Etsimme Au pairia elokuun puolesta välistä Etelä-Saksaan Müncheniin.
Olemme suomalais-englantilainen perhe ja meillä on kaksi lasta, 8- ja pian 10-vuotiaat tytöt. Molemmat ovat koulussa ja töitä olisi etupäässä iltapäivisin. Emme etsi 'full time nannya' vaan Au Pairia joka olisi enemmän kuin isosisko tytöille.
Muuten toimenkuvaasi kuuluisi myös kevyitä kodinhoitohommia, kuten imurointi sekä päivittäin päivällisen laitto (ihan perus kotiruokaa). Toivomme sinun puhuvan lasten kanssa suomea. Toisena kotikielenä meillä on englanti.
Sinun tulisi olla tupakoimaton, lapsirakas, luotettava, rehellinen ja omatoiminen.
Tarjoamme oman huoneen, oma suihku kodinhoitohuoneessa (käytämme itse eri kylpyhuonetta), television (kanavat saksa/suomi/englanti) ja nettiyhteyden sekä kuukausilipun paikallisliikenteeseen. Maksamme myös saksan kielen kurssin (tai mikä tahansa muu kieli joka sinua kiinnostaa). Toivomme sinun viihtyvän meillä 9-12kk. Jos haluat tietää meistä enemmän, niin kirjoittele ihmeessä pilvikoski@hotmail.com
Au Pairiksi Müncheniin
Au Pair Müncheniin?
1
168
Vastaukset
- elli7
Hei olen erittäin kiinnostunut iloittamastasi paikasta. Olen Elli, 19 vuotta Tampereelta. Valmistuin juuri ylioppilaaksi. Olen lapsirakas, olen hoitanut kolmevuotiasta veljenpoikaani, sekä kahdeksan vuotiasta serkkuani. Puhun englantia ja tietenkin suomea. Saksaa en osaa, onkohan se välttämätön? Ota yhteyttä ell1-s@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096