Olen yli 50-vuotias eronnut sinkkunainen, joten minulla on aika hyvä kokemus- ja näkemysperspektiivi. Monet ns. kunnolliset suomalaiset miehet jotka etsivät seuraa, kumppania ym. eivät ole kiinnostuneita seksistä tai jopa pelkäävät sitä, tai ainakaan sitä ei pitäisi harrastaa kovin usein. Syöminen tai juominen tuntuisi olevan heille tärkeämpää kuin seksi. Ja usein sen näkee myös ulkomuodosta :-(
Nuorena oli ihan yleistä, että kaikki vonkasivat ja seksi tuntui olevan ihan yleinen ja ensisijainen päämäärä. Nykyäänkin osalla miehistä, mutta on hämmästyttävän paljon sellaisia, jotka suorastaan säikähtävät, jos heidän kanssaan alkaa keskustella "riittävästä" seksistä. Eivät edes kysy, mitä se riittävä tarkoittaisi minun mielestäni käytännössä. Kyllä minulle riittäisi hyvin muutaman kerran viikossa tai edes kerran viikossa.
Tasapainoisen suhteen löytäminen tuntuu kovin vaikealta. Ensin pitäisi olla persoonoina puolin ja toisin kiinnostuneita toisistamme ja sitten seksi-innokkuudenkin pitäisi kohdata. Jos suhteessa on yhtään mitään muuta, se näyttäisi tarkoittavan sitä, että seksiä on vähän tai ei ollenkaan. Tai sitten olisi tarjolla pelkkiä seksisuhteita. Minulle ei kuitenkaan riitä pelkkä mekaaninen suoritus vaan siinä pitää olla edes jonkin verran myös tunnepuolta taustalla ja mieluiten myös älyllistä puolta. Olenkohan liian vaativa?
Te miehet, joista nyt tuntuu, että kalikka kalahtaa, kirjoitatte tietysti, että olen joku ruma luuska joka elää puutteessa ja se on minulle ihan oikein. Niin täällä kaikki aina tekevät, valitettavasi keskustelujen taso on usein juuri tuota luokkaa. Senkun kirjoitatte, jos se tekee jonkun onnelliseksi, se ei minua liikuta. Voisin vielä sanoa siihen, että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Olen hyväkuntoinen, hoikka, kuulemma kaunis, virtaa riittäisi vaikka mihin. En oikein tunne itseäni ns. puumaksikaan. En kyllä kärsi puutteestakaan, kun osaan kyllä elää ilman seksiäkin, mutta sitten kun taas on hyvää seksiä, muistan kuinka nautinnollista se on. Ei kiinnosta käyttää irtomiehiäkään, kun niiden kohdalla ei ole tunnepuolta.
Pelkäävätkö miehet seksiä?
75
1411
Vastaukset
Ei pelätä. Naiset pelkää tavata miehiä.
- antti.
Jos nainen on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tai liian vanha kuten yli 35-vuotias niin monia ajatus pelottaa.
- onnelli-seksi
antti. kirjoitti:
Jos nainen on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tai liian vanha kuten yli 35-vuotias niin monia ajatus pelottaa.
Aloittaja voi olla liian vanha sulle mutta ei oman ikäisilleen miehille ja niiden seksipelkoahan se just näyttää ihmettelevän.
- Kallevi57
onnelli-seksi kirjoitti:
Aloittaja voi olla liian vanha sulle mutta ei oman ikäisilleen miehille ja niiden seksipelkoahan se just näyttää ihmettelevän.
Olen yli 50-vuotias mies ja pidän vastenmielisenä oman ikäisiäni naisia. Harrastan seksiä ainoastaan alle kolmekymppisten kanssa. Välillä sorrun hieman vanhempiin kuivempina kausina mutten ikinä yli nelikymppisiin.
- kasvihuoneilmiö
Kallevi57 kirjoitti:
Olen yli 50-vuotias mies ja pidän vastenmielisenä oman ikäisiäni naisia. Harrastan seksiä ainoastaan alle kolmekymppisten kanssa. Välillä sorrun hieman vanhempiin kuivempina kausina mutten ikinä yli nelikymppisiin.
Kysytkö paperit, vai mistä tiedät iän?
- onnelli-seksi
Kallevi57 kirjoitti:
Mitähän ne alle kolmekymppiset näkee sussa? Paksulla lompakolla houkuttelet heitä? Vai ostatko kaiken seksisi? Mä en tuollaista miestä huolisi.
- Kallevi57
kasvihuoneilmiö kirjoitti:
Kysytkö paperit, vai mistä tiedät iän?
Lähestyn nuoria naisia ja kysyn ikää, jossain kohtaa keskusteluamme. Välillä sorrun vanhempiin naisiin, jotka näyttävät nuorekkaammilta. Näytän myös ikäistäni nuoremmalta koska kuntoilen säännöllisesti ja ruiskutan botoxia kasvoihini kaksi kertaa vuodessa (minulla on tähän varaa).
Ei ole salaisuus, että suurin osa suomalaisista naisista on maksullisia naisia. He siis haluavat miehen, josta voi taloudellisesti hyötyä.
Minulla on aina kalliit merkkivaatteet ja ajan kalliilla autolla. Käytän myös Rolexia, kultaketjua sekä muutamaa kallista kultaista sormusta.
Tiedän rahojeni olevan käyttökelvottomia kun kuolen ja otankin Ann Nicole Smithin entisestä J. Howard Marshallista ja Hugh Hefneristä mallia.
