ihminen kokee olevansa onneton niin EI KAI SEN TARTTE ELÄÄ SILLÄ TAVALLA. Kyllä jokasen pitää huolehtia omasta ulkonäöstään, jossei miehensä niin edes itsensä takia. Ei _huolehtiminen_ tarkoita kuntosalilla ravaamista ja meikkaamista, vaan ihan perushygieniaa, hiusten kuntoa ja mahdollisesti ylimääräisen karvoituksen siistimistä.
      Avioliitto kaipaa seksiä ja seksikkyyttä, jotta aikuisten keskinäinen suhde pysyy vahvana ja läheisenä, eikä aviopari unohdu pelkästään "vanhempien rooliin". On väärin ajatella, että avioon astuttua voi vain höllätä vyötä, ei se suhteen rakentaminen siihen lopu!

On kuitenkin myös totta, että mies olisi voinut puhua murheistaan ja olla mahdollisesti avoimempi edellisessä suhteessaan. Niin, ja ainiin, OLLA PETTÄMÄTTÄ. Se on yksi loukkaavimmista asioista, mitä voi toiselle tehdä : karata toisen matkaan.
      Mutta kuten sanottua, minusta naisen oli aikakin alkaa vähän tarkastelemaan omia arvojaan, ja mies ansaitsi kyllä itseään, ja häntä, arvostavan naisen.

• naisiin_hurahtanut

Saat 100% kannatuksen minulta. Olen itse mies, ja en katsoisi hetkeäkään jos emäntä rupeaa lihomaan eikä pidä itsestään huolta. Itse harrastan monenlaista ja käyn salilla sekä aerobisena liikuntana toimii juoksu, golf ja pyöräily. Hieman on merkkejä siihen suuntaan, että vaihto on tulossa, mutta sitä ennen nautitaan tyttöystävistä joita jo pari on ;)

• ...

Mä ymmärrän, että joskus suhteet loppuvat ja uusia alkaa. Sitä en ymmärrä, miksi jollain on tarve parjata puolisonsa eksää, ilmeisesti vielä useamman vuoden jälkeen.

Avioliitosta täytyy ilman muuta pitää huolta, mutta ei se pelkästään yhden osapuolen vastuulla ole.

• 16 + 9

huono työpaikka se vasta onkin huono homma.. Menee elämä totaalisesti hukkaan.

• Eksä

Hyvä että erosivat vaan varo ettei sulle käy kuten ex-vaimolle. Siihen saamattomuuteen tarvitaan kaksi. Jos puoliso on hälläväliä ei sen eteen tarvitse tehdäkään mitään.

• vaihtopenkki.

Ukkosi todennäköiseti nai jo jotain nuorempaa koska sinä olet lihonut kilon ja ruvennut nalkuttamaan.

• rty2

kyllä elämä on pilalla kun ukko luulee vaikka en käy juuri missään,itse huoraavat ja sitten haukutaan vaimoa ku tullaan kotia.aamulla ollaan niin tietämättömiä mukamas miksi on haukuttu helevitin siat.

• mäyris.

--kyllä elämä on pilalla kun ukko luulee vaikka en käy juuri missään,itse huoraavat ja sitten haukutaan vaimoa ku tullaan kotia.aamulla ollaan niin tietämättömiä mukamas miksi on haukuttu helevitin siat. --

Taitaa olla taas keskikaljaa kiskottu.

• Toukokuun20

Herranen aika mikä kirjoitus! Aivan järkyttäviä naisia täältä Suomesta löytyy! Itse jäin viime keväänä yhden samanlaisen "uhriksi", kaksi vuosikymmentä kestäneen onnellisen suhteen päätteeksi. Ensinnäkin, tuo selitys toiselle naiselle on maailman tyypillisin, että oma vaimo on ihan kamala ja ero on muutenkin tulossa. Niin tyypillistä. Jännä juttu, että se vaimo on aina se kamala noita ja mies pysyy todella fiksuna ja viisaana, vaikka mitä tekisi. Ja mieskö on aina joka päivä siisti ja siivo ja seksikäs? Pyh! Ei se toinen nainen mikään pelastus millekään ole, jos miehellä itsellään on käsittelemättömiä ongelmia, tai ei kestä tavallista arkea. Oma ex-mieheni etsii koko ajan seuraa nytkin samaan aikaan, kun on muka onnellinen uuden naisensa kanssa, esittää vaan muille, että varaudu ihan mihin tahansa. Sama kaava voi toistua ja toistuukin. Et sinä sen kummempi ole. Jos olet hajottanut toisten avioliiton ja mahdollisesti perheen, ehkä vienyt lapsilta isän, kyllä se vielä sieltä eteen tulee sinullekin tavalla tai toisella.

