Heipsan,
Asepalvelus jäi aikoinaan kesken jalan hajottua palveluksessa. Sittemmin tullut lykkäystä pariin otteeseen, mutta nyt pääsi tuorein jälkitarkastus unohtumaan inhimillisistä syistä. Asia muistui mieleen, kun poliisilta tuli kirje, jossa ilmoitettiin minun olevan etsintäkuulutettu.
Olen lähdössä viikon pituiselle matkalle tulevana tiistaina ja aloinkin miettimään, kuinka tuon reissun kanssa oikein käy? Kirjeessä ilmoitetaan seuraavan jälkitarkastuksen olevan vasta keskiviikkona, ja etsintäkuulutus poistuu kirjeen mukaan vasta kun asia on hoidettu. Aion toki soittaa heti maanantaina aluetoimistoon / poliisille, mutta onkohan tässä nyt vaarana, että tuo etsintäkuulutus estää reissuni? Onnistuuko tuon kuulutuksen peruminen mitenkään ilman jälkitarkastusta?
Etsintäkuulutus (asepalvelus) ja matkustaminen
hmm4
1
392
Vastaukset
- ggg.
Estää. Hoida asiasi äkkiä kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022