Vaikka naiseni on poikkeuksetta maksullisia (he hyötyvät minusta rahallisesti), kalliita ravintoloita, yhteisiä ulkomaan matkoja minun maksamani, ostan vaatteita ja meikkejä naisille, maksan naisten vuokria ja autan rahallisesti. Haluan heidän myös pukeutuvan haluamallani tavalla, joten ostan kalliita vaatteita heille mielelläni. Eivät he itseään kuitenkaan missään virallisesti myy. Harrastavat toki s*ksiä muiden kanssakin kuten teen minäkin. Usein muut miehet on sitten näitä nuorempia komeampia. Olen itsekin tosin ikäisekseni komea enkä tarvitse mitään vanhaa useasti synnyttänyttä ryppyistä naista. - Kallevi57
onnelli-seksi kirjoitti:
Mitähän ne alle kolmekymppiset näkee sussa? Paksulla lompakolla houkuttelet heitä? Vai ostatko kaiken seksisi? Mä en tuollaista miestä huolisi.
Jos olet yli kolmekymppinen tai vaikka olisit allekin minäkään en varmasti sinua huolisi. Pidän seksuaalisista ja avoimista kauniista naisista. En kurppamaisista, jotka kitisevät. Lue vastaukseni aiempaa. Suurin osa suomalaisista naisista ovat maksullisia eli he haluavat miehestä taloudellista hyötyä. Tarjoan heille tätä rahallista hyötyä koska iästäni johtuen tämä on pakollista. Tykkään tosin muutenkin hemmotella naisia koska minulla on varaa tähän.
- maksulliset naiset
Kallevi57 kirjoitti:
Jos olet yli kolmekymppinen tai vaikka olisit allekin minäkään en varmasti sinua huolisi. Pidän seksuaalisista ja avoimista kauniista naisista. En kurppamaisista, jotka kitisevät. Lue vastaukseni aiempaa. Suurin osa suomalaisista naisista ovat maksullisia eli he haluavat miehestä taloudellista hyötyä. Tarjoan heille tätä rahallista hyötyä koska iästäni johtuen tämä on pakollista. Tykkään tosin muutenkin hemmotella naisia koska minulla on varaa tähän.
Kiitos vinkeistä Kallevi57.
Miksi en tosiaan käyttäisi rahojani saadakseni nuorempia naisia? Naisethan siis nämä vanhemmatkin suomalaiset on aina kokemukseni perusteella olleet maksullisia.
Minun kohdalla tuo ei pidä paikkaansa. Silloin harvoin kun tapaan kiinnostavan miehen, jonka tapaan toisen ja kolmannenkin kerran ja päästään seksiin asti, joudun sen jälkeen usein olemaan se aloitteellisempi osapuoli.
Kirjottelin yhden ihan fiksun oloisen miehen kanssa puolisen vuotta, aiheina kaikki mahdollinen, ei tavattu kertaakaan, mutta kun kirjoitin seksistä, ihan yleisellä tasolla, hän säikähti ja vastasi, että hän ei ole "se oikea" ja lopetetaan kirjoittelu tähän. Muutamat muutkin ovat olleet laaja-alaisesti keskustelutaitoisia ja -haluisia, kunhan vain ei käsitellä seksiä.
Ei kai seksi minun kanssani voi olla kovin kamalaakaan, kun exäni vonkasi minulta loppuun asti ja piti minua fyysisesti ihanana.- vikke2
En ole miehenä pelänny seksiä, päinvastoin olen aina saanu sitä liian vähän, olen myös uskaltanu seksistä kirjotella, vaikka mitä, kaikella tavalla.
- 32532235
Vanhemmiten mielenkiinto seksiä kohtaan hiipuu miehillä. Ei siinä sen kummempaa ole.
Miksi kuitenkin aika monet vanhemmat miehet haluaa nuoria naisia, jotka voisi olla heidän tyttäriään? Eikö heidän kanssaan haluta harrastaa seksiä?
- M_kolmissakymmenissä
itse.nainen kirjoitti:
Miksi kuitenkin aika monet vanhemmat miehet haluaa nuoria naisia, jotka voisi olla heidän tyttäriään? Eikö heidän kanssaan haluta harrastaa seksiä?
Vaikutat kyllä kivalta naiselta, enkä nyt pahalla tarkoita, mutta vanhemmat naiset eivät ole yhtä seksikkäitä kuin nuoremmat. Ero on suuri nuoren ja vanhemman välillä. Itse olen vielä suht nuori, mutta ei kyllä yhtään tee mieli mitään yli viisikymppistä, alle 40 pitää olla ja mieluiten alle 30. Tiedostan kuitenkin, että sitten kun itse olen viisikymppinen tai vanhempi, voivat samanikäiset naiset näyttää jo oikeinkin pantavilta.
- onnelli-seksi
M_kolmissakymmenissä kirjoitti:
Vaikutat kyllä kivalta naiselta, enkä nyt pahalla tarkoita, mutta vanhemmat naiset eivät ole yhtä seksikkäitä kuin nuoremmat. Ero on suuri nuoren ja vanhemman välillä. Itse olen vielä suht nuori, mutta ei kyllä yhtään tee mieli mitään yli viisikymppistä, alle 40 pitää olla ja mieluiten alle 30. Tiedostan kuitenkin, että sitten kun itse olen viisikymppinen tai vanhempi, voivat samanikäiset naiset näyttää jo oikeinkin pantavilta.
Aloittajahan ois jopa nuori jollekin 6-kymppiselle. Eikö sen ikäiset enää halua tai kykene? Ne taas ei kuitenkaan enää saa mitään 3-kymppisiä, jos ei ole niinistöjä.
- Kokenut M52
Ei se seksi, mutta jos alusta asti on selvää että nainen haluaa jotain enemmän niin useimmilla miehillä seksihalut hiipuu...
Entäs kun ne miehet haluaa sitä jotain muuta, mutta eivät seksiä? Treffaillaan ja pidetään yhteyttä, halataankin, mutta ei seksiä?
Minun mielestäni suhteeseen kuuluu seksi.
Sellaisiin irtojuttuihin ei ole tarkoituskaan lähteä, joissa on kysymys ihan pelkästä seksistä. Kun pystyn hyvin olemaan ilmankin eikä ole kysymys siitä, että olen "puutteessa", ei ole tarvetta toimia tuollaisten miesten "tyhjennysastiana".