• ...

Okei, sait sen miehen jonka halusit eikä sinua kaduta, sillä roolisi parisuhteen rikkoutumisessa oli suhteellisen pieni, kun avioliitto oli jo valmiiksi pa**ana. Hienoa.
      Mutta mikä viestissäsi on vastenmielistä, on tuo miehen exän lyttääminen ja haukkuminen. Viestisi antaa sinusta hyvin itseriittoisen, ilkeämielisen ja pikkusieluisen kuvan.
      Elä omaa elämääsi.

• isin uus tyttöystävä

En nyt jaksanut lukea noita kaikkia kommentteja joten anteeksi, jos toistan jotakuta. Itse ollut tilanteessa, jossa kolmen lapsen isä jätti avovaimonsa minun takia. Eukko itse oli pyörinyt nimeltämainitsemattomalla pettämissivustolla, sopinut treffejä ja jäänyt jo viidesti kiinni.

Siinä vaiheessa kuvioihin tulin minä ja tavatessamme mies väitti olevansa sinkku. Pala palalta hän alkoi paljastaa minulle todellista kuviota, ja viimein sanoin hänelle et "no tuosta nyt ei puutu kun että eukkosi on paksuna herra ties kelle". Kolmashan siellä oli tulossa.

Tiesin, että lapset tulevat miehelle tottakai aina ykkösenä. Ja jos meinasin kuviossa häilää, minun olisi tultava toimeen myös lasten äidin kanssa. Ja kyllä, olen samaa mieltä kanssasi: lasten äitiä et voi korvata koskaan, mutta isän tyttöystävän voit. Niin se vaan menee.

Muksujen kanssa tulinkin hyvin juttuun pienen alkukankeuden jälkeen, siitäkin huolimatta että lasten äidin puolelta heiteltiin kapuloita rattaisiin oikein urakalla. En missään vaiheessa halunnut viedä lapsilta isää, saati korvata äitiä.

Kyllä, mielessäni kävi, että jos mies on valmis jättämään parikymppisen tytönheitukan takia lastensa äidin, kuinka helposti jään itse rannalle ruikuttamaan. Kyllä, itse käyn töissä ja opiskelen, kun lasten äiti jätti aikanaan amiksen kesken ja soitti miehelle suhteen jo päätyttyä että "moro, oon raskaana, en aio tehdä aborttia, haluatko olla lapselle isänä vai et?". Myönnän, etten itse naisena uskaltaisi perustaa perhettä miehen kanssa, jos mies ei halua olla kanssani ja tukenani puhtaasti minun itseni takia. Saati heittäytyä täysin miehen elätettäväksi.

Lasten alkoi päästä niskan päälle eikä vähiten siksi, ettei mies, syystä tai toisesta halunnut tehdä asialle mitään. Tai pystynyt. Ymmärrän, että lapset tulevat miehelle ykkösenä ja että eksällä on lasten äitinä "erikoisasema". En kuitenkaan hyväksy missään olosuhteissa sitä, että lapsia käytetään aseena. Enkä sitä, että se sallitaan. Koin myös, että miehenäni hänen olisi pitänyt pitää minun puoliani niissä tilanteissa, joissa erimielisyydet minun ja hänen eksänsä välillä koskivat nimenomaan sitä, kenen kanssa miehen kuuluisi heilastella.

Mielestäni kaksi onnellista vanhempaa erillään on aina parempi kuin kaksi onnetonta yhdessä. Kysyinkin mieheltäni, mitä hän oikeasti haluaa. Jos hän haluaa olla minun kanssa, silloin hän näkee lapsiaan harvemmin. Jos hän haluaa olla lastensa kanssa tekemisissä päivittäin, hän palaa takaisin eksänsä luokse ja keskittyy lapsiin. Ja kyllä, he olivat olleet erossa aikaisemminkin mutta palanneet yhteen lasten takia.

