Tuttavani lapsi saa viikkorahaa,50 e kuukaudessa,13-vuotias.Melkein aina käy niin että kuukausiraha ei riitä ja nuori pyytää lisää ja myöskin saa lisää rahaa.
Mitä mieltä olette ?
Itsellä ei enää ole nuoria kun ovat jo kasvaneet,mutta mielestäni pitäisi tällaisista rajoista pitää kiinni.Mitä hyötyä on maksaa kuukausirahaa jos kuitenkin kinuaa lisää vanhemmiltaan.
Antaisivatko omat vanhempanne lisää kuukausirahaa,jos pyytäisitte?Olisiko teidän mielestänne kohtuullista pyytää lisää?
Itse aikoinaan sain isältäni kuukausirahan eikä ikinä pieneen mieleenikään olisi tullu mennä kinuamaan häneltä lisää.Minun velvollisuuteni oli pärjätä sillä rahalla,mitä hän hyvää hyvyttää meille antoi ja siitä oltiin kiitollisia.
Sen vielä pystyn hyvin ymmärtämään,jos nuorella on hiukan suurempi tavoite ja haluaa työtä tekemällä kartuttaa säästökassaansa.
mitä mieltä tästä?
kuis on
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833