Kaikkea ne keksii...
http://www.nettivisa.com/fi/ilmaispelit
Tämä on kyllä tosi upee juttu. Kaiken maailman arvontoja on jokapaikassa ja jos niihin erehtyy osallistumaan, on sen jälkeen sähköposti täynnä spämmiä, enkä oikein luota suoritetaanko niissä kaikissa edes oikeasti koskaan itse palkinnon arvontaa.
Täällä näkee kokoajan oman sijoituksen ja onko voittosijalla, eikä tarvitse ottaa vastaan spämmiä. Vaikuttaa myös luotettavalta, kun palkintojen lahjoittajat on näkyvästi esillä, joten palkinnot varmasti myös oikeasti voittaa joku. Vielä kun itse voittaisi jotain :)
ILMAISEKSI LAHJAKORTTEJA JA TAVARAA
Archangel_
2
152
Vastaukset
- Pekkis80
Kiitos vinkistä. Oli hyvä sivusto, mut sais olla noissa ilmaisissa peleissä vähän vaikeammat kysymykset. Kivahan se tietysti on et osaa niihin vastaillakkin, mut kärkisijoille pitäis saada hirveesti pisteitä eikä oikein jaksa keskittyä pitkiin peleihin.
- Ilmainen rules!
Täähän on ihan loistosivusto D: Miten niin liian helppoja kysymyksiä? Ei noi kyllä mitenkään helpoilta vaikuttanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249