En kuitenkaan halua naimisiin enkä avoliittoon, vaan löytää fiksun ja mukavan miehen, jonka kanssa tapaillaan tarpeeksi usein, tehdään kaikkea hauskaa ja mielenkiintoista ja harrastetaan myös seksiä. Monet miehet tuntuvat haluavan ihan samaa, mutta harvoin ja ilman seksiä tai vähemmän seksiä.
Pitäisikö minun ottaa erikseen seuramies ja erikseen panomies, jos noita ominaisuuksia ei löydy yhdestä henkilöstä?- kisuuuu
itse.nainen kirjoitti:
Entäs kun ne miehet haluaa sitä jotain muuta, mutta eivät seksiä? Treffaillaan ja pidetään yhteyttä, halataankin, mutta ei seksiä?
Minun mielestäni suhteeseen kuuluu seksi.
Sellaisiin irtojuttuihin ei ole tarkoituskaan lähteä, joissa on kysymys ihan pelkästä seksistä. Kun pystyn hyvin olemaan ilmankin eikä ole kysymys siitä, että olen "puutteessa", ei ole tarvetta toimia tuollaisten miesten "tyhjennysastiana".
En kuitenkaan halua naimisiin enkä avoliittoon, vaan löytää fiksun ja mukavan miehen, jonka kanssa tapaillaan tarpeeksi usein, tehdään kaikkea hauskaa ja mielenkiintoista ja harrastetaan myös seksiä. Monet miehet tuntuvat haluavan ihan samaa, mutta harvoin ja ilman seksiä tai vähemmän seksiä.
Pitäisikö minun ottaa erikseen seuramies ja erikseen panomies, jos noita ominaisuuksia ei löydy yhdestä henkilöstä?Erikseen seura- ja panomies on hyvä vaihtoehto, paitsi se seuramies on kummiskin mustis siitä panomiehestä, usko pois :)
kisuuuu kirjoitti:
Erikseen seura- ja panomies on hyvä vaihtoehto, paitsi se seuramies on kummiskin mustis siitä panomiehestä, usko pois :)
Siksi niiden pitäisi mielellään olla yhdessä ja samassa miehessä tai sitten niiden ei pidä tietää toisistaan. Sellaista kumppaniahan useimmat etsivät, että kaikki puolet on yhdessä ihmisessä, ja sellaiselle on olemassa oma nimityskin: se oikea. Sitä on vain niin vaikea löytää.
- Mies, Hki
Missähän ne seksiä haluavat naiset mahtavat piileskellä?
- Mies, myös hiki
Eivät uskalla tulla esile, koska yhteiskunta ja yleinen mielipide tuomitsee sellaisen naisen joka käyttäytyy seksiasioissa kuin mies.
Seksi seksinä, ei minua kiinnosta kuinka monen kanssa nainen on vällyjä pöllytellyt, jos meillä homma toimii hyvin. Niin kuin jo kirjoitin, minä olen yksi sellainen enkä piileskele missään. Tunnen myös muita samanlaisia. Tunnen myös sellaisia naisia, joita seksi ei ole koskaan kiinnostanut. Usein kai oletetaan, että miehet ovat kiinnostuneempia kuin naiset ja naiset vastustelevat.
Seksistä nauttivat miehet sen sijaan taitavat piileskellä jossain.Mies, myös hiki kirjoitti:
Eivät uskalla tulla esile, koska yhteiskunta ja yleinen mielipide tuomitsee sellaisen naisen joka käyttäytyy seksiasioissa kuin mies.
Seksi seksinä, ei minua kiinnosta kuinka monen kanssa nainen on vällyjä pöllytellyt, jos meillä homma toimii hyvin.Heh, minä taidan tosiaan toimia seksiasioissa vähän niin kuin mies, paitsi en etsi seuraa niin kuin miehet tai lähde irtonumeron matkaan pelkkä seksi mielessä. Mutta silloin kun minulla on vakikumppani, teen usein aloitteen, jos mies ei satu ehtimään ensin. En myöskään makaa lahnana alla, ja sekös on joskus hämmästyttänyt jotakuta miestä.
Monet naiset on kasvatettu kuvittelemaan, että kunnollinen nainen ei nauti seksistä. Sääliksi käy. Seksi on parasta mitä ilman vaatteita voi tehdä.
Ei kuitenkaan pidä unohtaa sitä tunnepuolta. Se ei ole pelkkä mekaaninen suoritua, vaan usein se on parasta silloin, kun suhde on vakiintunut niin, että on oppinut tuntemaan toisen ja toisen tarpeet ja ominaisuudet.Seksiä haluavat, seksiin kykenevät ja seksistä pitävät yli 5-kymppiset miehet sen sijaan piileskelevät jossain. Vai ovatko varattuja? Moni varattu olisi ollut kiinnostunut minusta ja etsinyt seikkailuseuraa, mutta tähän asti olen ajatellut, että vapaitakin on tarpeeksi. Ehkä varatuilla miehillä olisi kuitenkin seksiä tarjolla yli oman tarpeen, jos kotona ei pääse antamaan tarpeeksi?
- Mies, Hki
itse.nainen kirjoitti:
Seksiä haluavat, seksiin kykenevät ja seksistä pitävät yli 5-kymppiset miehet sen sijaan piileskelevät jossain. Vai ovatko varattuja? Moni varattu olisi ollut kiinnostunut minusta ja etsinyt seikkailuseuraa, mutta tähän asti olen ajatellut, että vapaitakin on tarpeeksi. Ehkä varatuilla miehillä olisi kuitenkin seksiä tarjolla yli oman tarpeen, jos kotona ei pääse antamaan tarpeeksi?
Jään vähän alle viidenkymmenen. Viriliteettiä ja monipuolisuutta riittää ilman kemikaaliapua. Se halukas vakioseura (itse eronnut ja vapaa) vain loistaa poissaolollaan.
