Tulinpas ostaneeksi 2 tomaatintainta ja nyt olen ikäänkuin peukalo keskellä kämmentä. Kertokaapa viisaammat Ruukkutomaatti ''Totem'' täytyykö varkaita poistaa ja kuinka isoksi tulee. Sitten vielä Kirsikkatomaatti ''Favorita'' kuinka isoksi tulee ja täytyykö varkaita poistaa?? Kiitos etukäteen vastuksista.
Tomaattien hoito
Liljankukka2
1
356
Vastaukset
- multamyyrä
Totem on tietääkseni pensastomaatti, joten varkaita ei poisteta. Pikaisen googlauksen mukaan se kasvais noin 50-70 cm korkeaksi.
Favoritasta en löytänyt tarkempaa tietoa, mutta kuvien perusteella luulisin olevan runkotomaatti, eli varkaat poistetaan.
Tosi hyvä sivusto kaikenlaisesta kasvinkasvatuksesta keskusteluun on www.puutarha.net sieltä keskustelu --> vihannekset ja juurekset --> asiaa lajeittain --> tomaatti
Siellä voit kysellä kasvattaako joku muu kenties näitä samoja lajikkeita, minulle kumpikaan ei ole omakohtaisesti tuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229