Näin se vain on

pyh!

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

Näin se on. Materialistinen tiede ei selitä elämän olemassaoloa ja sen myöntävät nyt jo monet ateistiset tiedemiehetkin.

• Ei ole olemassa materialistista tiedettä, vaan meillä on joko tiedettä tai sitten on taikauskoa.

Tiede perustuu näyttöön. Taikausko perustuu haskoihin tarinoihin.

Jos et ole ollut koulussa hereillä, niin tietoa kyllä löytyy ja tuolta voit aloittaa:

http://www.geologia.fi/index.php/2011-12-21-12-58-39/2011-12-21-13-00-04/elaemaen-synty-ja-kehitys

Elämän olemassaolo tiedetään kyllä pääpiirteissään, vaikkakaan määrätyt umpimielisten henkilöiden täyttämät lahkot tätä tietoa eivät kykene ymmärtämään.

Adventtikirkko on yksi sellainen lahko ja historia opettaa, että kun tiedettä vastaan alkaa kilpailemaan saduilla ja etenkin valheilla, loppu tulee sille puljulle.

• pyh!
        bushmanni kirjoitti:

Ei ole olemassa materialistista tiedettä, vaan meillä on joko tiedettä tai sitten on taikauskoa.

Jos et ole ollut koulussa hereillä, niin tietoa kyllä löytyy ja tuolta voit aloittaa:

http://www.geologia.fi/index.php/2011-12-21-12-58-39/2011-12-21-13-00-04/elaemaen-synty-ja-kehitys

Elämän olemassaolo tiedetään kyllä pääpiirteissään, vaikkakaan määrätyt umpimielisten henkilöiden täyttämät lahkot tätä tietoa eivät kykene ymmärtämään.

Adventtikirkko on yksi sellainen lahko ja historia opettaa, että kun tiedettä vastaan alkaa kilpailemaan saduilla ja etenkin valheilla, loppu tulee sille puljulle.

Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun.

• pyh!
        bushmanni kirjoitti:

Ei ole olemassa materialistista tiedettä, vaan meillä on joko tiedettä tai sitten on taikauskoa.

Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette.

• pyh! kirjoitti:

Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun.

>>> Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun. >>>

Eivät puhu. Ei ole olemassa materialistista tiedettä tai mitään muutakaan tiedettä jonkin määreen kera, vaan on olemassa joko tiedettä tai sitten taikauskoa.

Materialistinen tiede on erilaisten tieteen vastaisten hihhulien keksimä onneton määre, jolla he koettavat pitää rahakasta korttitaloaan pölvästien rahoilla pystyssä.

• pyh! kirjoitti:

Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette.

>>> Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette. >>>

Tosiasioiden ollessa kyseessä ei kyse ole uskosta, vaan tosiasioiden hyväksymisestä.

Et kykene ymmärtämään sitä, mitä olet koulussa lukenut ja siksipä sinä olet adventisti ja se on erittäin hyvä juttu kaikille.

Minusta siinä ei ole nitään pahaa, ettkä kaikki hörhelöt ja typerykset pakkaavat yhteen lahkoon ja jos se on adventtikirkko, aina parempi.

• bushmanni kirjoitti:

Toisin sanoen Bushmannin maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta, ei rakkautta, ei vääryyttä, ei valhetta ... ei mitään muuta kuin materiaalisia toimintoja .. silloinhan Bushmannin ajatuksetkin olisivat vain tulosta jostain konemaisesta processista .. ei hyvää... tai pahaa :) ..

Paljon on kärsitty vilua ja nälkää... sanoo vanha laulukin.. mutta Bushmannin teknokraattisessa maailmassa ei kärsitä sen enempää vilua kuin nälkää .. (ainakaan jos ei sitä kärsitä itse )

Miksi sitten Bushmanni kärsii anti-adventismista ?

alex

• onko näin?
        alex.kasi kirjoitti:

Toisin sanoen Bushmannin maailmassa ei ole oikeudenmukaisuutta, ei rakkautta, ei vääryyttä, ei valhetta ... ei mitään muuta kuin materiaalisia toimintoja .. silloinhan Bushmannin ajatuksetkin olisivat vain tulosta jostain konemaisesta processista .. ei hyvää... tai pahaa :) ..