- vikke2
Olipa hyvä otsikko, tulikin vähän vauhtia, onhan se nyt ihme ettei miestä löydy, ethän sinä muuta kaipaa kun ihan normaalia, tunteita hellyyttä kivaa yhdessäoloa ja seksiä, sitä samaa mieskin kaipaa, kun nämä asiat on kohdalla niin sitten ihanaa seksiä, tai seksiä ensiksi ja sit nää muut asiat. Siinä sinä voit olla oikeassa että varatuilla miehillä olisi seksiä tarjolla yli oman tarpeen, kun ei niin pääse kotona panemaan mutta sellaiset miehet usein hyväksyy rooliaan niinkuin esimerkiks minä, siksi minä en ymmärrä niitä vapaita miehiä, vai pelätäänkö sitä omaa suorituskykyä silloin kun oikein seksiä pyydetään, ettei silloin seisoskaan, se on noloa miehelle. Mies on itsevarmempi kun mennään täkin alle kun ei ole varma saako sitä pillua ja joutuu tekemään siitä vähän työtä, hyvin mielenkiintosta sellaista.
- onnelli-seksi
Miehet taitaa kulkee onnensa ohi. Aloittajahan on kaikesta päätellen oikea unelmanainen. Sitäkö miehet pelkää että se on liian hyvää ollakseen totta?
- Mies, Hki
onnelli-seksi kirjoitti:
Miehet taitaa kulkee onnensa ohi. Aloittajahan on kaikesta päätellen oikea unelmanainen. Sitäkö miehet pelkää että se on liian hyvää ollakseen totta?
Jos se "onni" ei sano ajatuksistaan/tunteistaan/haluistaan mitään, ohi tuleekin kuljettua. Telepatia taitaa olla harvojen harrastus, jos ylipäätään kenenkään.
Mies, Hki kirjoitti:
Jos se "onni" ei sano ajatuksistaan/tunteistaan/haluistaan mitään, ohi tuleekin kuljettua. Telepatia taitaa olla harvojen harrastus, jos ylipäätään kenenkään.
Kun olen tutustunut johonkin mieheen ja ollaan tapailtu, niin kyllä minä kerron ajatuksistani, tunteistani, haluistani jne. aivan avoimesti.
En minä ole liian hyvää ollakseni totta. Etsin ihan vakavissani miestä, jolla olisi samantyyppiset halut ja tarpeet kuin itsellänikin. Sellaista, jonka kanssa olisi hyvä olla ja jolla olisi hyvä olla minun kanssani. Jokunen upaava alku on ollutkin, mutta jos mies on ollut muuten mukava, hän ei olekaan niin kiinnostunut seksistä ja jos on kiinnostunut seksistä, ei ole muuten mukava.- Mies, Hki
itse.nainen kirjoitti:
Kun olen tutustunut johonkin mieheen ja ollaan tapailtu, niin kyllä minä kerron ajatuksistani, tunteistani, haluistani jne. aivan avoimesti.
En minä ole liian hyvää ollakseni totta. Etsin ihan vakavissani miestä, jolla olisi samantyyppiset halut ja tarpeet kuin itsellänikin. Sellaista, jonka kanssa olisi hyvä olla ja jolla olisi hyvä olla minun kanssani. Jokunen upaava alku on ollutkin, mutta jos mies on ollut muuten mukava, hän ei olekaan niin kiinnostunut seksistä ja jos on kiinnostunut seksistä, ei ole muuten mukava.Itselläni yleensä kaatuu jo siihen tutustumiseen. Joskus hyvin harvoin huomaa viihtyvänsä jonkun kanssa, mutta sitten ei näe tätä enää tai näkee jonkun toisen kanssa. Eipä siinä sitten edistytä.
- Taittaa olla
niitä naisia joita ei yksi mies pysty tyydyttämään.
Hyökkäävä nainen on pelottava. Se on jollain tavalla maskuliinista jos nainen alkaa puhumaan seksistä ja panemisesta. Nainen antaa myös tällä tavalla kuvan, että on lutka, ja jakanut tavaraansa.
Kyllä siinä äkkiä alkaa pelottamaan.Miksi kuvittelet, että olisin hyökkäävä? En ala puhua seksistä ja panemisesta. Treffeillä ja tutustuessa odotan miehen aloitetta. Sitten kun on oltu yhdessä vähän pitempään ja harrastettu seksiä, teen aloitteen tai ainakin annan vihjeen että tekisi mieli. Sitähän monet miehet kertoo toivovansa, että naisenkin tekisi joskus mieli ja hän ilmaisisi sen. Eikö mieskin ole imarreltu siitä, että hän on naisen mielestä haluttava?
- Mies, myös hiki
Itselleni tuollainen nainen on helpottava (pun intended). Oikeasti vittumaista yrittää puhua seksistä ja panemisesta siveydensipulin kanssa, vaikka se sipuli olisikin vällyjen välissä sitten oikea syöjätär.
Eikä itselleni ainakaan tule kuva lutkasta, vaan itsevarmasta naisesta. Eikä mikään ole seksikkäämpää kuin itsevarmuus.
"Jakanut tavaraansa" kuulostaa siltä, että nainen antaa ja mies ottaa. Joka taas kuulostaa siltä, että mies nauttii ja nainen kärsii. Mikä taas kuulostaa avustetulta masturboinnilta. Joka taas antaa tuolla tavoin ajattelevasta miehestä runkkarin kuvan. - seksihullu3
itse.nainen kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että olisin hyökkäävä? En ala puhua seksistä ja panemisesta. Treffeillä ja tutustuessa odotan miehen aloitetta. Sitten kun on oltu yhdessä vähän pitempään ja harrastettu seksiä, teen aloitteen tai ainakin annan vihjeen että tekisi mieli. Sitähän monet miehet kertoo toivovansa, että naisenkin tekisi joskus mieli ja hän ilmaisisi sen. Eikö mieskin ole imarreltu siitä, että hän on naisen mielestä haluttava?