Kävi ilmi, että mies ei sittenkään ollut ihan varma mitä halusi. Itse olin tiennyt koko kuvion alusta loppuun ja tiennyt, että jotta voisin olla miehen kanssa, se vaatii kaikilta kompromisseja. En voisi viettää railakkaita baari-iltoja joka viikonloppu, vaan minun pitäisi osata olla esimerkkinä ja naisen roolimallina lapsille. Tiesin, että ikävä eksää kohtaan tulee jossain vaiheessa, että eksä tarvitsee aikaa kuvion hyväksymiseen.

Eksältä hyväksyntää ei koskaan tullut, vaan sen sijaan hän ilmoitti, että aikoo pitää lauman kasassa vaikka mikä olisi. Ja etten minä mahdu siihen laumaan.

Nykyään emme ole enää miehen kanssa yhdessä. Keskustelimme asiasta hänen kanssaan ja totesin, että kyllä, lasten äidin tulee hyväksyä se, että elämä jatkuu, elää omaa elämäänsä ja antaa miehenkin elää omaansa. Lapsilla on oikeus sekä isään ja äitiin, sekä isällä että äidillä on oikeus olla onnellinen ja siksi molemminpuolinen kunnioitus toisen ratkaisuja kohtaan on löydyttävä. Jos näin ei ole, ei kukaan voi hyvin. Nostin tassut pystyyn ja totesin, etten halua olla mukana kuviossa, jossa eksä pyörittää miehen elämää noin lahjakkaasti, koska mies sallii sen.

Vastaus siis kysymykseesi: Hyväksyn täysin tekosi, olen itsekin toiminut samoin. Itselläni edellytyksenä on, että miehen täytyy tietää mitä hän haluaa. Jos näin ei ole, ei suhteeseen kannata panostaa koska hän ei pysty olemaan se mies, joka seisoo tiukan paikan tullen sinun, ei eksänsä rinnalla. Ja vielä täsmennykseksi: lasten edun ajattelu on aina tultava ensimmäisenä, mutta kenen parasta sen jälkeen mietitään, eksän vai nykyisen, on se avainkysymys. Ja kaiken tämän takana: mitä mies haluaa.

• KALLE KELLO

Niinpä. Tiedätkö miksi, sinua VOI VIELÄ KASVATTAA MIELEISEKSEEN. Sinä aikuistut väistämättä, ja SINULLE TULEE OMA TAHTO. Nyt olet vietävissä kun pässiä narussa. Voi voi, taitaa tulla sota

• hmmmmmm
        KALLE KELLO kirjoitti:

Niinpä. Tiedätkö miksi, sinua VOI VIELÄ KASVATTAA MIELEISEKSEEN. Sinä aikuistut väistämättä, ja SINULLE TULEE OMA TAHTO. Nyt olet vietävissä kun pässiä narussa. Voi voi, taitaa tulla sota

Väistämättä sama tuli mieleeni! Antaako nainen, tuon miehen päättä, ollako, vai eikö olla?? Eli "vie sie, mie vikisen"-tyyliin??

• Pari seikkaa.

Ehana rakkaustarina!

Siinä on vaan jotain outoa, ihan niin kuin tahroja.

Miehen exä? Niin ala-arvoinen olento verrattuna sinuun että pakko riepottaa häntä vieläkin?

Lapset, mitäs ne oli, siellä jossakin tarinan marginaalissa?

Tarina alkoi petturuudella. Se ei sitten muutu minihkään. Miten käy jatkon, vain aika näyttää.

Olisit saanut tarinan astetta kauniimmaksi jos olisit ollut tosinainen ja toppuuttanut miehen intoa sänkypuuhiin ts. odottanut että ero olisi muita teitä selvä. Vai vain seksinkö kautta tuo mies ajatteleekin ja tekee päätöksiä?

• Minäkin nukun

Asia, joka kirjoituksessasi hämmentää on se, että sinä näytät jostain syystä käyvän jotain outoa kilpailua miehesi exän kanssa? Miksi? Mikä tarve sinua ajaa haukkumaan ja väheksymään naista, jonka miehesi on kuitenkin aikoinaan valinnut lastensa äidiksi?

