neuvoja??

Neuvoja hakeva

Mun 13v. kaveri haluis lapsen. Ja oon sanonu sille mijoona kertaa että se ei oo todellakaan valmis siihen! Lapsen hankkiminen vaatii paljon vastuutta. Mutta ei se mua kuuntele, keksii vaan uusia mahdottomia suunnitelmia lapsen hankkimiseen! Antakaa mulle neuvoja mitä sanoisin sille? Ennen kun on liian myöhäistä?? :(

3

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Kerro nyt sille kaverillesi, että lapsi ja äiti otetaan huostaan ja lapsen siittäjä joutuu vankilaan/koulukotiin (iästä riippuen). Sitten hän voi miettiä kannattiko kärsiä 9 kk, rikkoa paikkansa synnytyksessä ja pilata monen ihmisen elämä lapsellisen minä haluun -asenteen vuoksi.

• äitikahdelle1234

Lasta ei oteta pelkän iän takia huostaan, anteeksi vaan. Siittäjä tuskin on paljoa vanhempi kuin tämä lapsesta haaveilija, vaikkakin epäilen, ettei siittäjää ole ollenkaan. Paikat voi revetä, mutta ei välttämättä. Mutta miksi ei kannata lasta tehdä 13 vuotiaana? Ehkä siksi, että PERUSkoulu jää kesken, ei ole mahdollisuutta saada omaa asuntoa moneen vuoteen, lapsi jää isovanhempien hoidettavaksi ja tuskin 13 vuotias osaa taloutta edes hoitaa itse, ruuan laitto,laskut, siivous kaikki,kyllä 13 vuotiaan vanhemmat hoitaa vielä nämä jutut. En epäile etteikö 13 OSAISI hoitaa lasta mutta jaksamisesta en tiedä. Lisäksi lapsi tarvitsee muutakin kuin ruokaa ja kuivat vaipat,pitää pystyä KASVATTAMAAN lasta, siihen liittyy paljon muutakin. Uskon, ettei kukaan saa puhuttua ystävällesi järkeä, jos hän on päättänyt lapsen tehdä, luultavasti hän tekee sen. Ainoa vaihtoehto on että puhut ystäväsi vanhemmille, mutta luulen, että et tee sitä.

• kcksodoo

Aloittajalle että käske kaverisi ryhtyy lastenhoitajaksi 4 H : Kautta tai muuten. Ja odottaa omien hankkimista, kunnes on peruskoulu käyty ja mielellään ammattikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe