Sivusilmällä pakettitaloja kattelleena, olen miettinyt että miltä se näyttää todellisuudessa verrattuna esitteisiin.. elikkä millainen talo näyttää hyvältä ja millainen ei?
Minkä näköinen ei ole hyvä?
3
121
Vastaukset
- makuasioita
Eikä se selviä kuin katsomalla. Kaikilla toimittajilla on talonäytöksiä ja valmiita referenssi kohteita, ei muuta kun tutustumaan.
Minun mielestä kuitenkin älvsbyhuussin tyyliset halvimmat peruspakettitalot näyttävät ihan navetoilta. Pienet ikkunat joita on vähän, neliskanttinen talo, ei lippoja, pystylaudoitus, avoräystäät, matala harjakatto, rossipohja jne.
Sisältä tosin niistäkin saa tekemällä ihan kivan näköisiä, mutta on sillä ulkonäölläkin merkitystä.- mkvjv
ei se pelkkä vaakalautakaan pelkästään omaa silmää tyydytä
- rakentaja 1234
Minusta näyttävä talo on aina 1,5krs:sta tai nostetulla katolla esim. käyttöullakko.
Isot ikkunat pitää olla, yksityiskohdat ja symmetrisyys sekä supusuhtaisuus tekee talosta kivan näköisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309