Mulle oisi tulossa EHKÄ 135 cm poni. Tallille pitäisi ostaa kuivikkeet itse. Mitä ne yleisesti maksaisi kuukaudessa? Kun mistään netistä ei löydy oikeastaan mitään hintatietoa. Vastatkaa mahd nopeasti.
Yksi asia veiellä kiinnostaisi jos hevoselle esim tulisi kaviokuume mitä se tulisi maksamaan? Olen 14 vuotias ratsastanut 5 vuotta, mutta ollut koko ikäni hevostenkanssa :) en ole mikään aloittelia tiedän hevosista paljon mutta nuo asiat ovat jääneet pois osaamis listalta
Kuivikkeer yms
NOPEASTI HELPP
1
98
Vastaukset
- yks vaan
riippuu kuivikkeesta. Turve ei maksa montaa euroa kuutiolta jos itse hakee suoraan suolta, mutta jos pitää tilata kuljetuksen kanssa, rahti voi maksaa useamman satasen.
Kaviokuumeen iskiessä on aina hyvä kutsuaeläinlääkäri, mutta koska en itse ole siihen sairayteen törmännyt käytännön elämässä, en tiedä paljonko sen hoito maksaa. Riippuu varmasti siitä, mitä hoitoa tapaus vaatii ja eri eläinlääkäritkin velottavat eri tavalla eri paikoissa. Kengitys siihen ainakin tulisi, n. 100e koska kaviokuumehevoset kengitetään eri tavalla, mutta muuta en osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106