ON....ei mikään hyvä kun tämä että panettaa aamusta iltaan ja illasta aamuun
Loputtomiin... ei ole niin helppoa kuin luulisi!! - itemies
itse.nainen kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että olisin hyökkäävä? En ala puhua seksistä ja panemisesta. Treffeillä ja tutustuessa odotan miehen aloitetta. Sitten kun on oltu yhdessä vähän pitempään ja harrastettu seksiä, teen aloitteen tai ainakin annan vihjeen että tekisi mieli. Sitähän monet miehet kertoo toivovansa, että naisenkin tekisi joskus mieli ja hän ilmaisisi sen. Eikö mieskin ole imarreltu siitä, että hän on naisen mielestä haluttava?
Voi kun löytäisinkin kaltaisesi naisen..
- apua naiset!!
Omalta kohdaltani voisin sanoa että oma elämän kumppanini tappaa minusta kaiken seksuaalisuuden ja halut olemalla mieleltään kuin tuuliviiri ja ärähtelemällä milloin mistäkin mitä en ymmärrä itse. Ei tee mieli yrittääkään mitään muuta kuin selviytyä joka päivä aamusta iltaan ja haaveilla vaan sellaisesta elämän kumppanista joka antaisi kosketella ja pitää hyvänä muutoinkin kuin seksin aikana. Aikaisemmissa suhteissa olin kuin duracell-pupu ja naiseni ei pitänyt sitä olleenkaan huonona asiana vaan halusi itsekin seksiä. Haluaisin läheisyyttä ja hellyyttä vaikka olenkin mies ja ikääkään ei ole kuin 37v (henkinen yhteys puuttuu?)
- mies38.
Olis kyllä hienoa tavata nainen joka puhuu seksistä avoimesti. Netissä tai livenä jos mainitsee sanan seksi, nii naiset juoksee sänkyn alle tai ne luulee et on heti vonkaamassa pil.lua.
- Mies, Hki
En pelkää. Naiset sen sijaan tuntuvat pelkäävän, kun eivät pääse itse asiaan.
- Voishan nainen
esittää asiansa suoraa, tule meille saa panna mun pimppilooraa mitä sitä kainostelee tosiasioitten kanssa.
- pussywillow
Seksi kiinnostaa mutta ollut 27 vuotta saman miehen kanssa. Eii ikinä ollut muita. Itsetunto viemärissä
- pussywillow
Seksi kiinnostaa mutta ollut 27 vuotta saman miehen kanssa. Eii ikinä ollut muita. Itsetunto viemärissä
- Kesälomalainen
Nainen neljäviis ja saman rakkaan kanssa on jo tuherrettu17 kesäsestä läntien on tuttua turvallista ja ihanaa nami nami.
- Luluv
Jo kuudes vuosi ilman seksuaalista suhdetta. Sama mies on kuvioissa nykyisinkin, mutta hän ei kuulemma halua visvaa, räkää ja valkovuotoa, joka naisesta valuu. Lisäksi on maininnut minun olevan lehmä ja itsensä homo (muka leikillään, loukkaantuu verisesti, jos häntä homotellaan).
- Masokismiako?
Kummallisia suhteita otatte riesaksenne.
Pelkäävätkö ihmiset niin paljon yksinäisyyttä, että ovat mieluummin tuollaisessa huonossa suhteessa kuin yksin? En tajua miksi tuossa tilanteessa viitsitään enää olla yhdessä. Loukataan ja nälvitään toinen toistaan, nujerretaan toinen henkisesti ja pahimmassa tapauksessa myös fyysisesti?
Itse erosin kun en enää sietänyt sellaista, enkä kaikkea sitä muuta mitä liitossa oli. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Jospa maailma onkin sellainen, että kukaan ei löydä ketään eikä kenellekään ole tarjolla muita kuin huonoja suhteita? Kannattaisikohan vain hyväksyä se ja yksinolo?
- mek
otappa 30-40 mies niin ei pelkää seksiä niin hyvä tulee. Itse jo yli 50v mies ja ei tulisi mieleekään vaihtaa naista jonka kanssa jo yli 20v oltu kimpassa ja tiesetään mitä halittaa ja yksi lapsi jo 18v niin ei tulisi mieleenkään erota kun on paljon yhteisiä muistoja että silleen.
- eronnut itse
Ihan fyi: ei ne muistot erossa katoa.
- peloton?
Ei miehet yleensä seksiä pelkää, ehkä enemmönkin sen seurauksia ja ”käsityö” on aina parempi kuin huono pano.
Naisen ”tunnepuoli” ei tule miehestä vaan omasta päästä. Mistä se tulee, että tapaamiesi miesten pitäisi muuttua sinulle ”sopivaksi”?
Terve itsetunto rakennetaan itse. Ei sitä voi saada vaatimalla miehiltä ”tunnepuolta”.
Mitä kaikkea voikaan nähdä naisen ulkomuodoista?Itseltäni minä lähinnä sitä tunnepuolta kaipaankin. Enkä halua muuttaa miestä muuksi. Riittää että löydän miehen, josta pidän ja jota haluan seksimielessä. Tietysti toivon, että se mies myös "tykkäisi" minusta ainakin jonkin verran, mutta riittäisi että hänki haluaisi minua. Riittää että tavataan ja käydään sängyssä tarpeeksi usein. Jos vielä löytyy yhteistä mielenkiintoista puhuttavaakin, niin aina parempi. Mutta se ei ole ihan pakollista. Minulla oli kerran pelkkä seksisuhdekumppanikin, hänen juttujaan en jaksanut kuunnella, mutta hänen kanssaan oli hauskaa sängyssä tai metsässä tai missä ikinä tehtiinkin sitä. Seksiä oli tarpeeksi usein. Se loppui muista syistä.
