RIVAL SONSIN KONSERTTI STRIIMATAAN SUORANA MAAILMANLAAJUISESTI KIVENLAHTI ROCKISTA
Retrorockin suurlähettilääksi tituleeratun amerikkalaisen Rival Sons -yhtyeen konsertti striimataan livenä nettiin Kivenlahti Rockista lauantaina 8.6.2013 klo 22:30 alkaen.
Yhtyeen keikan voi katsoa LiveMusicStage-palvelussa missä päin maailmaa tahansa viiden euron verkkomaksulla osoitteessa www.livemusicstage.com/kivenlahti-rock.
Rival Sons on edennyt suoraviivaisesti maailmanluokan bändiksi muutamassa vuodessa. Yhtye on tunnettu vaikuttavista live-esiintymisistään sekä karismaattisen laulaja Jay Buchananin ylistetystä äänestä. Led Zeppelin ja The Who -vertailut ovatkin yhtyeen kohdalla varsin osuvia. Viime vuonna Rival Sons pokkasi parhaan uuden tulokkaan palkinnon sekä Classic Rock -palkintogaalassa että Planet Rock -lukijaäänestyksessä.
--
Musiikinystävälle LiveMusicStage on vuorovaikutteinen keikkapaikka verkossa. Baareille, festivaaleille ja muille tapahtumajärjestäjille palvelu tarjoaa alustan keikkojen ja konserttien lähettämiseen.
Rival Sons rokkaa livenä netissä 8.6. @ LiveMusicStage
LiveMusicStage
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284