Jotenkin minusta kuulostaa, että olet täältä meiltä ventovierailta kerjäämässä tunnustusta sille, että olet hyvä sängyssä, pidät huolta ulkonäöstäsi ja olet syvällinen keskustelija. Mistä me sen voimme tietää? Ja mihin sinä meidän ihailuamme ylipäätään tarvitset? Oletan, että jos asiat ovat, niinkuin kerrot, saat mieheltäsi asiasta jo riittävästi tunnustusta. Vai saatko?

Eli yhteenvetona: en ymmärtänyt viestisi motiivia tai agendaa. Mitä halusit meiltä, kun kirjoitit viestin? Viestissäsi ei ollut kysymystä. Se oli vain vuodatus miehesi exän vioista. Siksi tekstiisi on vaikeaa ottaa tämän enempää kantaa.

Olisit onnellinen onnestasi. Ei onnesi siitä lisäänny, että voit ylenkatsoa miehesi exää... Vai lisääntyykö? Ja jos, niin miksi?

Itse olen naimisissa miehen kanssa, jolla on avioliitto takanaan. Myös itse olen eronnut. Suhteemme alkoi kuitenkin reilusti sen jälkeen, kun molempien avioerot olivat jo selvät, eikä kenellekään ole jäänyt asioita hampaankoloon. Näin ollen meillä kummallakaan ei ole myöskään mitään tarvetta mollata toistemme exiä.

Itse esim. kunnioitan mieheni exää mieheni lasten hyvästä kasvatuksesta ja hellästä hoivasta ja välimme ovatkin täysin mutkattomat. Tämä taas tekee lasten asioiden hoidosta helppoa ja joustavaa. Suosittelenkin lämpimästi aikuismaista ja kunnioittavaa käytöstä kaikille uusioperheiden osapuolille, jotta oma elämä olisi helppoa ja lapset eivät joutuisi turhaan kärsimään jännitteistä. Terveessä ihmissuhteessa kilpailuun ei ole mitään tarvetta. Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu.

• pahaltatuntuu

Itselleni tuli todella paha mieli lukea näitä. Aina se "toinen nainen" ei toimi näin. Ei myöskään ole varta vasten tilannettaan valinnut tai tahtonut, joskus tuota vain elämä ei mene kuten itse olisi sen ajatellut.

Minäkin kuuluin aiemmin kuoroon "ei koskaan ikinä varattua", ja olin heti ensimmäisenä osottelemassa syyttävällä sormella niitä "toisia". Minut jätettiin joskus toisen takia pitkän parisuhteen jälkeen, joten tiedän henkkoht sen kivun ja tuskan. Tiedän ja ymmärrän myös sen, että parisuhteeseen joka on kaikin puolin kunnossa ja ehjä, niin ei siihen silloin ketään muuta pääse väliin. Tiedän itse, että tein aiemmassa suhteessani virheitä ihan siinä missä mieskin, kyllä siihen tarvittiin kaksi. Aikani olin minäkin katkera sille "toiselle naiselle", häntä oli helppo syyttää. Kunnes kuitenkin tajusin, että itsessähän se vika oli, ja toki myös miehessä. Otin opikseni kantapään kautta.

Ja kuinka nyt sitten kävikään? Olen itse se "toinen nainen". En koskaan ikinä halunnut tätä omalle kohdalleni, ei myöskään ko. mies. Asioista olemme puhuneet kovinkin rehellisesti ja suoraan, itkeneet ja nauraneet. Mies ei millään tavalla syyllistä avovaimoaan ja lastensa äitiä, päinvastoin. On enemmänkin hajalla siksi, että tietää itse tehneensä ja tekevänsä väärin. Avovaimo ei ole tehnyt mitään väärää, hän on. Minä olen. Tunnen jatkuvaa syyllisyyttä ja pahaa mieltä siitä, että elämässäni on "toisen oma". En haluaisi olla se syy joka aiheuttaa toiselle naiselle sen kivun ja tuskan minkä olen itse käynyt joskus läpi.

Itse yritin pistää asialle täyden stopin. Lopettaa koko jutun. Kielsin ottamasta yhteyttä. Tarjouduin jopa auttamaan siinä, että saisi avoliittonsa pelastettua. Halusin vain miehelle parasta. Mies sai aikaa ajatella rauhassa mitä elämältään haluaa. Hän haluaa minut.

Olen hyväksynyt roolini siinä, että minut leimataan perheenrikkojaksi ja huo*raksi. Kuten täälläkin niin kauniisti moni asian esittää. Tuntuuhan se todella pahalta, mutta ymmärrän ja kestän sen kyllä, koska olin itse aiemmin ihan samanlainen. Se olkoot sitten se hinta siitä minkä maksan onnellisuuden ja rakkauden takia. Jos minulla olisi vähääkään epäilystä siitä, etteikö tämä mies olisi "se oikea", niin en ottaisi tätä ristiä kannettavaksi. En ikinä.

Edessä on vaikeita aikoja, se on selvä. Miehelle varsinkin. Asiat eivät vain aina ole niin yksinkertaisia ja mustavalkoisia. Tässäkin tapauksessa on kyseessä alle 20-vuotiaana aloitettu suhde, kumpikin silloin vielä "lapsia". Mies tiedostaa ja tunnustaa itsekin, että nyt vasta tajuaa miten törkeä on ollut avovaimoaan kohtaan kaikki nämä vuodet. Ei törkeä tietoisesti, vaan ihan siksi, että nyt ymmärtää mistä kaikesta lastensa äiti onkaan jäänyt paitsi sekä tunnepuolella, että fyysisesti. Ja hän on siihen syypää, ei kukaan muu ja kantaa myös vastuunsa siinä asiassa. Ja itse taas koen taas sen syyllisyyden siitä, että nyt minä saan sitä kaikkea mitä avovaimon ja lasten äidin olisi kuulunut saada. Ja tunnen myös sääliä siksi, että hän ei edes tiedä paremmasta... Häntä ei ole rakastettu, hellitty ja vaalittu... Hän todellakin ansaitsee parempaa.

Valitettavasti vain tämänhetkinen mies ei hänelle sitä kykene antamaan, koska ei rakasta, eikä ole koskaan rakastanutkaan. Mies ei ole aiemmin itsekään edes tiennyt mitä rakkaus on. Ja nyt sitten kun tietää, niin kokee niin vahvoja omantunnontuskia, että sääliksi käy välillä ja jopa pelkään hänen mielenterveytensä puolesta. Olenkin sanonut jo pariin otteeseen, että mikäli hän oikeasti kokee helpommaksi jäädä entiseen, niin hän on siihen täysin vapaa. Tämä kun ei vain hänelle ole enää vaihtoehto. Ei pysty, ei kykene.

Ja saatte minut vapaasti haukkua pystyyn niin paljon kuin sielu sietää. Uskokaa kuitenkin kun sanon, että ette voi sanoa mitään sellaista mitä en olisi jo itse itselleni sanonut. Voitte lyödä lyötyä, mutta muistakaa, että se pilkka voi myös sattua siihen omaan nilkkaan. Niin minullekin kävi, mutta toisaalta koen sen kaiken myös sen arvoiseksi, koska löytyi se puuttuva palanen elämääni. Elämä opettaa, joskus sen vaikeimman kautta. Opinpahan olemaan nöyrä, mutta myös kiitollinen.

• No niin

Eipä ole tilanteesi helppo, sinullakaan! Tilanne, jonka itse olet tietoisesti valinnut. Kuitenkin viestisi sisältö kertoo aivan muusta, kun ap:n, joka on täynnä katkeruutta ja inhoa, ja omien toimiensa oikeutuksen hakua, ja mikä, mitä ilmeisimmin kuvaa jo virinnyttä epäilyä suhteen kestävyyteen ja siihen, että pienenkin ”repsahduksen” tuon miehen hyvänä pitämisessä, tapahduttua, on auttamattomasti itse katkera ex.

• KALLE KELLO

Sinä olet vapaa, mies ei. Mietihän sitä. Selitystähän jo kirjoitit "olivat jo alle 20 v. yhdessä..". Minä sanon sinulle, KUNNIOITA ITSEÄSI.

• Voi lapsellisia

"vasta tajuaa miten törkeä on ollut avovaimoaan kohtaan kaikki nämä vuodet."
        "Häntä ei ole rakastettu"
        Voi jessus teitä yliymmärtäjiä. Se että ei rakasta = saa olla törkeä.
        Odotahan kun rakkaus (ja väitän että miehen kohdalla 'taas') laantuu, then you know.

• selkeä juttu

Huoraksi nimittely toisten naisten toimesta kertoo vain siitä, että he ovat kateellisia. Jos eivät sisimmässään olisi, eivät he sanoisi mitään. Heidän on varmasti todella vaikea myöntää itselleen, että sisimmässä asuu huora ja pettäjä, jonka kanssa ei ole päässyt sopusointuun.

• ginam

I hope for your sake that you never get fat, bored, tired after having kids and looking after your home so you wont even have any time for yourself ! Miss perfect, aren´t you :)

• HELVETTI - on

joo oon helvetissä totta, ei naimisiin eikä perheitä rikkomaan ajan myötä olette kaikki

• FMwelmkefmklwkweffwe

Et ole vastuussa toisten suhteesta, vaan tuosta suhteesta ovat vastuussa siinä olevat osapuolet. Tässä asiassa siis mies on pettäjä ja hänen kumppaninsa on tylsä kurppa ja sinä olet korkeintaan opportunisti jonka hyvyyden tai pahuuden määrittää se suhde mitä elät.

Olen aina ajatellut niin että jos kumppanini pettää se on täsmälleen kumppanini vika enkä voi antaa "suhdevastuuta" jollekin kolmannelle osapuolelle. Jonkin verran mustasukkaisena ihmisenä toki puolustan reviiriäni ja näytän siten ketkä ovat pari - mutta sen pidemmälle en omaa suhdetta tai vastuuta ketään muuta kuin itseäni tai kumppaniani suhteesta.

Jotenkin tuntuu että vain ne jotka tiedostavat oman riittämättömyytensä (joko todellisen tai kuvitellun) joutuvat syyttämään ulkopuolisia, mutta maailman tehtävä ei ole tukea kahden ihmisen liittoa, vaan se on niiden suhteessa olevien homma.

• ONNEA XX

OLISI KIVA TIETÄÄ MINKÄ IKÄINEN MIES ON?KOVAA TEKSTIÄ PÄÄSTÄT MIEHESI ENTISESTÄ VAIMOSTA. KAIKKIA ASIOITA EI SÄNGYSSÄ HOIDETA!

• Trollitar2013

Trollollolol!

Huikeaa trollausta... Ei jaksa edes alkaa lukea tuota whinetystä, joka tuota aloitusviestiä seuraa.

• lakana1

Mun parisuhde toimii ku ollaan kokoajan sängyssä tekemässä sitä.

• heh..

hah hah haa, että puutteessa elävät miehet sängyssä ykkösiä.

Miten sinun testaamisen laita. Onhan niitä niin puutteessa olevia miehiä, jotka eivät ole päässeet rysänpäälle ollenkaan? Eikös se todellinen muute sinua kiinnosta laisinkaan? Ajatella miltä tuntuisi päästä todellisen puutteessa olijan kimppuun? Nyt olet tartunut väärään kapulaan, jota on jo liotettu monessa tortussa.

Kaikesta päätellen siuna kiinnostaa vaan vaimon opettamat miehet.

Enää ei siis seksi ole teillä mitään, kun puutetta ei ole, vai pitelletkö välillä puutteessa?

”happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista”

• kukkeliskuu74

olet selvästikin uskonu kaiken minkä mies päästää suustaan ex-vaimostaan. kun itsekkin olet niin kärkkäästi häntä haukkumaan. tokkopa tiedät kaikkea siitä suhteesta. varsinkin.
      jos nainen on kotona lapsien kanssa on hänellä hiukan oikeuskin "hanttaantua".

luulempa ettet itsekkään ole mikään kukkanen, kun et löydä kuin epätoivoisia ukkomiehiä.

• karmanlaki...

