Oon katellu vähän noita perheitä aupairworldistä ja huomannu että melkein kaikkia haittaa että aupair polttaa.
Itse poltan ja siksi mietinki että onko se tooodella iso miinus? Olen miettinyt sanovani että poltan mutta en tietenkään ikinä lasten kanssa ollessa :)
Onko teille tullut tällästä vastaan jos itse poltatte?
Tupakan polttaminen iso ei?
2
254
Vastaukset
- hostäippä
Vastaan tietty vain omasta puolestani, mutta minulle se olisi iso miinus. En haluaisi meille au pairia joka polttaa vaikka vain vapaa-ajallaan. Myöskään en haluaisi ottaa au pairia lupauksella, että kyllä ihan heti lopetan tupakanpolton, kun se ei välttämättä vieraassa ympäristössä monen asian muuttuessa olekaan niin helppoa.
Ymmärrän, että baari-illan jälkeen haisee tupakalle (tässä maassa saa polttaa baareissa) enkä rupea siitä mitään kyselemään tai kyttäämään. Tässä hommassa on muutenkin niin monia asioita, jotka perustuvat molemminpuoliseen luottamukseen, joten tällä asialla en au pairina lähtisi leikittelemään.
Minulle se on jopa niin tärkeä asia, että profiilissa (aupairworldissa) suosin au pairia, joka ilmoittaa, että perheen tupakointi haittaa. Silloin olemme asiasta samanmielisiä. - Iida
Mä ilmoitin mun au pair profiilissa, että poltan. Pääsin kuitenkin perheeseen, joka vielä profiilissaan kirjoitti, että haluaa savuttoman au pairin. Poltan kuitenkin vaan vapaa-ajallani, kuitenkin perhe antaa polttaa myös kotona ollessa vapaa-ajalla, vaikka savutonta aupairia hakikin :) Ja täällä ollessa monta kertaa sanoneetkin, että onneks ei polttamisen takia jättänyt mua valitsematta, koska hoidan työni hyvin ja polttaminen ei siihen millään tapaa vaikuta negatiivisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076