Hei kaikille! Haluaisin kertoa teille kaikille rahan tienaamisen saloista internetissä. Tämä ei ole ollenkaan niin vaikeaa kuin se kuulostaa. Itse olen harrastanut tätä noin puoli vuotta ja tällä hetkellä tienaan noin 400-500euroa päivätyön lisäksi, oikeastaan parin tunnin hommalla viikossa. www.iigaspike.com sivuilla kerrotaan yksinkertaisesti miten esimerkiksi. PTC (paid to click) tavalla voi turvallisesti päästä tienaamaan. Sivut ovat suomalaiset ja kaikki neuvot kokemuksella annettuja. Mitä mieltä olette tästä? Olisin itse ainakin mielenkiinnolla mukana keskustelemassa asiasta ja onko jo mukana muitakin nettityöhiiriä? :)
Helppoa yötyötä
jossu5544
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823