Itselleni kävi vähän niin kuin samoin,paitsi että miehelläni oli useita hutsu*a kierrossa..Tämän saatuani tietton,siis soitin yhdelle heistä ja kysyin suoraan et mikä on homman nimi kun ukosta ei ollut kertojaksi,no kun sain tietää riittävästi,menin otatuttamaan sukupuolitauti testit,onneksi niissä ei ollut mitään,ja tätä ennen jätin tämän luuserin.Syy oli kuulema että olin tylsä ja ruma.En halunnut juoda viinaa hänen kanssaan niin hän etsi sitten viinaseuransa kyliltä.
      Meillä yhteinen yksi lapsi.
      No mutta rumuudesta en tiennyt,nuorena olisi ollut ulkomaita myöten ottajia,äitiys ehkä tehnyt nukkavierun,joten ajattelin laihduttaa,lopulta painoin liiankin vähän,otin hiustenpidennyksen ja kävin kasvohoidossa ja rupesi exääkin kiinnostamaan.Voi sitä kyttäämistä ja viestejä,yhden nuoren akankin jätti kun luuli että otan takaisin hellan hohteeseen lurjuksen :D No itsehän ukko pianoi yli sata kiloa,lyhyt tynkä ja huono iho,vielä tänäkin päivänä kaihoisasti katselee suuntaani mutta minullapa onkin 10vuotta nuorempi mies ja lapsi hänen kanssaan ja meillä on hyvä elämä.Toinen nainen on aina toinen nainen jolle kelpaa toisten jättöjämät.Olen kiitollinen näille l*mpuille jotka mieheni 'veivät',onneksi pääsin siitä p*skasta lopullisesti eroon ja voin elää onnellisena perheeni kanssa

• Onneksi olkoon!!

Hyvin onnistunut provosointi! Sait ihmiset ottamaan kantaa. Annan sulle kymmenen pistettä siitä. Jos taas puhut totta, onnittelen sinua nyt ihanien orgasmien täyttämästä sexielämästäsi!

• lennu_r1

Onne sulle , minäkin annan 10 p.
      Olet löytänyt miehen , jolla on tapana jättää vaimo, kun vaikeuksia ilmenee.
      Odotellaan tässä nyssit , kun tietty aika on kulunut , sinäkin pääset vaihtoon !
      Et ehkä kilojesi vuoksi, mutta syitä kyllä löytyy, kun aikaa on mennyt ja sinun uutuudenviehätyksesi on ohi.

• Mies vain

Ottamatta sen enempää kantaa ap:n juttuihin, on sitten tosia tai ei.
      Itse en ottaisi koskaan naista, jonka tietäisin pettäneen aiemmassa suhteessa. Haluan mieluummin naisen, jonka arvojen ja tekojen uskon olevan minun arvoisia.
      Kaikilla ei ole mahdollisuutta valita sen mukaan, mutta minulla on ja olen siitä hyvin onnellinen. Hyvää kesää kaikille!

• Nuori mutta viisas

Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, vaikka sitten sen oman possun luokse.

• petetty54

OLET LUMPPU JA LUMPPUNA PYSYT! SINUNLAISESI NAISET OVAT ARVOTTOMIA TAISI ÄITEESIKIN OLLA LUMPPU KUN TOLLASEN SYNNYTTI. HYI, SIUNATKOON!!

• vierailija9

mä olen täysin ällistynyt nyt ja ennenkin siitä että se "toinen nainen" on se syyllinen näihin juttuihin... nykyaikana se "toinen nainen" vie eikä mies kerkee edes vikisemään.. jokaisella on jo kännykkä, jos ei kerkee soittaa vaimolle ja pyytämään apua, niin luulisi kerkeävän näppäilemään yleisen hälytysnumeron josta pyytää apua

omassa erossa ei tullut meileenkään syytellä sitä "toista naista", miehen selitykset "kulahtaneesta" avioliitosta olis voinu sanoa suoraan mutta kun
      ei saanut suutaan avattua mun läsnäollessa, päätyi pettämään ja sitten
      ällistyneenä ihmetteli kun keräsin kamat ja lähdin

en voi muutakuin kiittää sitä "toista naista" joka avasi mun silmät kuinka paljon 22 vuoden yhdessä olo oli muuttanut meitä ja eri suuntiin eikä oltu enään ne pari kymppiset jolloin rakastuttiin enkä palikka ollut aikaisemmin tajunnut / tunnustanut ittelleni mihin suuntaan se parikymppinen miehen alku oli "kasvanut" tullessaan keski-ikäiseksi..

