Lada 1200 pikku lohko tai 1500 isolohko turbotus ??

lada turboboost

Moro, mikä ahdin ois hyvä ladaan? Kesällä ostan Ladan ja ahdan sen.
Pako ja imusarjan teen itse. Putkistoksi tulee joku 2" tai 2,5" peltipakosarja ilman katteja. Olen saanut käsityksen että vakio männät ei kestä kun 0,5 tai 0,7 bar ahdot. Ja teini suhina dumppi pitää tietenkin olla. Mistäköhän sais tilattua takomännät ja jämäkän kytkin asetelman ? Kemppi lukko tulee perään. Ladan laitan ihan tonttiin ja käyn kääntämässä peltivanteet vanne pajalla.

Jos jollakin on tietoa mistä sais tilattua osia niin laittakaa vaikka linkkejä :D

1

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boostiavaan

ahdin vnt mallia eli muuttuvasiipinne garretti(vnt) on mulla lada 1500:ssa ja k-jetronic suihkutuksella(saabin ruisku).männät vakiot ja nokka myös.08 ahdoilla 150 hv 7000pm kierroksilla ja vääntö 250nm, . 0-100kmh 7 sek. ei huonosti.
      paketilla ajettu 32 000 km ilman isompia murheita.

rakenna huolellisesti, ei mitään sikaflex virityksiä ja ennenkaikkea säädä seos ja sytty hyvin niin pelaa kestää. vnt ahdin voi rikkoontua jos ajelee laihalla(lämpö rikkoo muutuvasiipiset) mutta oikeilla seoksilla ok, se herää myös todella aikaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe