Moikka!
Olisi kiva kirjoitella ja vaihdella ajatuksia vauvakuumeisen sinkkunaisen kanssa. Ei ole väliä haluatko vauvan yksin tai haluatko vauvan parisuhteessa. Saisit ystäväksi lapsia tai perheen pian haluavan miehen. Kirjoitellaanko?
Vauvakuumetta
5
554
Vastaukset
- harvinaistakuultavaa
Onko miehilläkin oikeesti vauvakuume??
- vauvakuumetta
Vieläkin etsin tällaista naisystävää ihan aluksi ajatusten vaihtoon. Ilmoitus on edelleen voimassa..
- vauva2015
vauvakuumetta kirjoitti:
Vieläkin etsin tällaista naisystävää ihan aluksi ajatusten vaihtoon. Ilmoitus on edelleen voimassa..
Jos olet yli 30-vuotias sinkkunainen ja olet vauvakuumeessa, haluaisin kirjoitella kanssasi. Toiveena on yrittää vauvaa jo ihan pian ja olla sitten perheenä yhdessä. Kirjoitan jos saan osoitteesi...
- suski79
vauva2015 kirjoitti:
Jos olet yli 30-vuotias sinkkunainen ja olet vauvakuumeessa, haluaisin kirjoitella kanssasi. Toiveena on yrittää vauvaa jo ihan pian ja olla sitten perheenä yhdessä. Kirjoitan jos saan osoitteesi...
Olet kyllä harvinainen tapaus,vauvakuumeinen mies :) täällä olisi yli 30v. lapsirakas sinkkunainen.Olisi mukava vaihtaa ajatuksia vauvakuumeisen miehen kanssa.Jos etsit vielä sinkkunaista ainakin aluksi kirjoittelun merkeissä niin voit lähettää minulle viestiä sähköpostiin osoitteeseen suski79@luukku.com muussa tapauksessa mukavaa jatkoa elämääsi ja toivottavasti tulevaisuudessa sinun haaveesi isäksi tulosta toteutuisi ;)
- vauva2015
suski79 kirjoitti:
Olet kyllä harvinainen tapaus,vauvakuumeinen mies :) täällä olisi yli 30v. lapsirakas sinkkunainen.Olisi mukava vaihtaa ajatuksia vauvakuumeisen miehen kanssa.Jos etsit vielä sinkkunaista ainakin aluksi kirjoittelun merkeissä niin voit lähettää minulle viestiä sähköpostiin osoitteeseen suski79@luukku.com muussa tapauksessa mukavaa jatkoa elämääsi ja toivottavasti tulevaisuudessa sinun haaveesi isäksi tulosta toteutuisi ;)
Olen laittanut sinulle postia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170