Silloin tällöin ilmenee ongelmaa seuraavanlaista: Eli nähty viimeksi aika pysyy kaverillani samana vaikka hän tulee paikalle, eli en näe häntä vaikka hän on paikalla ja kirjottaa. Sama ongelma ilmenee parilla muulla jotka ovat kaveriani kyseisssä ohjelmassa , heidänkin aikansa joskus pysyy samana. Olen yrittänyt asentaa uudestaa whatsappin, synknoroida facebook, hotmail, ja microsoft tilin, laittanut puhelimen kellon automaattisesti, sammuttanut puhelimen ,ei apua
En tiedä olenko varma mutta kun menen sen kaverin kohdalle puhelimessani jolla pysyy nähty viimeksi aika samana kun laitan hänelle jaa yhteys tieto ja lähetän sen hänelle aivan kun rupeaisi taas pelaamaan , en oo kylläkään varma tästä onko vaan sattuman kauppaa että rupeaa muuten vaan sitten pelaamaan yhtäkkiä.
onko kellään muulla samaa ongelmaa?? Olis kiva saada apua. Tätä ongelmaa ei ole päivittäin kummiskaan.
Kiitos kaikille ja hyvää kesää :)
Whatsapp ja Lumia 620
rahjkp
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748