Pajarex-Espanja

holaaaaaa!

Hola!
Onko kukaan ollut tai onko tällä hetkellä töissä Pajarex nimisessä yrityksessä Espanjssa?!
Kertokaa kokemuksia tai jos tiedätte jotain!
sain työtarjouksen ja alkoi kiinnostamaan!!:)

15

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20v nuori

Olen ollut töissä. Ilmapiiri oli tosi mukava ja palkat tuli aina ajallaan. Ennakko asiatkin sai yleensä hoidettua moitteitta! :) Nyt takaisin taas suomessa oli hieno kokemus tuo espanja!!!

• mä vaan

Sinne vaan hyviä tyyppejä tunnen!!!!

• hanurinsoittoa

Tervemenoa ja itkuista paluuta kun jäi palkka saamatta.

• infos

No tuo Pajarexhan myy ihan samoja tuotteita kuin K!-mediasolution alias Nv-tek
      alias Salestin ,alias Proventor tai tämä uusin Pinklink . Käy katsomassa Yrittäjyyssuomi24 palstalta mitä mieltä yrittäjät ovat noista ns "palveluista" 1188,
      Ylj ,Kultaiset sivut etc.... http://keskustelu.suomi24.fi/node/9835290

• kokeile vaan

Kuulemma haluavat maksaa puolet palkasta pimeänä. Kuulin hiljattain, kun yksi tuttu kävi kysymässä töitä. Yrityksen nimi vaihtuu tiuhaan, mutta samoja hakemistoja myydään. Henkilöstön vaihtuvuus on suuri, koska palkka on jäänyt pieneksi ja moni on jäänyt ilman palkkoja, kun pikkupomot ovat potkineet pihalle. Yrityksen hakemistomyynnistä on tehty Suomessa tosi paljon tutkintapyyntöjä poliisille, koska myynti on ollut harhaanjohtavaa.

• Finskit

Aivan..eli

• Palkka saamatta
        kokeile vaan kirjoitti:

Kuulemma haluavat maksaa puolet palkasta pimeänä. Kuulin hiljattain, kun yksi tuttu kävi kysymässä töitä. Yrityksen nimi vaihtuu tiuhaan, mutta samoja hakemistoja myydään. Henkilöstön vaihtuvuus on suuri, koska palkka on jäänyt pieneksi ja moni on jäänyt ilman palkkoja, kun pikkupomot ovat potkineet pihalle. Yrityksen hakemistomyynnistä on tehty Suomessa tosi paljon tutkintapyyntöjä poliisille, koska myynti on ollut harhaanjohtavaa.

Oikein..kannattaa olla varovainen..palkka tulee pimeenä...

• Ihmetyttää

Moi!
      Itse en ole kyseisessä firmassa työskennellyt, mutta tunnen omistajat henk.koht ja ne on aika hyviä tyyppejä. Älkää tuomitko kuuleman puheella menkää toteamaan itse ja puhukaa ku teil fakta tietoa asioista. Satun myös tietämään, että pojat maksaa kyllä palkat.

• hyvät naurut

Pojat? Hehheh :D

• huuhaaaaa

Eihän se on ollut edes toiminnassa kun kk:n? onko sitäkään vielä??

• erkkumerkki

Samat rahamiehet takana kuin monissa muissakin sikäläisissä. Nimi vaihtuu kun alkaa kuumottaan.

• häh
    • Näyttääjoo

Vaikuttaa siltä että kun maa alkaa polttaan jalkojen alla firman nimi muuttuu

• teuvo331

Kuuluu alan tyyliin. Onhan samalla omistajalla suomessakin monta firmaa. Vähän joutuu kaivelemaan, mutta ihan ilmaiseksi nuo kaikki suomalaiset ja ulkolaiset yritystiedot löytää netistä. Onhan se kiva, kun on monta firmaa ;).

• kullaa69

paskaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe