Yh-teinimamat!

pimpula93

Nyt alkuun! Älä vaivaudu edes kirjoittamaan tähän jos et lukeudu kyseiseen kategoriaan!!

Elikkäs, olen 19-vuotias totaali yksinhuoltaja joka olisi vailla kohtalotovereita/ystäviä (: Kaverit ovat hiipuneet pikkuhiljaa kokonaan läheisyydestä kun itsellä ei mahdollisuutta mennä ja tulla, tietty siis lapsen kanssa mahdollista (: Jos olet siis 17-25 vuotias yksinhuoltaja, totaali tietysti mieluiten niin otahan yhteyttä! Asutaan Länsi-Vantaalla (:

pimpula93@luukku.com

6

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mööökö

Kelpaako tämmönen yhteishuoltaja! :) vuoden sua nuorempi, mutta lapsen isän kanssa ei olla enään yhdessä, ja yhteishuoltajuus siis muksuun :P

• pimpula93

Laita mulle vaikka meiliä ni jutellaan (: sanon näin heti alkuun et olen runsaasti tatuoitu yms, kerron vain kun monelle näyttäny olevan jonkin asteinen ongelma etten oo pitkähiuksinen blondi peplum paidassa :D

• Äippävaan
        pimpula93 kirjoitti:

Laita mulle vaikka meiliä ni jutellaan (: sanon näin heti alkuun et olen runsaasti tatuoitu yms, kerron vain kun monelle näyttäny olevan jonkin asteinen ongelma etten oo pitkähiuksinen blondi peplum paidassa :D

Täällä myös 19 vuotias mamma Helsingistä :)
        En ole yksinhuoltaja virallisesti mutta yksinäinen, mies on töissä joka pv iltaan saakka (usein myös viikonloppuisin) ja suoraan sanottuna tuntuu että olisimme kaksistaan vauvelin kanssa. Ja mulla itsellänikin muutama tatska (lisää tulossa kun rahatilanne paranee) että ei hätiä :)
        Olisi kiva saada äiti-seuraa kun mun jäljelle jääneistä kavereista kukaa ei ole äiti.

• pimpula93
        Äippävaan kirjoitti:

Täällä myös 19 vuotias mamma Helsingistä :)
        En ole yksinhuoltaja virallisesti mutta yksinäinen, mies on töissä joka pv iltaan saakka (usein myös viikonloppuisin) ja suoraan sanottuna tuntuu että olisimme kaksistaan vauvelin kanssa. Ja mulla itsellänikin muutama tatska (lisää tulossa kun rahatilanne paranee) että ei hätiä :)
        Olisi kiva saada äiti-seuraa kun mun jäljelle jääneistä kavereista kukaa ei ole äiti.

Laittakaa vaan meiliä ni jutskaillaan (: itsellä kaverit kadonnu yksitellen raskauden tultua ilmi.

• yksikseen oleva
        pimpula93 kirjoitti:

Laittakaa vaan meiliä ni jutskaillaan (: itsellä kaverit kadonnu yksitellen raskauden tultua ilmi.

Minäkin oon länsi-vantaalla asuva 7kk vanhojen kaksosten yksinhuoltajaäiti. Olen 17v. Olisin ihan iloinen jos saisi edes jonkun ystävän. Minkäikäinen sinä siis olet?

• yksikseen oleva
        yksikseen oleva kirjoitti:

Minäkin oon länsi-vantaalla asuva 7kk vanhojen kaksosten yksinhuoltajaäiti. Olen 17v. Olisin ihan iloinen jos saisi edes jonkun ystävän. Minkäikäinen sinä siis olet?

Sori kysymyksestä! En huomannut ikääsi ekasta viestistä. Voisitko kertoa itsestäsi enemmän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe