Meneekö Tallinnastä Saarenmaalle lähtevä bussi lentokentän kautta?
lennujaamista Saarenmaalle bussilla
2
135
Vastaukset
- porski-poro
Viron bussiliikenteen pitkän matkan vuorojen aikataulut ja lippujen hinnat löytyvät seuraavasta osoitteesta: http://www.tpilet.ee/ .
Olen itse käyttänyt palvelua usein ja se on mielestäni hyvin toimiva.
Jos et osaa viroa, ei hätää. Sivun oikeasta yläkulmasta löytyy valikko, jossa voit vaihtaa kielen englanniksi.
Sitten itse kysymykseen: tpilet.ee-palvelun mukaan Saarenmaalle (Kuressaareen) ei pääse suoraan lentoasemalta (Lennujaam). Linja-autoasemalta (Bussijaam) lähtee tunnin-puolentoista välein busseja Kuressaareen.
Joudut siis hankkiutumaan lentokentältä linja-autoasemalle. Jos et tunne Tallinnaa ja haluat siirtyä linja-autoasemalle mahdollisimman helposti, kannattaa ottaa lentoasemalta taksi, joka maksaa ehkä 6-7 euroa. Paikallisbussillakin toki pääsee, sen aikataulu löytynee Tallinnan lentoaseman kotisivulta.
Ja vielä tpilet.ee:stä: etusivun vasemmassa ylälaidassa on matkahaku-toiminto, jonka ylempään kenttään laitat lähtöpisteen ja alempaan kenttään päätepisteen.- bussilla muhuun
kiitos
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309