Kasvatuksen aloittaminen?

Tytsykkä14www

Olen ajatellut että ruoeaisin kasvattamaan hiiriä! Ajattelin ottaa 2 naarasta ja 1 uroksen. Ajattelin että astuttaisin tytöt niin että laitan a naaraan kanssa viikoksi minkä älkeen vaihdan a:n tilalle b:een. Sitten kun b naaras on ollut uroksen kanssa viikon niin laitan sen omaan laatikkoonsa. Juu, hiiret asuisi muovi laatikoissa. Sitten kun olen saanut kaikki poikaset pois niin naaraat 2 viikoksi yhteen jonka jälkeen taas tuo sama astutus juttu jne..

5

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiirumamma
    • Suosittelen lukemaan alla olevan linkin ja miettimään uudestaan, että oletko varmasti tarpeeksi kypsä aloittaaksesi kasvattamisen. Hiirten kasvatus ei kuitenkaan tarkoita huvikseen poikasten teettämistä ja olettamista, että ne varmasti menevät kaupaksi. Hiirten kasvatuksessa on oltava yhtä vastuuntuntoinen kuin minkä tahansa muun eläinlajin kasvatuksessa, se ei ole mitään leikkiä !

http://hiiret.fi/fin/kasvatus/?pg=2&sub=4

• think

Kaikki hiiret eivät menisi kaupaksi koska niitä on muutenkin niin paljon! Monet antaa ilmasiks eikä ne silti mene kaupaksi!

• vaikkapa!

Jos teetät poikasia, mieti kahdesti vaikka kymmenesti! ei siinä pahaa, mutta ei niitä huvikseen ruveta kasvattelemaan pitkin peltoja ilman tietämystä. Vaativat hyvän elämän ja sitoutumista. Eihän sitä opi jos nuori ei saa kokemusta ensikertalaisena tottakai,mutta muualta sivustoja pitkin poikin saa parempia neuvoja kuin täältä.. Jos asiasta puhutaan kiitos hei..

• -pinkki-

ny mä en oikee tajunnu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe