Mitenköhän on saako kaksi 17-vuotiasta matkustaa kahdestaan saksaan. Mielestäni lennoissa ei pitäisi olla ongelmia, mutta mitenköhän mahtaa olla paikallisten hotellien laita. Bremeniin olisimme matkalla ja jokin hotelli tulisi varata keskustan tuntumasta. Joten onko tietoa; voiko alaikäisenä kirjautua hotelliin, jos huoltaja on maksanut ja antanut kirjallisen luvan päästä hotelliin.?
Alaikäisenä saksaan Hotelliin
saksaaan
3
368
Vastaukset
- alaikäinen
Olen myös miettinyt onnistuuko alaikäisenä ulkomailla matkustaminen. Onko kellään tietoa
- Minne matka?
Ulkomaita on niin monta! Lento-, laiva- ym firmat ja hotellit voivat määritellä itse ikärajansa nuorten riehumisesta oppineena. Ulkomaan kadulla saa kävellä laikenikäiset. Passi antaa luvan siirtyä maasta toiseen iästä riippumatta.
- Matkailija666
Kysy sieltä hotellista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294