Olen nyt 9 vuotta seurustellut toisella paikkakunnalla olevan naisen kanssa.
Hänen lapsensa haluaisivat muuttaa minun taloon asumaan mutta heidän äitinsä on jostakin syystä kiinni vanhaan kotiinsa.
Olen vuosia tukenut tätä asumista rahallisesti (6000-8000€/v).
Lisäksi olen korjannut ja huoltanut taloa jatkuvasti.
Nyt kun taantuma purasee kaikkia tilanne kärjstyy kun minulla yksinkertaisesti loppuu raha ja voimat pitää yllä 2taloa.
Lisäksi kumppanini talossa on lämmitysjärjestelmä hajalla (kattila halki) joten kuumaa vettä ei tule, tämän lisäksi alapohjassa on massiiviset vesivahingot.
Tuntuu että se olen minä joka pitää säästää kaikesta mahdollisesta että muut voivat pitää elintason ennallaan.
Joenkin alan kyllästymään tähän touhuun, pitäisikö lyödä kintaat nurkkaan ja antaa asian olla?
Väsynyt
Mitä mieltä tilanteesta.
1
215
Vastaukset
- selvä juttu
Kerrot naisellesi miten asia on, ja lopetat sen rahan syynäämisen sinne toisaalle. Sitten on hänenkin pakko järkiintyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309