• 40.v kokemusta on

Kommentoin vain aloittajaa.Kun vihille mennään kestävän parisuhteen a ja o lienee että hyväksyys sen ettei kukaan ole virheetön.Siis hyväksyy toisen virheet.mutta ellei näin ole ,on turha alkaa syyttämään toista osapuolta .kyllä vika valinnasta voi syttävän sormen laittaa osoittamaan myös itseensä.
      Tänäpäivänä vietetään suuret satuhäät ja sitä satua kestää2-3vuotta.Miksi pitää näyttää koko maailmalle "miten mukavaa me osataan pitää"kahdenkeskeiset hetket , pienet ilot ja ja ohuet rihmat kantaa ja kestää myös parisuhteessa.
      Kamalia suhteitakin lienee,mutta paljon parantaa elämänlaatua muuttamalla asennettaan.Toista ei voi muuttaa.

• antti.

"Eukostaan oli tullut vuosien saatossa ihan järkyttävä, itseriittoinen nalkuttaja, joka ei arvostanut mitään, mitä mies perheen eteen teki."

Kamalaa luettavaa ja tulee oikeen paha mieli :(

Eli kyseessä oli http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html joka oli tämän lisäksi vielä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/pomottava-nainen.html

Tossa voisi moni mies jopa harkita ihan oman elämän... Onneksi hän pääsi kamalasta eksästään eroon! Sinä olet UPEA NAINEN! Kaikkea hyvää sinulle ;)

• Voi sinua

mustasukkaista höpsöä =)
      Kyllä sinä nyt voit jo rauhoittua ja lakata haukkumasta miehesi exää, ei hän varmaankaan ottaisi enää miestään takaisin tuollaisen surkean tempun jälkeen.
      Kirjoituksestasi paistaa tosi mustasukkainen olotilasi ja epävarmuutesi - miksi muuten toista ihmistä noin pitää alkaa haukkua ?
      Oletko muuten kiinnittänyt huomiota miten hyvännäköisiä naisia miehelläsi on työkaveri ja kaveripiirissään ? Kyllä se miehesi edelleen kauniit naiset huomaa, muutkin kuin sinut, ja varmasti on muodokkaampia ja mehevämpiä pilvin pimein ympärillä... Ei miehesi sokeaksi ole vuoksesi tullut, jotta seuraapas hänen katseensa vaeltelua, kun kesä ja lyhyet mekot ilmestyvät katukuvaan... =) =)

• petetty54

Sinä perheenrikkoja toivottavasti, et koskaan saa lapsia mitä mallia annatkaan heille tuolla käytökselläsi. Lutka kun olet niin sääliksi käy. Kuinka monta perhettä vielä ehdit hajoittaa ennen kuin olet ryppynaamainen ja vartaloinen lumppu joka ei enää kelpaa kenellekkään miehelle. Katsotko sitten peiliin ja mietit menneitä tekojasi joita ei enää voi korjata. Tiedätkö, että sen minkä taaksensa jättää se edestään löytää jonakin päivänä.

• Opri

Onnea uudelle liitollenne! Uskon, että olette onnellisia ja sopivampia toisillenne kuin tuo edellinen yhteenliittymä. ihmiset voivat muuttua vanhetessaan ja tosi paljon.

• :D :D

Sinä pääsit vuoden suosituimpien keskustelujen listalle!

• härski herkullinen

Perheenrikkominen on tätä päivää. Se kuka ei ole rikkonut perhettä ei ole nyky keskuteluissa mukana. Se on teko, jota ei sovi unohtaa, ja joka sillä voi ylpeillä. Mikä onkaan parempaa kun surulliset lapset sitä tunnetta ei voi kuvailla. Se on yksi parhaista tunteista. Muista rikkoa vielä monta monta perhettä, siitä se onni vasta alkaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      411
      15950
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      135
      2506
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1916
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1768
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      46
      1357
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1265
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      281
      1178
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1170
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1159
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1123
    Aihe