Naisen käyttäytyminen

R.s6

Ei voi kun ihmetellä. Eli puolisen vuotta sitten koitin iskeä erästä naista jonka olen jo kauan tuntenut. No en onnistunut, nainen suuttuikin minulle vaikka mielestäni mitään väärää en tehnyt. Tai no, jos se oli väärin että häntä yritin, mutta hän on aina vain todella kummallinen minua kohtaan. Minä ymmärrän kerrasta, pakit kun tulee niin se on siinä, en rupea roikkumaan, mutta tää nainen jotenkin haluaa vihoitella minulle kokoajan. Olen yrittänyt moikata häntä mutta aina kun menen lähelle niin hän lähtee pois. Joka kerta. Ei edes ystävällisyys hänelle kelpaa, ja en todellakaan ole häntä yrittämässä enää millään tavalla. FB:ssä ollaan oltu kavereita mutta nyt hän poisti minut sieltäkin! Mitään en ole hänelle siellä koskaan kirjoitellut eli miksi vtussa piti minut poistaa kavereistakin??

Voiko tosiaankin nainen olla vihaisena siitä että joskus viimevuonna häntä koetin iskeä. Siis vihoitella vaikka kuinka kauan? Ja hän oli ihan vanha tuttu, jollain tapaa kaverikin, mutta ei todellakaan enää.

Onko tässä joku logiikka? Ja EN ole ollut häntä vonkaamassa tän YHDEN iskuyritykseni jälkeen. Enkä tule koskaan yrittämäänkään mutta olisi nyt ihan kiva olla väleissäkin.

13

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Miksi et kysyisi häneltä suoraan? Kerrot, että haluat vaan olla ystävä yms.

Pistää vaan mietityttämään, että miten sinä koitit iskeä? Onko nainen saanut traumoja sinusta :D

• §§§§§

Kummallisuus tai vihaisuus?voi olla väärinkäsityksiä tai väleihinne sekaantuneen jonkun tuttavan, ilkeän sellaisen, paskapuheista johtuvaa. Tuli tää vain mieleen. Tuskin kukaan iskemisyrityksestä huonoa ajattelee. Päinvastoin.
      Jos et törkyviestejäkään ole perään laitellut.

• R.s6

No joo, tän naisen kavereista yks on todella kateellinen ja kiero ihminen josta ei oikein kukaan pidä. Hän saattaakin levitellä mitä vaan paskapuheita, on muutenkin sairaalloisen kiinnostunut muiden ihmisten asioista. Hän oli muutenkin suuresti sitä vastaan että minulla olisi tämän naisen kanssa jotain.

• Naisen neuvo

Tunnevammainen nainen saattaapi olla. Älä välitä.

• yksioletus

Se tyyppi varmaan pelkää sua, kuulostaa siltä että tykkää mutta pelkää. Joku tunnevammainen vajukki siis suurella todenäköisyydellä. Pohjimmiltaan varmaan pelkää torjuntaa, olet ehkä näytellyt hänen elämässä tärkeää roolia. Jotkut vaan on tommosia ihmehiippareita. Saattaa pelätä ettei osaa käyttäytyä riittävän hyvin seurassasi, sekin on vaihtoehto on olemassa.

Tai ehkä sillä on jotakin alitajuisia pelkoja, tilannehan voi muuttua ajan kanssa, jos se nainen pääsee eroon niistä peloistaan. Sitten se varmaan moikkaa sulle iloisesti! ( tuskin se ainakaan epäilee että yrittäisit iskeä sitä, miehethän aina vähän flirttailee naisille, eikä se tarkoita mitään sen ihmeempää, ellet sitten ole vapaa)

• Miks kelaat koko asiaa? ;)

• R.s6

No pidän siitä naisesta ja olin todellakin aidosti hänestä kiinnostunut silloin. Jos hän joskus haluaisi jutella kanssani niin olisin ainakin avoin. En ainakaan häntä torjuisi.

• hanki elämä
        R.s6 kirjoitti:

No pidän siitä naisesta ja olin todellakin aidosti hänestä kiinnostunut silloin. Jos hän joskus haluaisi jutella kanssani niin olisin ainakin avoin. En ainakaan häntä torjuisi.