- peloton?
itse.nainen kirjoitti:
Itseltäni minä lähinnä sitä tunnepuolta kaipaankin. Enkä halua muuttaa miestä muuksi. Riittää että löydän miehen, josta pidän ja jota haluan seksimielessä. Tietysti toivon, että se mies myös "tykkäisi" minusta ainakin jonkin verran, mutta riittäisi että hänki haluaisi minua. Riittää että tavataan ja käydään sängyssä tarpeeksi usein. Jos vielä löytyy yhteistä mielenkiintoista puhuttavaakin, niin aina parempi. Mutta se ei ole ihan pakollista. Minulla oli kerran pelkkä seksisuhdekumppanikin, hänen juttujaan en jaksanut kuunnella, mutta hänen kanssaan oli hauskaa sängyssä tai metsässä tai missä ikinä tehtiinkin sitä. Seksiä oli tarpeeksi usein. Se loppui muista syistä.
Itseltäni minä lähinnä sitä tunnepuolta kaipaankin.
➹ hyvä tarkennus
Riittää että löydän miehen, josta pidän ja jota haluan seksimielessä.
➹ tuohon en osaa uskoa jos tarkoitat vakia
Tietysti toivon, että se mies myös "tykkäisi" minusta ainakin jonkin verran, mutta riittäisi että hänki haluaisi minua. Riittää että tavataan ja käydään sängyssä tarpeeksi usein.
Jos vielä löytyy yhteistä mielenkiintoista puhuttavaakin, niin aina parempi. Mutta se ei ole ihan pakollista.
➹ järkeviä toiveita. Omalla kohdallani tuo ”haluaminen” riippuu vain naisesta. Ei se ole miehen ”päätettävissä”. Tietynlaiset naiset herättää halun toisenlaiset ei. Esim pihtaaminen vie minulta halut pitkäksi aikaa.
➹ tuolla asenteella saatat hyvinkin onnistua
Minulla oli kerran pelkkä seksisuhdekumppanikin, hänen juttujaan en jaksanut kuunnella, mutta hänen kanssaan oli hauskaa sängyssä tai metsässä tai missä ikinä tehtiinkin sitä. Seksiä oli tarpeeksi usein.
➹ ”panomiehet ei puhu eikä pussaa” on usein totta. Siinä sitten mitataan naisen sieto ja sopeutumiskykyä kun kaikkea ei voi saada.
- halukas mies
Hei itse nainen. Tee itsesi haluttavaksi. Oikealla pukeutumisella, oikealla asenteella, ole oma itsesi himoinesi, mutta älä tyrkytä itseäsi. Älä ole etäisen kova, vaan samalla kertaa hiukan salaperäinen ja pienillä vihjeillä viet asioita. Kyllä meitä halukkaita miehiä on paljon. Luulen, että jonkun asian teet väärin tietämättäsi.
Miehet pitävät minua haluttavana, mutta eivät aina ne, joita itse haluaisin. Enkä tyrkytä itseäni.
Mistä oikein luulet tietäväsi nuo oletuksesi?
Jos eivät halua, olkoot haluamatta. En jaksa välittää. Enkä usko, ettei näin suuressa maailmassa olisi ketään, jonka kanssa halut kohtaavat.
- Miehenä en pelkää
naisia enkä seksiä.On hienoa olla naisen kanssa jolle voi puhua ja myöskin keskustella.Rakastaa ja rakastella niin,että molemmat siitä nauttivat,silloin ei kysellä naisen ikää,kokemuksi ym. vaan nautitaan ja naaaaatitaaan
- kelpAisipa seksi
Olen suhteessa, rakastan miestäni ja hän minua. Mutta, minua haluttaa ja hänelle ei mikään taukoväli tunnu olevan liikaa: aloitetta ei tuea jos käyn kimppuun tai lähestyn hellemmin niin olen aina tunkeileva, on väärä aika tai paikka. En käsitä siis ollenkaan. Onneksi suihkuissa on nykysin hyvät paineet.
Ja joo, perheessä on lapsia, joten aina ei muutenkaan onnistu ni sitä suuremmal syyllä aina kun mahis ni ekis mieli! ja ymmärrän et voi väsyttää, mut ei se ny nii kauan kestä ja miten oikeesti oivalita unet seksinsijaan? Ehkä joskus, mut tää on enempi sääntö.
En oikeesti käsitä et miten nainen miestä viriilimpi ja miten ei seksi maistu ku sais? Olen kuullut valituksia lähinnä vain toisinpäin. Ja ei, vika ei ole ulkonäössä. Saan osakseni kyllä katseita ja kutsuja, toistaiseksi kuitenkin valinnut yksiavioisen polun.
Oliskos jotain halunherättäjävinkkejä....?- encephalon
Ikävää mutta totta...käyttäytymisensä osoittaa että on löytynyt toinen....
Sinussa kuitenkaan ole vikaa.. on nyt vain ihastunut jostain syystä
johonkin toiseen.. Hän vain näkee ruohon vihreämpänä.........
Ymmärtänyt kaikkia sanoja
Miehesi voi olla hyvinkin viril ihastuksensa kanssa!!
Menneitä haluja on vaikea herättää.. Vähiten nämä ns tyhjäntoimittajat
Familjeterapeutit
Toivon sinunlaisellesi naiselle paremman vaihtoehdon kuin Suihkun..;)
Tunnen kyllä itseni nyt enemmän ilontappajaksi kuin neuvojaksi
Totuutta aina vittumainen sanoa. - kelpAisiko seksi
encephalon kirjoitti:
Familjeterapeutit
Totuutta aina vittumainen sanoa.Alusta asti on ollut haluttomapi kuin minä, luulin sen muuttuvan ajan myötä ja ehkä vähän parannusta tapahtunutkin, mutta aina löytyy joku tekosyy
- kelpAisiko seksi
encephalon kirjoitti:
Familjeterapeutit
Totuutta aina vittumainen sanoa.Olen tosin ollut myös sellaisessa suhteessa, jossa naitiin kun vähänkin silmääni räpäytin. Kivaa,mutta olen onnellinen että nykyisessä suhteessani on jotain muuta kuin seksi. Tarvitsen kuitenkin sitäkin!
Pitäisikö ehdottaa jotain kolmen kimppaa? En ole varma uskallanko ehdottaa, vieköhän halut entisestään. Voisin olla valmis kokeilemaan melkein mitä vain, jos hän vain ehdottaisi, ja ottaisi ohjat.
- saiko kukaan selvää!
Kyllä kait se, että ihminen on yksin pitkään, ja ns. kontaktipinnat on hapettunut ja on joutunut nöyrtymään tosiasian eteen, niin ei usko enää itseensä. Ei kukaan tule enää puhumaan edes säästä, vaan keskustelut on sen pakollisen kaupankassan sanoma hyvää päivää ja kauppakuitin loppusumma jne.
Se toisen ihmisen hymy on vain hänen tapansa minkä hän on oppinut. Hän ei halua sen enempää. Näitä tälläisiä ihmisiä kun tupaa vaikka 100, niin ei usko, että se sadas ensimmäinen voi vaikka olla jotain muuta.
Kukaan ei näe, että en ole yksin sellaisena kuin olen, en usko enää itsekkään kelpaavani kellekkään ja sen olen lähettänyt koodina. Jos näen jonkun kinvan ihmisen, niin haluan unohtaa sen, ja seurvaavan kerran kiun näen sen ihmisen, nii jutut on jo toista kuin ekalla kertaa. Hän on jo saanut asiat hoidettua toisen kanssa.
Mitä tulee nettiin, niin se on vihoviimeinen asia elämässä millä ihmissuhteita. Ei maailma ole 2000-luvulla muutunut siitä miksikään mitä se oli joskus 1990 luvulla. Kyllä ihmisten pitää edelleen kohdata alusta asti livessä ja sitten vasta käyttää tekniikkaa kommunikointiin, koska se peini etäisyys ja aktiivinen keskustelu vaikka maililla on paras relakstantti. Kun yhteys on luotu, niin toisen jännitystä voi helpottaa sitten sanomalla ettei ole mitään hätää.....
Ja kyllä se seksikin sitten sieltä tavalla tai toiselle tulee.....
Ja mitä tulee tuohon ikään, niin itse olen jo niin pitkällä elämässä, että reilu 5v ap. ikään vielä saatavilla. Mutta ehkä itse olisi valmis sellaiseen omaikä plius miinus 5v. Se nyt ei vielä pariin vuoteen osu 50v kohdalle, mutta pikkasen aina pitää olla valmis antamaan siimaa.
Tämä keskustelu on oikeastaan paremmin tuonne suhteet osaan, kuin tänne.
Netti ei toimi aina....se ihmisen ilmeet ja eleet ja yleinen olemus selviää vai näkemällä ja kokemalla.- jokuvaaaaaannn
saiko kukaan.....
olisit vain pitänyt "jason 3 nimesi! keltään muulta ei tällaista sekameteliä
täysin kenenkään ymmärtämätöntä tekstiä tule!!!
- encephalon
kelpAisiko:
Älä toki suoraan..vaan anna sellainen vinkki että "HÄN" sen sitten
"itse keksii"....Jos olet tarpeeksi Selkeä niin kyllä älyää..
Siinä sitten kyllä pian huomaat onko hän "niitä miehiä"- KelpAisiko seksi
Voisiko haluttomuuden syynä olla myös pelko jostain? Kuten täälläkin ehdotettu. Mieheni ei oikein kestä kauaa ja hänelle tärkeää, melkein suorittamisen tärkeää, että saa minut tulemaan. Vaikka siinä ei mitään ongelmia kyllä ole ollut ja joskus tulen heti hänenjälkeensä, vasta kun kulli pysähtynyt. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta se on jonkinlainen jälkiväristys ja suorastaan tärisen ja pursuan.
Mitä tulee suihkuun- se on ihanaa kun vesi tulee sopivalla voimalla klitorikseen ja 'pakottaa' tulemaan. Klitoris kyllä hellänä sen jälkeen ja pää sekaisin. Rentouttaa,muta eihän siinä tunnetta jahimoa ole. Sitä haluaisin kokea mieheni kanssa,että tuntisin kuinka hän haluaa minua.
Olen puhunut asiasta,ihmetellyt miksi niin usein torjuu minut. Joskus olen torjumisen vuoksi myös itkenyt, olen herkässä tilassa halukkaana ja panostan toiseen, ja toinen ei ota minua vastaan. Se tuntuu todella pahalta. Jonkinlaisena 'selityksenä'tuli,että olen liian halukas ja kuulemma päälle käyvä. Olen kuitenkin yrittänyt myös pihdata ja vihjailla pienieleisesti, mutta aloitetta ei silti tule ja monesti päädymme seksiin korkeintaan kerran kuukaudessa ja melkein kuin 'säälistä', että noh hoidetaan tämä nyt sitten pois. Silti ihanaa kyllä jka kerta ja haluaisin enemmin korjata tilanteen kuin mennä vieraisiin ja menettää suhde rakastamaani mieheen kokonaan.
Auttaisiko kehuminen tms? Mutta minäkin pitäisin siitä ja hän ei sano kohteliaisuuksia ja arvostaa kuulemma enemmän näyttämistä kuin sanomista. - encephalon
KelpAisiko seksi kirjoitti:
Voisiko haluttomuuden syynä olla myös pelko jostain? Kuten täälläkin ehdotettu. Mieheni ei oikein kestä kauaa ja hänelle tärkeää, melkein suorittamisen tärkeää, että saa minut tulemaan. Vaikka siinä ei mitään ongelmia kyllä ole ollut ja joskus tulen heti hänenjälkeensä, vasta kun kulli pysähtynyt. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta se on jonkinlainen jälkiväristys ja suorastaan tärisen ja pursuan.
Mitä tulee suihkuun- se on ihanaa kun vesi tulee sopivalla voimalla klitorikseen ja 'pakottaa' tulemaan. Klitoris kyllä hellänä sen jälkeen ja pää sekaisin. Rentouttaa,muta eihän siinä tunnetta jahimoa ole. Sitä haluaisin kokea mieheni kanssa,että tuntisin kuinka hän haluaa minua.
