Olen järjestämässä tyttären yo-juhlia. Tarkoitus on pitää puutarhajuhlat viidellekymmenelle ja toivottavasti ihan rennoissa tunnelmissa. Olen nyt todella vääräoppisesti alkanut ajatella käyttäväni kertisastioita. Vääräoppisesti siinä mielessä, että olen pitänyt niitä aina lähes pyhäinhäväistyksenä. Alan kummasti vanhemmiten pehmetä monissakin näkemyksissäni, mutta mitä mieltä olette. Olen aika tottunut juhlien järjestäjä ja ruoka on takuulla hyvää, mutta pilaanko kaiken väärällä kattauksella.
Nyt vaan tuntuu, ettei jaksaisi sitä astioiden etsintää ja ostamista ja tiskaamista, kun on aika paljon muutakin hommaa siinä..
Kertakäyttöastiat vai ei missään nimessä?
Kirma4
2
297
Vastaukset
- mih1
Käytä vain! Sopivat hyvin puutarhajuhliin. Kukaan vieras tuskin nyrpistelee, vaan arvostavat varmasti näkemääsi vaivaa ja laittamaasi ruokaa. Itsekin aion vetää kesäjuhlien ruoat ja juomat kertiksillä. Niitä saa oikein kauniitakin, esim tukuista.
- hhh h
Kertakäyttöastiat on puutarhajuhlissa ihan ok, kunhan viitsit vähän panostaa niihin. Eli ei mitään perusruutupolarcupia, vaan riittävän tukevat ja tarjoiluille sopivan kokoiset lautaset, ehkä jotkut puiset tms. haarukat ja veitset jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005