Hei onko itselläni oikeutta valita asianajaja joka hoitaa minun asiaani kiinteistö kaupassa kun minulla on tulojeni perusteella oikeus saada oikeusapua eli maksu luokkani olisi 0€. Kuka osaisi minua neuvoa kun nyt minulla on lakimies oikeusaputoimiston kautta mutta hän ei oikein hoida asioita toivomallani tavalla ja en saa häntä koskaan kiinni jos tulee kysymyksiä eteen.
Oikeusapu
Mymmeli-691
3
184
Vastaukset
- funder
jos oot itse riitauttanut kaupan niin tuskin saat. jos olet vastaajana niin ehkä. en tiedä varmaa?
- vai ei...
hoida asioita toivomallasi tavalla? Aina ei voi toimia toiveiden mukaan.
- Ota yhteyttä
Soita jollekin paikkakuntasi yksityiselle asianajajalle, ja kerro tilanne. Hän sitten osaa sanoa, voiko ottaa sinut asiakkaakseen ja laskuttaa kuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319