Olen puhunut asiasta,ihmetellyt miksi niin usein torjuu minut. Joskus olen torjumisen vuoksi myös itkenyt, olen herkässä tilassa halukkaana ja panostan toiseen, ja toinen ei ota minua vastaan. Se tuntuu todella pahalta. Jonkinlaisena 'selityksenä'tuli,että olen liian halukas ja kuulemma päälle käyvä. Olen kuitenkin yrittänyt myös pihdata ja vihjailla pienieleisesti, mutta aloitetta ei silti tule ja monesti päädymme seksiin korkeintaan kerran kuukaudessa ja melkein kuin 'säälistä', että noh hoidetaan tämä nyt sitten pois. Silti ihanaa kyllä jka kerta ja haluaisin enemmin korjata tilanteen kuin mennä vieraisiin ja menettää suhde rakastamaani mieheen kokonaan.
Auttaisiko kehuminen tms? Mutta minäkin pitäisin siitä ja hän ei sano kohteliaisuuksia ja arvostaa kuulemma enemmän näyttämistä kuin sanomista.Till kelpAisiko sexi
Hänen suorituskykynsä voi saada vaikka 6 - 7 tim nykyään on mahdollista..
Stressi voi viedä kyvyn..(onko hänellä stressaava luonto) tietenkin juuri
Pelko kyvyttämyydestä..Ei muut pelot..Zink. koko B komplex. Rauta..Folacin..
kalium.. spec B6 rakentaa serotonin..Tryptopfan dopamin..kalcium D
E vitamin molybden... aineet oltava kohdallaan eikä siinä kaikki nämä ovat
ensin jotka eivät saa puuttua
Hapen puute vie rauta verestä..sen jälkeen koppar molybden kobolt..
ei helppo saada niihin takaisin tasapaino..
Onko esim makuuhuoneessa 50% ilmanvaihto ja hiilidioxidpitoisuus
alle 900 ppm Täkeämpiä kuin luullaan
Pienten kohteliaisuuksien ja usein sanominen on ihan välttämätöntä.
Sen lisäksi vain pieni kosketus olkapäässä pyyhkäisy poskeen tai
vastaavaa on tärkeätä ja monta kertaa päivässä vaikkapa aina kun
ohitamme toisemme.... tärkeämmpää kuin luulisimme
Kehumisen näkee pian jos vaikuttaa
Sitten ei ymmärrä ollenkaan....... kuinka tärkeää kohteliaisuus onkaan
Siinä suhteessa olemme eläintä korkeammalla tasolla..
Jos hänellä ne puuttuu Voi niitä hänelle ohjelmoida Hypnoosilla.. en
tiedä osaatko sinä?? pelkällä puhumalla ne ei päähän mene/pysy..siellä
Kyllä Suomea on jumalattoman vaikea kirj
- 28vmies
Voi olla että miehet on ajettu niin maan rakoon että seksistä puhuminen on täysin sovinistista ja epäsoveliasta käytöstä ja täten he eivät uskalla ottaa asiaa esille, koska muuten katsottaisiin huonossa valossa ja suhde saattaisi kariutua siihen.
Mistä päin aloittaja on kotoisin? Itse käyn täysin kuumina 50 naisiin, olen urheilullinen ja savuton 28v nuori mies.- sinä tula täne
Mina savuto nuormees. Mina anta huva seksi soome neidolle. Kansalaisuus sinulla onkin. Nyt sitten ryhävalaan pirttiä ja muuta maallista omaisuutta metsästämään.
- ehkä kuitenkin
Kun kyse on ikäisistäsi tai vanhemmista miehistä, syynä seksin pelkäämiseen voi yksinkertaisesti olla se, että pelätään että toimiiko vehje tositilanteen tullen. Se olisi nolo kokemus, jos kikkeli ei kohoakaan silloin kun pitäisi. Jos asian suhteen on epävarmuutta, se voi saada aikaan riskialttiin tilanteen välttelyä.
Minulle käy hyvin vähän nuorempikin, mutta ei liian nuori. Ei siis ihan lasteni kaverit. Monet ikäiseni ja vähän vanhemmat pitävät minua tasan sopivan ikäisenä itselleen - mihinköhän? Perinteisiä papparaisia, joiden mielestä miehen kuuluu olla vähän vanhempi kuin nainen. En ole samaa mieltä. Mies voisi ja saisi olla vaikka 10 vuotta nuorempi ja näyttääkin siltä. Missä iässä miehillä lakkaa toimimasta tai alkaa pelko, ettei toimi?
- Kallevi57
Kyllä meillä vanhemmilla miehillä vehje toimii kun viehättävä http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html otetaan sänkyyn. Nämä vanhat naiset nyt ei vaan seksuaalisesti kiinnosta meitä menestyviä rikkaampia miehiä. Suomalainen naimisissa olevakin nainen on lähes aina maksullinen (haluaa rahallista hyötyä miehestä tavalla tai toisella).
- rupikonnna
Mitä sitten vaikka haluaisikin hyötyä rahallisesti, kyllähän sinäkin haluat naisista vain hyötyä (lue: reikää), että sinuna en kyllä muita haukkuisi, kurppa. :D
- senkin typerys
Sitä sitten että ne rahat EIVÄT OLE SINUN ANSAITSEMIA ja olet SAANUT NE AINOASTAAN PILLUSI VUOKSI.
Kyllä naiset pelkää miehiä,kokemusta on.
- avoinherkku
Moi itse.nainen, hassuja kirjoittelet. Tietysti ikäisesi Nainen kiinnostaa. Mukavaa Juhannusta sinulle.
- pelkääkö?
Minä pelkään aina itäeurooppalaista onnenonkijaa, idiootti savulihoja ja suomalaista keijukaista.
Mopoiässä muistan kun kaverin isosisko kiusasi mua oli vanhempi
ahdiasi mua meinas housit kastua omista mehuista.
Uskallatko mökille uimaan ja ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565530Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551695- 1141667
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111227Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190