Hänen albuminsa A on listakuutonen.
Bra , Agnetha, bra !
Agnetha brittilistalle !
9
1245
Vastaukset
- vuulee vuuu
Suomessa menestynyt huonosti. Ei soi radiossakaan. Harmi.
- haluunsenlevyn
Tiedättekö, saako A:ta ihan kaupoista CD:nä? Kun olen yrittänyt metsästää, mutta en ole vielä nähnyt...
- nykyaikaa
Tilaa netistä esim. cdon.com
- rockme77
On esim Anttilassa. ja itse olen kuullut 3 kertaa jo radiossa.
- Siumari
Britit huollaantuivat Abbaan ja ottivat sen omakseen 70-luvulla. Sukupolvi, jolle Abbasta muotoutui yhtä tärkeä kuin Beatles, on edelleen olemassa. Ja se on sitä sukupolvea, joka ostaa levyjä. Ihana Agnetha julkaisee levyn ja britit haluavat sen omaan soittimeensa ja autoonsa ilahduttamaan elämäänsä. Mikä voisi olla ihanampi ja nostalgisempi ajatus! Vaikka holtiton maahanmuutto on muuttanut merkittävästi Englannin väestöä, jotain vanhasta Englannista (ja Euroopasta) on yhä jäljellä.
- samaamieltä
Eurooppa on kriisissä mutta Abba on ihana!
- gEROUb
Maahanmuutto on kieltämättä haaste, jos tulee liikaa porukkaa liian nopeasti. Siirtolaisuuden pitää olla hallittua.
- Anonyymi
Takapuoltaan muistellaan yhä. Se oli A nurinpäin.
- Anonyymi
Agnetha on tehnyt soolourallaan jopa parempia biisejä kuin Abba aikoinaan.
Tai en tiedä onko hän niitä itse säveltänyt tai sanoittanut mutta hienoja albumeja jokatapauksessa varsinkin kasariaikaiset levytykset: mm. Wrap Your Arms.. , Eyes of a Woman ja I Stand Alone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707