Onko kukaan tietoinen saako lentokoneeseen ottaa mukaan vauvan turvaistuimen? Helpottaisi kuljeskelua kentällä ja jatkoyhteyttä ajatellen, sillä ruumaan ei kannata laittaa jos ehjänä takaisin haluaa.
lomalle alanyaan!
epätietoinen
1
353
Vastaukset
- Kuohari
Koneeseen ei saa viedä mitään turvaistuimia eikä matkarattaita. Voitte varata koneeseen etukäteen vauvalle sängyn (=makuukoppa), joka kiinnitetään etupenkkien edessä olevalle seinälle. Paluumatkalla ainakin Antalyassa saa pitää matkarattaat lähtöportille saakka, mutta ne on sitten itse pakattava ja kannettava koneen rahtiluukulle (oli aika työlästä siinä ihmismassassa). Rintareppu tai kantoliina on oiva apuväline kentällä kuljeskeluun ja bussissa istumiseenkin! Hauskaa matkaa vauvan kanssa! Itse olimme pari vuotta sitten 5-kuisen vauvan kanssa Alanyassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856