Olet ilmeisesti tyhmä, kun et ymmärrä vinkeistä pysyä kaukana ja niitä vihjeitä on varmasti tullut monia. Nyt hän pitää sinua tyhmänä ja lisäksi ärsyttävänä.

• R.s6

Tarkennan vielä että en ole häntä yritellyt kuin sen yhden kerran ja siihen se jäi. Hän muuttui jotenkin kummalliseksi, reagoi todella voimakkaasti aina kun ollaan samassa paikassa. En tiedä oliko pelkoa, inhoa vai mitä mutta todella jännittyneeksi nainen menee aina kun satutaan samoilla mestoille.

Haluaisin vain olla väleissä hänen kanssaan kuten ennenkin. Ennen iskuyritystäni oli kauan aikaa pientä flirttiä ja hän kiusoitteli minua ja hänellä oli hauskaa seurassani.

Ei kahden ihmisen välit voi todellakaan mennä pilalle sen takia että kerran koitin iskeä häntä! Eihän siinä nyt järkeä ole! Se jännite mikä välillämme on vieläkin on todella voimakas.

• Nämä tuli mieleen

Minä olettaisin niin, että naisella on ollut kanssasi omasta mielestään harmitonta flirttiä, jonka sinä olet käsittänyt väärin. Iskuyrityksesi on tullut hänelle täytenä yllätyksenä, joten hän on halunnut ottaa sinulta kaikki luulot pois tuolla torjuvalla käytöksellä. Jos jatkaisi kanssasi entiseen tapaan, sinähän voisit vaikka alkaa elätellä toiveita uudestaan hänen suhteensa. Tosin tuo suuttuminen kuulostaa hieman ylireagoinnilta, jos kerran olitte kavereita. Tietyn etääntymisen ymmärrän, jos hän on ollut yllättynyt tilanteesta ja kokenut sen jotenkin ahdistavana. On ehkä myös pettynyt, että kun "harmiton" mieskaveri alkaa iskeä ja "pilaa" kaverisuhteen.

• 09 887766225

Olen nainen. Olen pettänyt jokaikisessä seurustelusuhteessani, sekä avioliitossani. Kuvittelen suhteen alussa, että tästä tulee erilaista. Rakastan toista niin paljon, että minun ei tarvitse pettää. En ole loppupeleissä tässä koskaan onnistunut.
      Suhteeni ovat kestäneet muutamasta kuukaudesta yli kuuteen vuoteen ja, jos suhteen alussa en ole pettänyt kumppania, niin viimeistään siinä vaiheessa, kun olen kumppaniini kyllästynyt, mutta en osaa erota.
      Toistan samaa kaavaa. Olen aina toistanut. Ensimmäinen vakituinen seurustelusuhteeni 15-vuotiaana kesti muistaakseni 5kk ja päättyi siihen, että menin sänkyyn poikaystäväni veljen kanssa. Ja siitä lähtien olen toiminut samalla kaavalla. Nyt olen yli 40v.
      En tiedä, mistä tämä johtuu. En osaa olla muutenkaan. Ehkä, jos osaisin jättää kumppanini ajoissa, minun ei tarvitsisi käyttäytyä niin, että minut jätetään. Tämäkään ei aina onnistu, sillä aina minua ei ole jätetty, mutta kun olen lähdössä suhteesta on minulla jo uusi seurustelukumppani valmiina.
      En pysty luottamaan kehenkään, enkä myöskään itse käyttäydy niin, että minuun kannattaisi luottaa.

• Anonyymi

suomalainen nainen 50 -60 @ovat uskomattoman tärkeitä. Tänään Helsingissä olin kysymässä tietyn tien nimeiä.... ja vastasi ilkeällä äänellä ei ole aikaa. olen aikaisemminkin huomannut että vanhemmat naiset ei ole opetettu olemaan kohteliaita. Ei ihme että suurin osa suomalaisista 60 vuotiasta naisista on eronneita tai jätettyjä. nuoret ja suomalaiset miehet sen sijaan ovat kohteliaita ja avuliaita eli kaiken ikäiset miehet. suomalaiset naiset yli 50 ja alle 70 on ihan aitoja Harppuja. suu pielet aina alas päin ja usein kuulee julk.kulku neivoissa tai kahviloissa miten tämän luokan naiset on kauheita. ei mitään käyttämistä..

• Anonyymi

Jep ja sitten on se kauhea sillin lemotus. 🤮

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe