Onko hirvimetsällä tapana kaadon jälkeen ottaa kupillinen hirvenverta ja juoda? Ottaa hörppy verta?
Hirvenveren juominen tapa?
9
3144
Vastaukset
- ygyiug
No ei ole.
Typerä pullistelutapa jota jotkut tosimieheksi pyrkivät yrittävät ylläpitää. Verestä kannattaa paistaa lettuja tai muuta ruokaa. - 5+6
Ei todellakaan ole! Litkiköön isottelijat karhun verta. Tuollaiset typerykset kestääkin saada trikiini tartunnan.
- en edes kuullut
Missähän tuollaista muka harrastetaan ?
- similäkovikulutamaha
Luultavasti on taas jotain aloittavaa hirvestäjää kusetettu urakalla heh heh! Vai vielä veren juontia :D
- Tottakai!
Ja se, joka ampuu ensimmäiseksi hirvekseen nupan, tekee kaikkien aikana, ennen suolistusta, ns. "Hirvimiehenvalan!"
Toisaalat, nykyaikana voisi siihen hommaan kelvata myös sarvipää. Sellaiseksi tämä maailma on mennyt! - höpöheikki
Meidän porukasa aloittelijalle juotetaan pakinkannellinen verta, pontikkaa ja kusta.
- rtyuiojhgfghjkbn678
Joo kyllä hirven verta juodaan ja lihat syötetään koirille.
- HIRVI M I E S
- kyllä tämä vanha perinne on voimassa ja niin pitää ollakin , ei muuten tule kunnon hirvimiehiä , MUTTA ENNENKUIN AMPUJA PÄÄSEE VERTA HÖRPPÄÄMÄÄN ON AMPUJAN ENSIN POISTETTAVA HIRVEN MAKSASTA SAPPI.
- joka kuti huti
kyllä ainakin minä maistoin verta silloin aikoinaan kun ammuin ensimmäisen hirven vuonna -87... se oli sellainen ns. hirvimiehen vala ja idea oli minun ja maistoin ehkä puoli desilitraa... ei se kyllä hyvää ollut, mut tulipahan tuokin rituaali aikoinaan suoritettua ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219