Tapasimme suomi24 sokko treffeillä 2010 loppu puolella ja aloimme seurustella 2011 alussa, 2013 (tänä vuonna) loppu puolella menemme naimisiin.
Suurta salaisuutta ei ole varsinaisesti. Ehkäpä sittekin on.... sellaiset kuin avoin mieli, realistisuus, rehellisyys ja toisesta välittäminen. Kun hän ei tarkertunut siihen että olen nörtti ja nyt me ollaan kumpikin (no minä vähä enemmän hän vähemmän) nörttei.
Tätä tarinaa ei voi enää apinoida.
3
417
Vastaukset
- cherish love
Onnea teille!
- kiinnostunut19
miten teidän juttu eteni? Monensillako treffeillä tuli esim suudeltua? mitä teitte treffeillä? :) ja kumpi teki aloitteen?
- korpiman
Minä menin kattomaan nykyistä kihlattuani hänen kotikaupunkiinsa parikertaa jossa sitte vaan hengailtiin, sen jälkeen hän tuli käymään mun luona. Seurasi hiljasempi pari kuukautta (juteltiin netissä välillä) kunnes vuodenvaihteen aikoihin nykynen kihlattuni soitti keskellä yötä ja juteltiin pari tuntia. Kävin sitte taas hänen luonaan ja sillon todettiin että me ollaan hyvä pari (jossain määrin samoi kiinnostuksenkohteita ja samanlaiset arvot jne jne jne) siint alko seurustelu. Meillä on yli 200 kilsan väli kotipaikoilla.
Treffeillä nyt tehty mitään niin mystistä. Normaalia kaupungilla roikkumista, leffojen katsomista ja hänen koiransa kanssa leikkimistä (koira ihmisii kumpikin). Tuo monensillako treffeillä tuli suudeltua.... ei kyl muista se yksityiskohta tais hävitä mahtavan fiiliksen sekaan. :-)
Aloite hmmm mä tein ekan ja hän tokan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229