Sanokaa rehelliset mielipiteenne tästä;
Olen 13v tyttö ja olen tässä nyt muutaman vuoden harrastanut salibandyä, laji on muuten minulle todella rakas, mutta se vie todella paljon rahaa ja on viime aikoina alkanut kyllästyttämään. Etenkin huonon joukkuehengen ja jatkuvasti vaihtuvien valmentajien takia.
Viime aikoina olen kiinnostunut chearleadingista ja harrastanutkin sitä aiemmin vuoden, mutta sitten lopettanut (tästä on pari vuotta) ja nyt muutaman ystävän kanssa kotiporukalla sitä harrastettu (näistä ystävistä kaksi on chearleadereja)
Ongelma on siis tuossa nyt se, että haluaisin aloittaa chearleadingin ihan kilpajoukkueessa, mutta myös jatkaa rakastamaani salibandya. Molempiin ei ole varaa. Chearleading olisi halvempaa ja lisäksi siellä olisi ystäviäni joukkueessa kun taas salibandyjoukkueessani ei niitä ole.
Mitä itse tekisit?
Haluan kuulla rehellisiä mielipiteitä ja perusteluja. :)
Kumpi laji mieluummin?
3
51
Vastaukset
- Oman pään mukaan
No vähän vaikea tuohon on kenenkään puolesta perusteluja antaa. Vaikka jollakin olisi sivun lista hyviä syitä toisen lajin puolesta, niin edelleenkin on kyse siitä kumpi on sinusta se mukavampi laji. Se on kuitenkin sinun harrastuksesi ja siksi sinun täytyy itse päättää kumpaa mielummin harrastat. Ei siinä pidä tehdä päätöstä muiden mielipiteiden pohjalta, vaan miettiä kumpaan haluat itse keskittyä.
Eikä tuo välttämättä mikään lopullinen päätös ole. Olet vasta 13v joten ehdit vaihtamaan harrastuksia vielä vaikka kuinka moneen kertaan. Päätät nyt keskittyä siihen joka kiinnostaa nyt enemmän ja vaihdat sitten jos siltä tuntuu. Älä anna muiden päättää puolestasi omaa harrastustasi. - chears
chearleading
-halpaa
-hyvää valmennusta, todennäköisesti
-turvallisempaa
- enemmän hyötyä myöhemmällä iällä opituista taidoista - foo bar
Sinuna katsoisin, voisinko harrastaa salibandya halvemmalla. Joissain lajeissa palaa rahaa kisamatkoihin, seuramaksuihin, vakuutuksiin yms. aika paljon, kun voisi harrastuspohjaltakin pelailla.
Voisit ehkä nauttia enemmän, jos pelaisit salibandyä jossain amatööriporukassa jossa joukkuehenki ei ole huono, ja samalla kokeilisit cheerleadingiä kilpajoukkueessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738