Paljon on kärsitty vilua ja nälkää... sanoo vanha laulukin.. mutta Bushmannin teknokraattisessa maailmassa ei kärsitä sen enempää vilua kuin nälkää .. (ainakaan jos ei sitä kärsitä itse )

alex

Siksi busman kärsii anti-adventimista, koska hänen tekisi mieli palata takaisin kirkoonsa mutta ei kehtaa mennä kun on jotain hörhöilyä siellä tehnyt.

• pyh!
        bushmanni kirjoitti:

>>> Puhut potaskaa. Evoluutiotiedemiehet puhuvat materialistisesta tieteestä ja sen on heidän terminsä, ei minun. >>>

Eivät puhu. Ei ole olemassa materialistista tiedettä tai mitään muutakaan tiedettä jonkin määreen kera, vaan on olemassa joko tiedettä tai sitten taikauskoa.

Materialistinen tiede on erilaisten tieteen vastaisten hihhulien keksimä onneton määre, jolla he koettavat pitää rahakasta korttitaloaan pölvästien rahoilla pystyssä.

Kyllä puhuvat. Sinä vain et usko, koska se osuu omaa maailmankuvaasi vastaan.

• pyh!
        bushmanni kirjoitti:

>>> Olin koulussa hereillä ja siksi en usko pätkääkään näihin geologien ja evolutionistien harhoihin. Te tässä niitä nukkuvia olette. >>>

Tosiasioiden ollessa kyseessä ei kyse ole uskosta, vaan tosiasioiden hyväksymisestä.

Et kykene ymmärtämään sitä, mitä olet koulussa lukenut ja siksipä sinä olet adventisti ja se on erittäin hyvä juttu kaikille.

Minusta siinä ei ole nitään pahaa, ettkä kaikki hörhelöt ja typerykset pakkaavat yhteen lahkoon ja jos se on adventtikirkko, aina parempi.

Puhut potaskaa. Ymmärrän täysin ja siksi en sitä hyväksy.

• alex.kasi kirjoitti:

alex

On usein kuultu ja täysin perusteeton väite, että eettisyys edellyttäisi uskonnollista uskomista johonkin pyhään kirjoitukseen tai ainakin persoonalliseen Jumalaan.

Mistä ihmeestä tuo sekopäinen ajatus tähänkin hyppäsi?

Sitten alex vielä jatkaa omituista päättelyään siihen, että tieteeseen kunnioittavasti suhtautuvalla ei olisi lainkaan tuntemuksia, kuten vaikkapa vilusta ja nälästä kärsimistä.

Aivan käsittämätön ja tyhjän päällä oleva heitto.

Yhtä hyvin voisi lähteä vääristelemään uskovan olemista eikä se olisi kovin vaikeaakaan. En kuitenkaan nyt lähde siihen.

• pyh! kirjoitti:

Kyllä puhuvat. Sinä vain et usko, koska se osuu omaa maailmankuvaasi vastaan.

>>> Kyllä puhuvat. Sinä vain et usko, koska se osuu omaa maailmankuvaasi vastaan. >>

No sinun käsityksilläsi ei ole painoarvoa jumalasi vertaa, joten siksi sinä olet tietenvastaisen umpimielisen amerikkalaisen lahkon jäsen.

Jos sinulla olisi ns. "munat", niin sinä tekisit tiedettä ja kaappaisit Nobelit omaan hyllyysi käänteentekevillä teorioilla.

Mutta sinun sanavarastosi koostuu lähinnä lässyti lässytistä, joten Nobelit menee muille henkilöille ja sinä pysyt rahoittamassa umpimieleisen oudon lahkon liikemiehiä, jotta he voivat lennellä yksityiskoneilla juhlasta toiseen.

Sellaista on elämä ja narrit ovat narreja, sekä herrat juhlivat, myös uskonlahkoissa ja sinunlaisiasi tolloja tarvitaan, koska muuten papistolla ei ole rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2234
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      25
      1813
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1445
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1274
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1259
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe