Telkkarista ei ole kaiutinulostuloa aktiivikaiuttimille.Tällöinhän toimisi TV:n kaukkarin voimakkuussäädin koska minun aktiivikajareissa ei ole kaukkaria .
Onko muuta keinoa edelliselle toiminnalle,eli TV:n kaukkarilla voi säätää aktiivikajareiden äänentoistoa,kuin että juottaa TV:n kajareiden sisäänmenojohdot irti ja kytkee ne aktiivikajareiden sisäänmenoliittimeen ?? Ja jos näin on niin voisiko TV:n takakanteen laittaa joku (? mikä) liitin tätä kytkentää varten?
Kiitos jos teillä olisi ideoita
TV:stä ulos audiosignaali,miten HELP ME
2
134
Vastaukset
- sähkö sattuu
Tuolla tietotaidolla ei mitään asiaa koskea TV:n takakanteen tai liitäntöihin! Unohda koko juttu...
- Kokeiltu on televisi
Televisio on pelkkä näyttölaite, eikä siinä yleensä ole lainkaan lähtöliitäntöjä, hanki digiboksi. Siinä on lähtölitäntöja ja paikka mm. maksukortille. Digiboksin kakella voi säätää äänen voiman, jos kytket kajarit tv-scarttiin tai rca-liitäntöihin. Kytke TV videonauhriscarttiin. Jos kytket tv:n hdmi-kaapelilla, muut scartit ja lähdöt menevät yleensä pimeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244