Kuinka paljon pottuämpäreitä pitää kastella. Ei saa olla märkänä, pitää olla kosteana.Ämpäreissä on neljä reikää ja noin viisi senttiä lekasoraa pohjalla. Espoossa potut. Varret nyt n 30cm, Sopivasti ei mielestäni ole vastaus tähän pulmaan.
Ämpäripottujen kastelu parvekkeella.
1
102
Vastaukset
- Pioni
Lecasora päästää veden helposti läpi, se on hyvä juttu. Itse kastelin niukasti kukintaan saakka. Sormi multaan n. 2 cm. Jos on kostea, ei vettä, jos kuiva, kastele reilusti, niin että hetken aikaa koko ämpärin multapinta on veden peitossa. Kun vesi on imeytynyt, liika vesi tulee aukoista pois. Ei tarvitse jokapäiväistä kastelua, ellei paikka ole suorassa auringossa.
Omat pottuni kovat kukkineet toista viikkoa, varret tosin hirmuisen pitkät. Eka potut jo syötiin. Ämpärissä multaa oli enää vain kourallinen, kaikki oli kulunut kahden siemenperunan tarpeisiin uusien kasvattamiseksi. Siksi olen nyt lisännyt kastelua joka aamuiseksi, sama menetelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299