Minulla on plustv hd digiboxsi humax ainoa ongelma on että ei ole yhtään HD kanavaa digitan verkossa...eikä tietoa koska niitä pitäisi tulla? Plustv on luvannut tuoda hd kanavat antenni verkkoon mutta taitaa olla hölynpölyä mitään ei ole tapahtunut mahtaako tapahtuakaan? Jos olette hankkimassa PlusTV HD tallentavaa digiboksia (Humax BXR-HD 2, 500 Gt) ei sekään bugiton ole esim. tallenteissa vaikka suomi asetukset on boksissa niin info myöhemmin onkin ruotsiksi todella ärsyttävä bugi onneksi sentään suomi tekstitys säilyy tallenteissa..boksi kaipaa päivitystä ja pian liittykö bugi Viaccess- salaustekniikaan joka on käytössä ruotsissa ja pääomistaja asuu Ruotsissa...se jäänee edelleen arvoitukseksi koska HD tulee? Tämä on sama kun auton valmistaja tekisi upean auton ja kori on komea sekä upouusi tekniikka uusimoottori vain puuttuu...kokonaan eikä ole tietoa koska se tulee...mutta on olemassa valmius..ostakaa kuluttajat härveleitä rahaa palaa ja mikään ei kuitenkaan muutu samat kanavat näkisi myös vanhalla boksilla.
Plustv ja HD kanavat???
Humaxmies
4
945
Vastaukset
- Moikka!
Mä meen nyt katsoon tv:tä.
- ex-humax123
Niin...siis nyt kun DNA osti PLUSTV:n, ei tuolla Humaxin boxilla tee mitään..siis HD kanavia tuskin tulee ja koko viaccess kuopataan samantien.
- Finnsat1
Eipä ole PLUSTV:llä enää myynnissä HUMAX Viaccess boxeja eikä enää näy mainosta mustasta plustv HD-kortista .....taisi olla viaccess haudattu jo syntyessään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076