Menemme Italiaan, ja heti lentokentältä minun pitäisi soittaa kyytimies hakemaan meidät. Miten saan soitettua tähän paikalliseen numeroon, mitä etunumeroita tms. pitää saamassani puhelinnumerossa olla?.Oma numeroni on muodossa 35840 jne.
Kuka tietäisi?
soittaminen ulkomailla paikalliseen liittymään
leenakaisa45
3
196
Vastaukset
- Freola9
"Menemme Italiaan, ja heti lentokentältä minun pitäisi soittaa kyytimies hakemaan meidät. Miten saan soitettua tähän paikalliseen numeroon"
Pitänee olla muodosta aluenumero paikallinen numero tai matkapuhelintapauksesta koko litania. Kun avaat puhelimen voi mennä minuuttitolkulla aikaa kun puhelin neuvottelee roaming sopparit kuntoon, kun kerran neuvoteltu niin puhelin löytää verkot myöhemmin nopeammin. - the professor
Soitat samalla tavalla kuin "paikalliset".
- maannumero
Laita italian maannumero varsinaisen puhelinnumeron eteen, ei kai se sen vaikeempaa oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309